Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw x7 2018.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

No fake exhausts!!!
    Dog mobile - 2007 Mercedes Vito 111Cdi
    Daily - 2009 Smart fortwo cdi (van Bobo )
    (SOLD) Off road toy - 2007 Suzuki Jimny ddis

Comment

De mannen staan precies ni onder tijdsdruk

Comment

Ik zie wel op de foto dat die mannen bij BMW nog tijd hebben om tussendoor te gaan zitten. Dat had ik op de Ford niet, tenzij er weer een afdeling aant staken was

Comment

Denk dat we hier eerder foto's zien van het afstellen van de productielijn. Eens in volle gang is het daar ook allemaal op de seconde getimed, net als overal in automotive plants.

Comment

En dan hebt ge er zo ene die er dan tussen holt om met ductape vanalles te repareren

Zo ging dat toch op Ford. De Repairmannen joegen wat ductape erdoor.

Comment

De optielijst bevat een verrassing. Deze week is BMW begonnen met de productie van pre-productie modellen van de X7 in de Verenigde Staten. De onthulling van het uiteindelijke productiemodel komt langzaam maar zeker dichterbij en nu is ook de eerste info naar buiten gekomen. Het gaat om de X7 xDrive50i. Deze SUV krijgt de 4.4-liter […]
              The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
              BMW F10 520da 2012
              MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
              BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
              Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
              VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Gelekt! Info over de nieuwe BMW X7 xDrive50i.

De optielijst bevat een verrassing. Deze week is BMW begonnen met de productie van pre-productie modellen van de X7 in de Verenigde Staten. De onthulling van het uiteindelijke productiemodel komt langzaam maar zeker dichterbij en nu is ook de eerste info naar buiten gekomen. Het gaat om de X7 xDrive50i. Deze SUV krijgt de 4.4-liter […]
                There are Pretenders among us.....
                Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

Comment

BMW X7 DUIKT WEER OP

VOORLOPIG GROOTSTE X-MODEL KOMT EIND DIT JAAR

BMW voegt nog dit jaar een X7 aan zijn leveringsgamma toe. De grote broer van de X5 is nu weer vastgelegd in de sneeuw.

Het is geen geheim meer dat BMW druk is met de ontwikkeling van een X7, een auto waar het merk met de Concept X7 al een vrij nauwkeurige vooruitblik op wist te geven. Al meer dan een jaar duiken ingepakte testexemplaren op en ook vandaag hebben we weer zo'n prototype in de smiezen. Dit keer wordt de concurrent voor de Land Rover Range Rover en de op stapel staande nieuwe Mercedes-Benz GLS-klasse aan een reeks koudetests onderworpen.

De X7 zal net als de X3, X4, X5 en X6 in het Duitse Spartanburg gebouwd worden. Onderhuids verwachten we het CLAR-platform tegen te komen dat inmiddels steeds meer BMW's van een basis voorziet. De Concept X7 was voorzien van een plug-in hybride aandrijflijn. Het ligt in de lijn der verwachting dat een dergelijke aandrijflijn ook in de productieversie verschijnt.

De X7 is overigens het vijfde X-model dat in Spartanburg wordt gebouwd. De X3, X4, X5 en X6 rollen er immers al van de band. Dagelijks rijden 1.400 nieuwe X'en de fabriekspoorten uit.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Precies een begrafenis auto voor n'ggers

Comment

Zolang er camouflage op zit, kan je er nog niet echt veel uit opmaken hoe de verhoudingen zullen overkomen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door George_S Bekijk Berichten
                        Precies een begrafenis auto voor n'ggers
                        Wie droomt daar nu niet van

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Ziet er op eerste zicht nog goed uit, enkel vrees ik voor de nieren...

Comment

Toch met V12 biturbo hoop ik.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                                Toch met V12 biturbo hoop ik.
                                Minimaal he

Comment

Comment

De X5 was voor de Amerikanen weer te klein zeker!

Comment

Comment

Comment

Haha, ik dacht dat de man kleiner was.... de reviewer lijkt een dwerg en blijkt dan toch 1.78m te zijn. Acht cilinder, waarom hebben de Amerikanen meer geluk dan wij ? Waren het niet zij die klaagden over een beetje extra uitstoot bij een bepaald merk ? Wel grappig die eco pro mode... Een testritje zou wel heel verleidelijk zijn

Comment

Working...
                                          X