Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Volkswagen Tiguan (2016)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
    Het is dan ook 2 druppels water een Touareg
    Tijd voor een bril zeker?
    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Op Volkswagen site is er een link naar nieuwe tiguan waar er twee filmpjes te zien zijn ! Lijkend op de touaerg of niet, het is een super mooie verschijning !

Bienvenue sur Volkswagen Belgique. Découvrez aujourd'hui notre large gamme de véhicules électriques, SUV, familiaux et citadines.
      NU: XC60 D3 163pk R-design fwd Geartonic 2010

XC90 2.4 D 225pk 2006
      S40 2.0D 136pk 2004
      S40 1.8i 1996

Comment

Tiguan LWB met zeven zitplaatsen ongecamoufleerd

Comment

Ik vind het maar een inspiratieloos hok.

Comment

ik vind het wel een verbetering tov de vorige, alleen heel weinig interessants op vlak van bedrijfswagen he met die co2
            4 rings driver

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hoebeltje Bekijk Berichten
              ik vind het wel een verbetering tov de vorige, alleen heel weinig interessants op vlak van bedrijfswagen he met die co2
              Beter was natuurlijk onder de 115gr, maar qua SUV lijkt me voorlopig enkel de X1 eraan te geraken. Al de rest valt in de 75% categorie. Gisteren even gekeken en voor de 150pk FWD met DSG zit hij aan 129gr wat idd ook al vrij hoog is voor ne VW. Maar de meesten liggen zelfs boven de 130gr, behalve de XC60 D3 geraakt aan de 124.

Van de Ateca vind ik dit niet zo direct en zal ik morgen in de garage eens horen en de kodiaq is nog afwachten.

Ga morgen ook eens offerte laten maken voor de Tiguan.

Comment

Working...
              X