Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
De nieuwe Volkswagen Touareg is al meerdere malen zonder camouflage gespot, maar Volkwagen stuurt toch nog maar een teaser de wereld in. Belangrijker dan de schets: we weten wanneer en waar de auto zal worden onthuld.
De VolkswagenTouareg werd al in maart 2017 in nagenoeg ongecamoufleerde vorm gespot. In december deed de auto het nog eens dunnetjes over en reed Volkswagens SUVopnieuw zonder belemmerend plakplastic voorbij. De schets voegt dan ook weinig toe aan wat we al wisten en laat een typisch Volkswagen-design zien. Dat betekent een scherpe vouw over de hele flank, forse wielkasten en de grille/koplampcombinatie die we ook kennen van onder meer de T-Roc.
De derde generatie van de Volkswagen Touareg wordt op 23 maart onthuld in Peking. Dat is natuurlijk geen toeval: China is 's werelds grootste automarkt voor Volkswagen én 's werelds snelst groeiende SUV-markt. In China wordt de Touareg naast de grotere Teramont in de markt gezet als 'premium-alternatief'. Als het nieuwe model in de VS op de markt komt, is die situatie ook van toepassing op de Amerikaanse markt. In Europa is de Teramont, die in de VS Atlas heeft, niet leverbaar, dus is de Touareg hier Volkswagens grootste SUV.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Vind die zeker niet mis. Is die veel goedkoper dan een Q7 ? Herinner mij 2 jaar terug een Q7 die als toonzaalmodel geprijsd stond en die zat rond de 60 k met redelijk wat opties (nettoprijs hee)
Dat zal dan een einde reeks van het oud model zijn, de nieuwe in 2015 was basisprijs rond de 65000..
Ik denk dat een Q7 met een degelijke maar redelijke uitrusting boven de 75000 gaat
Voor 60000 heb je amper een Q5 met vitale opties, daar ook ga je zeer vlug naar de 70000
Dat zal dan een einde reeks van het oud model zijn, de nieuwe in 2015 was basisprijs rond de 65000..
Ik denk dat een Q7 met een degelijke maar redelijke uitrusting boven de 75000 gaat
Voor 60000 heb je amper een Q5 met vitale opties, daar ook ga je zeer vlug naar de 70000
Ja dat zou best kunnen, want was met enkele packs gratis en dan nog eens korting...
Volkswagen trekt volgende week niet in Zwitserland, maar in de Chinese hoofdstad Peking het doek van de nieuwe Touareg. Vandaag is de auto door Volkswagen in beeld gebracht.
Volkswagen toont een reeks foto's van een met camouflagemateriaal bedekte Touareg en laat direct meer informatie over de nieuwe generatie los.
De nieuwe Touareg meet 4,88 meter in de lengte, is 1,98 meter breed en 1,70 meter hoog. Daarmee is hij langer, breder en iets platter dan het huidige model. Dankzij zijn nieuwe platform, waar ook de AudiQ7, PorscheCayenne, Lamborghini Urus en BentleyBentayga gebruik van maken, slankt de auto 100 tot 120 kilo af ten opzichte van zijn voorganger. De standaardwielen zijn 18 inch groot, al komen er wielen tot 21 inch beschikbaar.
Volkswagen rust de nieuwe Touareg uit met zaken als nachtvisie. Op de internationale motorenlijst zouden onder andere een 286 pk sterke V6 TDI en een 340 pk sterke V6-benzinemotor komen te staan. In een later stadium moet ook een 422 pk sterke V8 TDI beschikbaar komen, al ligt ook een bescheidener ingestelde 231 pk sterke V6 TDI in het verschiet. Op termijn moet er ook een GTE-variant beschikbaar komen, een plug-in hybride dus.
De derde generatie van de Volkswagen Touareg wordt op 23 maart onthuld in Peking. China is immers 's werelds grootste automarkt voor Volkswagen én 's werelds snelst groeiende SUV-markt.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Ik ben niet bepaald fan van 1 merk, maar dit zou voor mij wel de ultieme VW zijn. Echter zal ik ver tegen mijn pensioen zitten eer ik deze in mijn budget krijg en ik nog niet vervangen ben door een jonger en goedkoper exemplaar
Echter bestaat deze dan niet meer, want dat is nog 20 jaar te gaan.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment