Oorspronkelijk geplaatst door Kartfreak
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw x7 2018.
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichtenen een brede selectie motoren, waaronder hoogstwaarschijnlijk ook een twaalfcilinder.
Comment
-
Het is iig in zo'n auto's dat nieuwe technieken toegepast worden en die we dan later ook terugvinden lager in het gamma. Denk aan al die veiligheidsvoorzieningen die we nu op de meeste nieuwe wagens al aantreffen. Een twaalcylinder . Niet voor mij, maar da moet crimineel goed rijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door herbie66 Bekijk Berichten
Men heeft er duidelijk ernstig over nagedacht.
Comment
-
Men heeft er duidelijk ernstig over nagedacht.
Ze zullen er zeker en vast over nagedacht hebben en ik ben wel nieuwsgierig naar de reden hiervoor. Want BMW en Mercedes krijgen ook al meer dan 550pk uit ne V8 gepompt, dus vraag me dan af waarom dan nog een 12 cyl nodig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
Voor nen boomknuffelaar is dat idd moeilijk te snappen
Comment
-
uw reacties zijn nogal simpel van geest. Net zoals uw beeld van de economie
Ik was daarstraks nog aan het denken dat ik in persoon respect heb voor uw meningen en dat het gezellig discussiëren is met af en toe ne zwans, maar als ge echt gaat beginnen beledigen, dan is dat respect ook ineens weg en hoeft dit niet meer voor mij.
Als ge aanstoot neemt aan het woord 'boomknuffelaar', dan neem ik die woorden gerust terug. Maar dacht dat ge daar als groene jongen geen problemen mee zou hebben.
Comment
-
Ik denk dat de reacties van iedereen naar u toe nogal duidelijk laten zien wie hier de meest simpele van geest is Alleen al uw idee over de economie zegt genoeg. Ge moet u wat minder wijs laten maken door de vakbonden en de pvda.
Ik was daarstraks nog aan het denken dat ik in persoon respect heb voor uw meningen en dat het gezellig discussiëren is met af en toe ne zwans, maar als ge echt gaat beginnen beledigen, dan is dat respect ook ineens weg en hoeft dit niet meer voor mij.
Als ge aanstoot neemt aan het woord 'boomknuffelaar', dan neem ik die woorden gerust terug. Maar dacht dat ge daar als groene jongen geen problemen mee zou hebben.
Comment
-
Nen auto is voor mij een transportmiddel. Moest ik nauwelijks kilometers maken, zou het mij allemaal niet veel uitmaken. Maar vermits ik veel kms doe, wil ik graag comfort omwille mijne rug en is rijden niet meer echt een plezier waardoor ik alle automatische snufjes wel weet te smaken. Daarom dat voor mij de zelfrijdende auto's zeer snel mogelijk mogen komen
Comment
-
Want BMW en Mercedes krijgen ook al meer dan 550pk uit ne V8 gepompt, dus vraag me dan af waarom dan nog een 12 cyl nodig.
Comment
-
OFFICIEEL: BMW CONCEPT X7 IPERFORMANCE
VOORPROEF OP RANGE ROVER-RIVAAL
Na een ongeplande lekkage heeft BMW vandaag zelf het doek getrokken van de Concept X7 iPerformance, een enorme SUV waarvan een productieversie daadwerkelijk op de markt verschijnt!
BMW heeft behoorlijk de kat uit de boom gekeken als het op het segment aankomt waarin de productieversie van deze Concept X7 iPerformance moet gaan opereren. Auto's al de Land Rover Range Rover en de Mercedes-Benz GL/GLS-klasse zijn immers al jarenlang op de markt. Deze X7, die het leven van bovengenoemden moeilijk moet gaan maken, komt in 2018 op de markt!
De X7 is een zeszitter met, het is tenslotte een studiemodel, een bijzondere stoelen. De zetels staan op een zeer dun frame, wat de beenruimte voor alle inzittenden moet vergroten. In het met olijfkleurig en Smoke White lederen interieur zien we een grote hoeveelheid schermen én een gigantisch glazen dak.
Zoals zijn naam al doet vermoeden is deze concept-car voorzien van een plug-in hybride aandrijflijn, eentje die bestaat uit een TwinPower benzinemotor die is gekoppeld aan een elektromotor. Emissievrij rondgaan behoort dus tot de mogelijkheden, al houdt BMW de exacte specificaties nog even onder de pet. De komst van een productieversie als plug-inhybride is dus goed mogelijk.
Aan de voorzijde van de Manhattan-kleurige en op 23-inch wielen geplaatste auto zien we gigantische nieren waarvan het frame en de spijlen samen één geheel vormen. De koplampunits zijn voorzien van lasertechniek, in de units is een X'je verwerkt die verwijst naar de X-familie waartoe het studiemodel behoort. Nieuw voor een X-model van BMW zijn de ronde wielkasten, normaliter zijn deze namelijk 'vierkanter' vormgegeven.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenOversized, Overkill...;weg alle finesseEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk BerichtenZe mogen binnenkort grotere showrooms gaan bouwen. Toch niet meer normaal dat er ieder jaar een model bijkomt.
Comment
Comment