Oorspronkelijk geplaatst door Jocar
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Bmw x7 2018.
Collapse
X
-
Achterkant vind ik nog mooi, maar de voorkant met de oversized "nieren" ? Nee, ik hoop voor bmw dat ze inzien dat dit niet mooi is.
Peperdure voetbalmama's zullen deze x7wel smaken2004 VOLKSWAGEN CADDY people 2.0SDI
2011 VOLKSWAGEN GOLF 6 variant highline 1.6TDI bluemotion
1983 VOLKSWAGEN KEVER 1200
(o\_!_/o)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenOp d'een duur weten we het al hoor...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door herbie66 Bekijk Berichtenmaar misschien nog niet genoeg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenafschuwelijk idd... en ik dacht dat je niet lelijker kon gaan dan een 1 serie en i3Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk BerichtenIk zou er toch aan kunnen wennen om daar elke dag mee te rijden.Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
- 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
- 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
- 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtenlaat ons hopen dat niemand dit wil kopen :lEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
Comment