Live in Pebble Beach,
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw Z4 (2018)
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenLive in Pebble Beach,
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Soul Bekijk BerichtenDe bruin/oranje binnenbekleding, is dat daim ?Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
BIJNA 'AF': BMW Z4
DETAILS INGEVULD
Sinds de BMW Concept Z4 weten we ongeveer hoe de nieuwe Z4 eruit komt te zien. Dat het productiemodel inderdaad op z’n voorbode lijkt, wordt door deze spionagebeelden opnieuw bevestigd.
Een grote verrassing is dat niet, want op eerdere beelden van gecamoufleerde Z4's is ook al te zien dat de sterk V-vormige nieus van de concept-car het productiestadium gaat halen. Natuurlijk geldt dat ook voor de basisvorm van de auto, want een Z4 ontkomt niet aan de klassieke 'roadstervorm' met een lange neus en een korte kont. De auto, waarvoor eerder de naam 'Z5' gonsde maar die nu toch als Z4 door het leven lijkt te gaan, laat nu nog meer van zich zien. Dat zit 'm vooral in de details. Ten opzichte van eerder gefotografeerde auto's heeft het exemplaar dat vandaag te zien is bijvoorbeeld z'n productieklare led-koplampen. Ook de led-signatuur van de achterlichten is voor het eerst goed te zien.
Het is geen geheim dat de Z4 z'n techniek deelt met een nieuwe sportieve coupévan Toyota, een auto die vooralsnog als Supra te boek staat. Beide auto's worden naar verwachting later dit jaar gepresenteerd.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenWat is dat toch met die autoconstructeurs die hun cabrio's altijd op het einde van het jaar presenteren?Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
Comment