Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw x7 2018.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Schitterend !
    Als ze hem nog iets groter maken heb je geen last meer van de files, kan je er gewoon overheen rijden, tel uit je winst

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door On_Slow Bekijk Berichten
      Schitterend !
      Als ze hem nog iets groter maken heb je geen last meer van de files, kan je er gewoon overheen rijden, tel uit je winst
      Toch niet hier in de VS, waar de X7 volgens mij vooral voor bedoeld is (samen met China). Want ik zie hem niet groter worden dan de Lincoln Navigator, Chevrolet Suburban, Cadillac Escalade, ...
      Ik verwacht trouwens de X7 niet veel groter te zijn de GLS
      KLIK |&| KLAK

Comment

PATENTSCHETSEN OPGEDOKEN

BMW X7 VOLLEDIG IN BEELD

BMW is zelf al enige tijd druk aan het opwarmen voor de komst van de X7, de grote broer van de X5. Helaas voor BMW is de auto nu al van alle kanten te zien.

BMW presenteerde vorig jaar de Concept X7, een relatief productierijpe vooruitblik op een nieuwe grote SUV die een plek boven de X5 in het gamma krijgt. Nu zijn patentplaten opgedoken waarop we de complete auto ruim voor zijn onthulling kunnen zien.

Eerdere foto's van ingepakte X7's wezen er al op: BMW blijft zeer trouw aan het ontwep van de concept-car. De auto is van meer gebruikelijk vormgegeven zijspiegels voorzien, heeft zijn bijzondere glazen dak verruild voor een eenvoudiger te produceren exemplaar en ook de bumpers wijken af van die van de Concept X7.

Dit jaar nog slingert BMW de productie van de X7 aan in het Noord-Amerikaanse Spartanburg, de locatie waar ook de X5 van de band loopt. Met de auto hoopt BMW een passender antwoord dan de X5 te hebben op auto's als de Land Rover Range Rover en Mercedes-Benz GLS-klasse.

Onderhuids verwachten we het CLAR-platform tegen te komen dat inmiddels steeds meer BMW's van een basis voorziet. De Concept X7 was voorzien van een plug-in hybrideaandrijflijn. Het ligt in de lijn der verwachting dat een dergelijke aandrijflijn ook in de productieversie verschijnt.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Ik blijf erbij, dat model is echt nodig voor BMW hier in de VS. Toch als ik hier rond kijk. Het valt me steeds op wat voor een klein auto'tje de X5 hier is. Zelfs JEEP gaat een groter model uitbrengen omdat de Grand Cherokee niet groot genoeg is.

De X7 zou moeten gaan opboxen tegen auto's als de Escalade en de suburban.
            Maar met 5,02m is hij kleiner dan de escalade (5,15m) en de Chevrolet Tagoe (5,18m).
            En zeker kleiner dan de Escalade ESV, GMC Yukon XL en de suburban (allen 5,70m)

Hij is nog steeds 10cm kleiner dan de Mercedes GLS (5,12m).
            Zou BMW ruimte laten voor een X9?
            KLIK |&| KLAK

Comment

Wie weet. Maar in de VS is alles Big hé. Toen ik de laatste keer in 2009 daar was, viel me nog op hoe lekker breed de wegen en parkings zijn. Hier moet ge in een ondergrondse parking vaak nog wringen voor een plekje. Daar rijdt ge uw plek binnen zonder wringen met ne hummer h2.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
                Toen ik de laatste keer in 2009 daar was, viel me nog op hoe lekker breed de wegen en parkings zijn.
                Om nog maar van de mensen te zwijgen Maar geen nood, we zijn op goede weg hier

Comment

Interieur ziet er bijzonder mooi uit maar.... wat is dat daar aan die achterzetels op de grond voorlaatste foto ? Bekerhouders van een Dacia ?
                  Dat kan zo toch niet in productie gaan ? Lelijk goedkoop materiaal, slechte plaatsing,...

Comment

Pre productie model, die plastic moet nog een laagje krijgen. "Soft-Touch" laagje

Comment

'GLS-KILLER' KLAAR VOOR ONTHULLING

BMW TEAST X7

BMW trekt een dezer dagen het doek van de X7, de grote broer van de X5 die nu alvast in beeld wordt gebracht.

Eerlijk is eerlijk, het uiterlijk van de nieuwe X7 is absoluut geen verrassing meer. In september 2017 presenteerde BMW de Concept iPerformance, een studiemodel met een verregaand productierijpe koets. Daar komt bij dat begin augustus patentschetsen van de productieversie van de X7 opdoken, afbeeldingen die geen stukje plaatwerk meer aan de fantasie overlieten.

BMW start dit jaar nog met de productie van de X7 in het Noord-Amerikaanse Spartanburg, de fabriek waar het merk ook de X5 produceert. BMW hoopt met de X7 een passender antwoord dan de X5 te hebben op auto's als de Land Rover Range Rover en Mercedes-Benz GLS-klasse. Uiteraard maakt de X7 gebruik van het modulaire CLAR-platform, een basis die onlangs onder de 3-serie verscheen, maar daarvoor al werd toegepast op onder andere de X5 en 5-serie.

De Concept X7 was voorzien van een plug-in hybride-aandrijflijn. Het ligt in de lijn der verwachting dat een dergelijke aandrijflijn ook in de productieversie verschijnt. Zet in ieder geval in op de komst van zescilinder benzine- en dieselmotoren.

Comment

Working...
                      X