Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw x7 2018.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak Bekijk Berichten
    Volvo XC90 look-a-like...
    Ik snap de gelijkenis (zeker de algemene lijn), maar wat een belediging voor de XC90!

Comment

Front is echt niet geslaagd... De rest is ook minder...

Comment

Ik moet het in 't echt zien... Foto's kunnen bedriegen. Interieur (dash) ziet er futuristisch uit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
          en een brede selectie motoren, waaronder hoogstwaarschijnlijk ook een twaalfcilinder.
          Men heeft er duidelijk ernstig over nagedacht.

Comment

Het is iig in zo'n auto's dat nieuwe technieken toegepast worden en die we dan later ook terugvinden lager in het gamma. Denk aan al die veiligheidsvoorzieningen die we nu op de meeste nieuwe wagens al aantreffen. Een twaalcylinder . Niet voor mij, maar da moet crimineel goed rijden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door herbie66 Bekijk Berichten

Ze gaan die V12 overal induwen, X7, 8 serie, de 7 heeft hem al.. zal wel nog een model bijkomen.

Comment

Voor nen boomknuffelaar is dat idd moeilijk te snappen Maar ik kijk niet naar de cylinders, maar naar de prestaties. En natuurlijk ook naar het verbruik en CO2 uitstoot. Tis niet dat deze 3 x zoveel cylinders heeft, dat hij 3 x zoveel gaat verbruiken en uitstoten.

Ze zullen er zeker en vast over nagedacht hebben en ik ben wel nieuwsgierig naar de reden hiervoor. Want BMW en Mercedes krijgen ook al meer dan 550pk uit ne V8 gepompt, dus vraag me dan af waarom dan nog een 12 cyl nodig.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

Voor nen boomknuffelaar is dat idd moeilijk te snappen
                  uw reacties zijn nogal simpel van geest. Net zoals uw beeld van de economie

Comment

uw reacties zijn nogal simpel van geest. Net zoals uw beeld van de economie
                    Ik denk dat de reacties van iedereen naar u toe nogal duidelijk laten zien wie hier de meest simpele van geest is Alleen al uw idee over de economie zegt genoeg. Ge moet u wat minder wijs laten maken door de vakbonden en de pvda.

Ik was daarstraks nog aan het denken dat ik in persoon respect heb voor uw meningen en dat het gezellig discussiëren is met af en toe ne zwans, maar als ge echt gaat beginnen beledigen, dan is dat respect ook ineens weg en hoeft dit niet meer voor mij.

Als ge aanstoot neemt aan het woord 'boomknuffelaar', dan neem ik die woorden gerust terug. Maar dacht dat ge daar als groene jongen geen problemen mee zou hebben.

Comment

Ik denk dat de reacties van iedereen naar u toe nogal duidelijk laten zien wie hier de meest simpele van geest is Alleen al uw idee over de economie zegt genoeg. Ge moet u wat minder wijs laten maken door de vakbonden en de pvda.

Ik was daarstraks nog aan het denken dat ik in persoon respect heb voor uw meningen en dat het gezellig discussiëren is met af en toe ne zwans, maar als ge echt gaat beginnen beledigen, dan is dat respect ook ineens weg en hoeft dit niet meer voor mij.

Als ge aanstoot neemt aan het woord 'boomknuffelaar', dan neem ik die woorden gerust terug. Maar dacht dat ge daar als groene jongen geen problemen mee zou hebben.
                      Misschien ben ik wel meer bezig met auto's dan je je kan voorstellen. Maar ik knuffel ze niet, jij wel ?

Comment

Nen auto is voor mij een transportmiddel. Moest ik nauwelijks kilometers maken, zou het mij allemaal niet veel uitmaken. Maar vermits ik veel kms doe, wil ik graag comfort omwille mijne rug en is rijden niet meer echt een plezier waardoor ik alle automatische snufjes wel weet te smaken. Daarom dat voor mij de zelfrijdende auto's zeer snel mogelijk mogen komen

Comment

Ik zie daarin veel Renault Espace-invloed overgoten met BMW-kenmerken & -carrosserie.

Comment

Want BMW en Mercedes krijgen ook al meer dan 550pk uit ne V8 gepompt, dus vraag me dan af waarom dan nog een 12 cyl nodig.
                            Een V12 is gewoon puur prestige

Comment

OFFICIEEL: BMW CONCEPT X7 IPERFORMANCE

VOORPROEF OP RANGE ROVER-RIVAAL

Na een ongeplande lekkage heeft BMW vandaag zelf het doek getrokken van de Concept X7 iPerformance, een enorme SUV waarvan een productieversie daadwerkelijk op de markt verschijnt!

BMW heeft behoorlijk de kat uit de boom gekeken als het op het segment aankomt waarin de productieversie van deze Concept X7 iPerformance moet gaan opereren. Auto's al de Land Rover Range Rover en de Mercedes-Benz GL/GLS-klasse zijn immers al jarenlang op de markt. Deze X7, die het leven van bovengenoemden moeilijk moet gaan maken, komt in 2018 op de markt!

De X7 is een zeszitter met, het is tenslotte een studiemodel, een bijzondere stoelen. De zetels staan op een zeer dun frame, wat de beenruimte voor alle inzittenden moet vergroten. In het met olijfkleurig en Smoke White lederen interieur zien we een grote hoeveelheid schermen én een gigantisch glazen dak.

Zoals zijn naam al doet vermoeden is deze concept-car voorzien van een plug-in hybride aandrijflijn, eentje die bestaat uit een TwinPower benzinemotor die is gekoppeld aan een elektromotor. Emissievrij rondgaan behoort dus tot de mogelijkheden, al houdt BMW de exacte specificaties nog even onder de pet. De komst van een productieversie als plug-inhybride is dus goed mogelijk.

Aan de voorzijde van de Manhattan-kleurige en op 23-inch wielen geplaatste auto zien we gigantische nieren waarvan het frame en de spijlen samen één geheel vormen. De koplampunits zijn voorzien van lasertechniek, in de units is een X'je verwerkt die verwijst naar de X-familie waartoe het studiemodel behoort. Nieuw voor een X-model van BMW zijn de ronde wielkasten, normaliter zijn deze namelijk 'vierkanter' vormgegeven.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Oversized, Overkill...;weg alle finesse

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Dat front is toch aartslelijk... Zelfs als ze het in de productieversie zal het niet goed komen vrees ik...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
                                      Oversized, Overkill...;weg alle finesse
                                      Is nog altijd een concept hé, da's wel vaker overkill.

Comment

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                                          Ze mogen binnenkort grotere showrooms gaan bouwen. Toch niet meer normaal dat er ieder jaar een model bijkomt.
                                          niet alleen de showrooms, ook de openbare wegen zullen moeten aangepast worden. De weg die ik hier sinds mijn jeugdjaren gebruik is echt te smal aan het worden !!

Comment

Working...
                                          X