Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lexus LF-SA (Concept)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Lexus LF-SA (Concept)

Lexus parkeert in Genève een hagelnieuw studiemodel: de LF-SA. De conceptuele Japanner is te vroeg op internet beland.

Vorige maand toonde Lexus een teaser van de LF-SA. We kregen de snoet van het studiemodel te zien, een front dat we in zekere zin al kenden van modellen als de NX en de IS. In het persbericht schreef Lexus dat het model 'nieuwe deuren opent' voor het merk. Lang was het niet zeker wat we konden verwachten, maar daar is met ingang van vandaag verandering in gekomen.
    De LF-SA Concept is een compact driedeursmodel geworden dat vooruit lijkt te blikken op een model in het B-segment. Het is dan ook niet ondenkbaar dat hij een zeker deel van z'n genen gaat delen met de Yaris van zustermerk Toyota. We zien een lekker extravagant getekend studiemodel met de bekende spindle-grille. Ledverlichting is aanwezig en achterop zien we een spoiler. Lexus lijkt de LF-SA eveneens een head-updisplay te geven.
    Meer informatie over het kleine broertje van de CT hebben we nog niet. Het zal niet lang meer duren voordat Lexus z'n benjamin in zijn geheel laat zien.

Bron: Autoweek

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Lexus gaat zich aan een kleiner segment wagen. Dat bewijst deze splinternieuwe LF-SA Concept die momenteel in Genève de nodige aandacht op zich weet te vestigen.

We hebben de eigenwijze LF-SA Concept gisteren al voorbij zien komen toen het studiemodel te vroeg op internet verscheen. Nu heeft Lexus het officiële persbericht de deur uit gedaan.
      De LF-SA toont volgens Lexus hoe een toekomstige premium 'urban car' eruit zou kunnen zien. Het is een 2+2 met een lengte van 3,45 meter. Verwacht achterin dus geen volwaardige zitplaatsen voor volwassenen. De compacte Lexus is 1,70 meter breed en 1,43 meter hoog, waardoor het een lekker brede verschijning is geworden.
      Het bijzondere interieur beschikt over onder andere een groothoek head-up display en het infotainmentsysteem 'heeft een hologramstijl'. Hoe we dat voor ons moeten zien, is nog niet helemaal duidelijk.

Comment

dees vind ik echt super super geweldig
        Als dat morgen zo zou uitkomen koop ik m direct, echt leuk
        Na de Lancia Fulvia van dikke 10 jaar geleden is dees mijn favoriete concept
        Want je kan nooit teveel auto's hebben....

Comment

Met wat power,wil deze wel hebben,tof beestje.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door berengun Bekijk Berichten
            dees vind ik echt super super geweldig
            Als dat morgen zo zou uitkomen koop ik m direct, echt leuk
            Schijnt dat ie 100 000 euro gaat kosten

Comment

T schijnt vooral dat,als hij komt,het nog wel enkele jaren zal duren.....en zo lang wachten op ne auto gaat ni lukken denk ik😆
              Want je kan nooit teveel auto's hebben....

Comment

Winter 2018 zou ie op de markt komen,met een prijskaartje van 20 000 dollar.Groot bedrag voor een klein wagentje.Maar het is dan ook een lexus.
                Last edited by jupiter; 24/07/2017, 08:14.

Comment

Working...
                X