Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mercedes E-Klasse (2016)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dat is inderdaad een indrukwekkend laag verbruik. De nieuwe motor is echt wel in orde, met goede prestaties, een toch wel leuke sound voor een 4pitter mazoutstoof, en een vooral een zeer laag verbruik.
    Ik heb ook eens een E220d als vervangwagen gehad, eentje met AMG-pakket en dikke 20'ers, en daarmee had ik op het einde van de dag (ca. 300km gereden) een gemiddeld verbruik van 6,2 liter, en ik heb 'm echt niet gespaard.
    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Iemand enig idee of de Coupe en/of Cabrio in plug in hybrid op de planning staat?

Comment

• Deze is ook bijna klaar voor presentatie,

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Super interieur met dat blauw van weleer. En geen lelijke pianolakplastic op de middenconsole, heerlijk!
            Wat een mooie kleurencombinatie, fris mooi kleurenpallet.
            Hopelijk ooit zo te vinden.

Hoe die prachtige verluchtingsopeningsroosters in dat hout verwerkt zitten.

Enorm geslaagde auto deze E cabrio.
            Last edited by Gere; 25/01/2017, 14:34.
            2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

• Inderdaad een prachtig interieur, anders dan anders, gezonde dosis retro, en toch modern.

Op het eerste zicht dacht ik dat er een kat in de voetenruimte van de passagier lag .
              2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Ziet er als cabrio super uit en de kleuren combi is zeker mooi! Hopelijk komt hij onmiddellijk met de nieuwe 6 in lijn motor benzine !

Comment

• Als mercedes zo goed verder blijft doen ben ik gesjost...

Verstuurd met de postduif.

Comment

• lijkt wel zebrano perfekt in lijn als een oude 250

Comment

• Ik kijk vooral uit naar de E43 (of E50) AMG, met de nieuwe 3.0 zescilinder motor in lijn.
                      OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Terug eentje meegekregen. Toch knap vanbinnen als het goed samengesteld is.

Comment

• Die pianolak middenconsole trekt echt op geen hol, zou voor mij een reden zijn de auto niet te kiezen.

Comment

• Zeer mooi interieur weer hierboven!

95 procent zal rondrijden met die middenconsole wat inderdaad heel jammer is. Gelukkig is er wel een alternatief. Helaas moeten er waarschijnlijk al heel veel centen naar andere opties.

Comment

• Wat is het alternatief? De laatste 6 die ik meegekregen heb van Mercedes hebben dat allemaal. Incl. de mijne.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door JosV Bekijk Berichten
                                Terug eentje meegekregen. Toch knap vanbinnen als het goed samengesteld is.
                                Nice!

Maar misschien beter verdergaan in het topic bij 'nieuwe auto's' (linkje). Dit is het scooptopic over auto's die nog niet officieel zijn. Ik zal de foto's verplaatsen naar daar.

http://www.autoforum.be/forum/auto-algemeen/nieuwe-auto-s/58926-mercedes-e-klasse-2016?p=6282286#post6282286
                                Last edited by Jocar; 14/02/2017, 07:54.
                                Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                                  Super interieur met dat blauw van weleer. En geen lelijke pianolakplastic op de middenconsole, heerlijk!
                                  Wat een mooie kleurencombinatie, fris mooi kleurenpallet.
                                  Hopelijk ooit zo te vinden.

Hoe die prachtige verluchtingsopeningsroosters in dat hout verwerkt zitten.

Enorm geslaagde auto deze E cabrio.
                                  De foto’s hierboven van Jocar zijn inmiddels helaas verdwenen. Maar ik heb deze auto vandaag in werkelijkheid gezien op de Heizel.

Fenomenaal!!!

Het blauw is eens iets anders. De vormgeving van het interieur van de coupé is prachtig.
                                  Prachtig deze lichte cabrio met zo’n mooie houtinleg.

De groene coupé ernaast is ook geweldig.

Mercedes steekt in de topklasse met kop en schouders boven Volvo, Audi en BMW uit op het vlak van afwerking in het interieur.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                                    De foto’s hierboven van Jocar zijn inmiddels helaas verdwenen. Maar ik heb deze auto vandaag in werkelijkheid gezien op de Heizel.

Fenomenaal!!!

Het blauw is eens iets anders. De vormgeving van het interieur van de coupé is prachtig.
                                    Prachtig deze lichte cabrio met zo’n mooie houtinleg.

De groene coupé ernaast is ook geweldig.

Mercedes steekt in de topklasse met kop en schouders boven Volvo, Audi en BMW uit op het vlak van afwerking in het interieur.
                                    Dit is het topic (link) bij 'nieuwe auto's' hierover, jij zit bij scoops hier Ik zal jouw foto even verplaatsen naar daar.

http://www.autoforum.be/forum/auto-a...cabriolet-2017

Comment

• Is idd wel knap en vernieuwend.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Dit is het topic (link) bij 'nieuwe auto's' hierover, jij zit bij scoops hier Ik zal jouw foto even verplaatsen naar daar.

http://www.autoforum.be/forum/auto-a...cabriolet-2017
                                        Bedankt.

Sorry, ik had het topic over het hoofd gezien want vond het niet.

Comment

Working...
                                        X