Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Volkswagen Golf R400.
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frédéric_01 Bekijk BerichtenEn wat is de R dan waardig voor u? Een 3.2 met 250 pk?
Maar een 4 cilinder vind ik in deze tijden niet "R" waardig.
De nieuwe 3.0 TSI V6 Bi-Turbo met 503 pk is.
Comment
-
alleen al dat carbon vervangen door gewoon zwarte lak, ik ben echt geen fan van die carbon toestanden en eigenlijk ook totaal niet van de saaie golf maar deze is echt wel mooi. het zijn de details die een auto maken of kraken.lets have some more member berries
Comment
-
Zou een belgische garage daar een exemplaar van kunnen kopen? Of is deze enkel voor buitenlandse markt?
Heb wel serieus interesse.Golf V GTI Edition 30 ---> Verkocht
2012 Audi A4 Avant ---> Verkocht
2014 Golf 7 R ---> Verkocht
2008 BMW E91 335i --> Verkocht
2015 Golf 7 GTD
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frédéric_01 Bekijk BerichtenZou een belgische garage daar een exemplaar van kunnen kopen? Of is deze enkel voor buitenlandse markt?
Heb wel serieus interesse.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenDe normale "R" is "R" onwaardig met een 300 pk 2.0 TSI motor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk BerichtenHet is en blijft een golf. Meer als 300pk moet dat niet . In een rs3 a45amg m135i kan ik zulke vermogens wel begrijpen .
Er zijn zoveel aanpassingen gebeurd aan wagens van dat kaliber dat je ze geen golf of A3 meer kan noemen...
Comment
-
Hoeveel kost die nu? Met dat de eerste geproduceerd is.Golf V GTI Edition 30 ---> Verkocht
2012 Audi A4 Avant ---> Verkocht
2014 Golf 7 R ---> Verkocht
2008 BMW E91 335i --> Verkocht
2015 Golf 7 GTD
Comment
Comment