Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Opel Antara

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Opel Antara

Deze week van een Opel dealer te horen gekregen dat de nieuwe Opel Antara ??? volgend jaar rond maart-april bestelbaar zou zijn ?

Iemand die hier iets meer over weet ?

Misschien kan je zelf wat googlen of opzoeken en dan een topic openen, in dit onderdeel worden 'scoops en prototypes' voorgesteld.
    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Bron: [worldscoop.forumpro.fr]
      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Dit is de Buick Envision, veel gaat de Antara hier waarschijnlijk niet van afwijken,

Comment

Comment

Bijgevoegde Bestanden
            Last edited by ; 23/10/2014, 17:44.

Comment

niet slecht...
              Peugeot 508 SW 2015 - Allure - 2.0 HDI 180 EAT6 - m'n eerste fransoos
              VW Passat Variant 2013 - 1.6 TDI 105

Past: Audi A4 Avant 2003 (1.9 TDI) - VW Passat Variant 2010 Bluemotion 1.6 TDI - Audi 80 quattro 2.3 1992 - Opel Astra Break Cosmo 1.7 CDTI Ecoflex 2009 - Opel Astra Break Enjoy 1.3 CDTI 2006 - Opel Corsa Cosmo 1.7 CDTI 2004 - Opel Corsa City 1.2 1992

Comment

wat een lelijk hok zeg, content dat ik daar niet op gewacht heb en iets anders besteld heb

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dikkejos Bekijk Berichten
                  wat een lelijk hok zeg, content dat ik daar niet op gewacht heb en iets anders besteld heb
                  denk de amerikaanse bling bling weg en je komt in de buurt van een CX-5... met allicht een beter interieur. Niet?
                  Peugeot 508 SW 2015 - Allure - 2.0 HDI 180 EAT6 - m'n eerste fransoos
                  VW Passat Variant 2013 - 1.6 TDI 105

Past: Audi A4 Avant 2003 (1.9 TDI) - VW Passat Variant 2010 Bluemotion 1.6 TDI - Audi 80 quattro 2.3 1992 - Opel Astra Break Cosmo 1.7 CDTI Ecoflex 2009 - Opel Astra Break Enjoy 1.3 CDTI 2006 - Opel Corsa Cosmo 1.7 CDTI 2004 - Opel Corsa City 1.2 1992

Comment

ben aant wachten op de nieuwe antara,wanneer hij gaat uitkomen?
                    niemand weet het juist te zeggen ...... jammer want kan eigenlijk ni echt wachten, wil graag een suv gaan kopen,liefst gene kleine he!
                    anders wordt het een range rover evoque of discovery sport! 2016

Comment

Opel Antara --> waar blijft ie ?

heeft er iemand een idee of er een opvolger komt voor de inmiddels stockoude Antara ? Opel moet toch dringend met een nieuw model komen willen ze mee profiteren van de SUV-boom die er momenteel is...

Comment

Laat ze zich maar concentreren op het maken van goede betrouwbare auto's ipv nieuwe te maken.
                        Z4 M40i

Comment

Hoe vaak ga je daar een topic over openen?

Zal het laten samenvoegen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dikkejos Bekijk Berichten
                            Nog niet geleverd dan ?

Comment

yep, al lang geleverd maar ondertussen ook al weer op 80.000 kilometer, aan 't uitkijken naar iets anders voor volgend jaar :-)

trouwens, mijn post is van 2014 hé jongens, sorry dat ik dat nu niet meer weet zenne pfieuw !

Comment

Working...
                              X