Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw x3 (2017)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Bmw x3 (2017)

BMW kan voorlopig nog even vooruit met de onlangs gefacelifte X3, maar er wordt ondertussen gewerkt aan een compleet nieuw model.

Begin februari maakten we kennis met de opgefriste X3, die in z'n huidige gedaante - de tweede generatie - sinds 2010 op de markt is en die op de nominatie staat om eind 2016 vervangen te worden door een compleet nieuwe X3.
    In het hoge noorden is BMW al aan het testen geslagen met een gecamoufleerde X3 van de derde generatie, die geflankeerd wordt door een huidige X3. Hoewel het altijd lastig te zien is bij zo'n ingepakt exemplaar, spotten we in elk geval anders gevormde koplampunits en lijken de nieren van de grille iets lager.
    Aan de zijkant is te zien dat de achterste zijruiten minder schuin oplopen dan bij de huidige X3, de wijzigingen aan de achterkant zijn lastiger te duiden. Of BMW het aandurft om driecilinders in de X3 te leggen, is nog even afwachten; de 3-serie moet er ook aan geloven, dus waarom de X3 niet? Een plug-inhybride komt er zeer waarschijnlijk wel.

Bron: Autoweek

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

Comment

Ik zie die ronde achterlichten niet zo graag

Comment

Een uitlaat aan beide kanten,dat is ook de eerste keer op de X3 reeks...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door zeramed Bekijk Berichten
              Een uitlaat aan beide kanten,dat is ook de eerste keer op de X3 reeks...
              Binnenkort optioneel op elke bmw muesli diesel en benzine te krijgen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                lol Int3x0r pissed dat men zijn 330 voor een 316 zal aanzien
                lets have some more member berries

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                  lol Int3x0r pissed dat men zijn 330 voor een 316 zal aanzien
                  Ssshhhht enkel over 3 reeks praten!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                    Het wordt tijd!

Comment

bij mercedes is dit nu ook zo en zie je een gigantische knalpot zitten op pakweg een A160.
                      ik vraag me af of dit enig voordeel heeft tegenover een kleinere met 1 uitgang. andere merken maken dan weer 1 van de eindpunten fake (honda, volvo, citroen,... zie je bij koude dat er slechts uit 1 van de sierstukken warme damp komt)
                      lets have some more member berries

Comment

Renders of the new X3 are starting to appear and this one gives a good impression to how BMW will incorporate its new design language to the X models.
                        The typical X solidity remains will strong character lines and subtle surface detailing as does muscular front and rear wheel arches and a dynamic roof line with shallow rear windscreen.

Typical X3 Characteristic elements such as the T-Shaped rear lights , rising glasshouse , kicked up hoffmeister kick and sharp features are again carried over to the G01. A new feature continued is the flicked up headlights connecting to the grille but with the headlights utilising the new L shape in which Laser headlights will become available.
                        A strong but wider facial impression is identified by a wider and angular kidney grille.

For the first time the X3 will be offered an L variant with seating for Seven.
                        The X3 will become the first new generation of BMW X models to use the latest CLAR architecture utilising the weight load bearing section in Carbon Fibre along with other lightweight materials contributes to a loss of 100KG over the F25.
                        This will also make it the perfect candidate for the first BMW X3M model.
                        As of the current model, X3 will continue to be built in Spartanburg South Carolina.

The new BMW X3 arrives in 2016. And will be the first production model to feature the new design language. Although the first BMW SAV to feature the new design will be shown as a concept car ahead of the arrival of the BMW X3 but lays the Template for future models as Vision X.

Last edited by NiVanc; 19/03/2015, 09:44.

Comment

Nog niemand geen verdere info?
                          Wanneer komt deze uit?
                          2016/2017?

Comment

De huidige generatie is er gekomen in juli 2010. Ik verwacht de nieuwe X3 eind 2016, begin 2017.
                            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

verwachten jullie in 2016 veel promoties op de huidige X3? toen vorige maand BMW de actie deed ("Techno deals") waren zowat alle modellen betrokken, behalve de X3. Lijkt wel of BMW niet veel cadeautjes wil geven op dit model.
                              Volgend jaar mag ik een nieuwe lease nemen, en de huidige X3 is één van mijn favorieten. Zou hem kunnen nemen maar met niet al teveel opties.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door 1X60V Bekijk Berichten
                                verwachten jullie in 2016 veel promoties op de huidige X3? toen vorige maand BMW de actie deed ("Techno deals") waren zowat alle modellen betrokken, behalve de X3. Lijkt wel of BMW niet veel cadeautjes wil geven op dit model.
                                Volgend jaar mag ik een nieuwe lease nemen, en de huidige X3 is één van mijn favorieten. Zou hem kunnen nemen maar met niet al teveel opties.
                                de huidige X3 blijkt (wereldwijd) een verkoopsucces, m'n dealer zegt me al een tidjje dat de leevrtijden lang zijn op een X3 door het success. Dus vandaar allicht dat ze niet in de technodeasl zaten ...

Comment

de x4 loopt op dezelfde band ?
                                  das een recenter model dat nog flink bevraagd wordt, het is niet zomaar dat model eigenlijk vrij laat wordt toegevoegd om de fabrieksbenutting ideaal te houden

das een veronderstelling natuurlijk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                    de x4 loopt op dezelfde band ?
                                    das een recenter model dat nog flink bevraagd wordt, het is niet zomaar dat model eigenlijk vrij laat wordt toegevoegd om de fabrieksbenutting ideaal te houden

das een veronderstelling natuurlijk
                                    Maar wel ene die er recht op zit...

Comment

Yes it is similar to that first 5er Touring F11 mule. Front end and chassis of the next generation everything current from the doors backwards. We will see the actual production body before the end of the year.

Comment

Eigenlijk zou een mens beter wachten tot de nieuwe x3 uitkomt hé,ipv een X4 te kopen met een oud interieur en voorkant als je volgend jaar wil veranderen....

Comment

Working...
                                        X