Ik vind wel iets hebben, maar valt nogal groot en lomp uit. Hebt ge sowieso +200 pk voor nodig om vooruit te krijgen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw Z4 (2018)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk BerichtenIk vind wel iets hebben, maar valt nogal groot en lomp uit. Hebt ge sowieso +200 pk voor nodig om vooruit te krijgen.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jupiter Bekijk BerichtenJa,maar altijd gaan ze terug van een vamp model naar een oma modelEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
De Concept Z4 die BMW eerder presenteerde, gaf al een zeer goed beeld van wat we van een nieuwe Z4 kunnen verwachten. BMW is nu begonnen met het zelf tonen van afbeeldingen van de definitieve productieversie.
Lang was niet zeker hoe BMW de opvolger van de huidige tweede generatie Z4zou gaan noemen. In de wandelgangen gonsde de naam 'Z5', maar met de onthulling van de Concept Z4 in augustus vorig jaar zorgde BMW voor duidelijkheid: ook de nieuwe open tweezitter van BMW zou weer Z4 gaan heten. In de maanden die voorafgingen aan de onthulling van de al genoemde Concept Z4, dook de nieuwe generatie al diverse keren in camouflagekostuum op. Nu laat ook BMW zelf foto's van een testexemplaar zien.
De nieuwe Z4 is door BMW niet alleen uitvoerig getest op circuits als de Nürburgring, maar ook op de testbaan van zijn testcentrum in het in Zuid-Frankrijk gelegen Miramas. BMW laat al weten dat de topversie de Z4 M40i zal zijn, een variant die natuurlijk een zes-in-lijn in zijn lange neus gemonteerd krijgt. Geen hardcore-M dus, maar wel een M Performance-model waarbij elektronisch aangestuurde dempers, een set kortere veren en M-sportremmen op komen te zitten. De auto krijgt een elektronisch sperdifferentieel op de achteras. We zetten in op een vermogen van 360 pk en 500 Nm.
We verwachten de definitieve Z4 nog dit jaar te kunnen zien. Eerst komt overigens de hagelnieuwe 8-serie, een auto die - in tegenstelling tot deze Z4 - niet alleen als Cabrio, maar ook als Coupé en als Gran Coupé op het podium verschijnt.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk BerichtenKnap, hoe kunt ge da nu al zien? Het kan evengoed een Boxster zijn langs de achterkant om maar iets te zeggen.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk BerichtenDe afstand tussen die beugels en de hoofdsteunen is wel een beetje een afknapper. Precies dat ze die in het eerste ontwerp vergeten waren, en er nadien dan maar ergens een halve meter verder en hoger er bij geplakt hebben .. :-Sden borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
Comment