Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ik denk dat je, we er scheel op kijken, als het een armsteun is staat die hoger en is vlg mij geen stoel die wat verder naar voor staat...er is idd ook geen voetruimte, maar hoge middentunnel
zouen ze express de foto zo hebben vrijgegeven om fuzz te creeeren
Waar die middenste passagier zijn voeten kwijt gaat moeten, is mij toch een raadsel ;-)
[/QUOTE]
Dat is net zoals bij de echte Defender, een raadsel
2016 - Heden - Volvo V60 D5 Summum R-Design 2.4D 215 pk / 87.200 km
2015 - Heden - Renault Twingo intense 0.9 TCE 90 pk / 26100 km
2015 - Heden - BMW R nine T 1200cc 110pk / 20200 km
2015- 2016 - 2008 SAAB 9-3 1.9TID 150 pk /119.000 km weg op 27/05/2016
2013 - 2015 - BMW 335i F30 active hybrid 340 pk / 40300 km weg op 02/10/2015
2013 - 2015 - BMW 116d F20 2.0d 116pk / 50000 km RIP
Een Land Rover Defender voelt zich met het modder tot z'n assen meer op z'n gemak dan op snelwegen of bochtige parcours, maar dat betekent niet dat de op stapel staande tweede generatie van het offroadicoon zich niet ook op het asfalt thuis moet kunnen voelen.
Een Land Rover Defender die de Nürburgring trotseert, het blijft een ietwat onwerkelijk gezicht. De nieuwe generatie van Land Rover's offroader die hier over de 'Ring gejaagd wordt, profiteert ongetwijfeld van zijn nu onafhankelijk achterophanging, een fors verschil met de starre achteras van zijn voorganger.
Land Rover trekt dit jaar het doek van de volledig nieuwe Defender. Met de in 2011 gepresenteerde DC100 Concept liet Land Rover al een potentiële vervanger zien.
Voor de nieuwe Defender lijkt Land Rover de oude Defender-lijnen met enigszins rondere vormen te gaan combineren. Gelukkig lijkt ook de jongste generatie een robuust ogende machine te worden. We zien Land Rover kenmerkende luchtopeningen bij de wielkasten, een opvallend vlakke motorkap, relatief brede wielkasten en de verlichting aan de voorkant lijkt vrij plat te worden. De achterlichten zijn opnieuw klein en zijn aan weerszijden van de opzij openslaande achterdeur geplaatst.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
De komende Defender hebben we al een aantal keer gecamoufleerd voorgeschoteld gekregen. Daar was ook genoeg tijd en ruimte voor, want de prototypes hebben al meer dan 1,2 miljoen testkilometers erop zitten.
We worden al sinds oktober door ingepakte Defenders geplaagd. Van een landweggetje tot een moerassige mangrove, verlengd of SWB, op de Ring of in de sneeuw: de Defender lijkt alle toekomstige obstakels al te hebben genomen. Dat is precies wat Land Rover ook wil laten zien. De nieuwe Defender, die dan eindelijk het traditionele icoon gaat vervangen, moet onder alle omstandigheden kunnen presteren. Met 1,2 miljoen testkilometers heeft Land Rover naar eigen zeggen 45.000 tests voltooid.
Land Rovers nieuwe SUV werd in het Britse Gaydon ontwikkeld, maar ziet in het Slowaakse Nitra het levenslicht. Later dit jaar wordt het doek van de productieversie getrokken, waarna hij volgend jaar op de openbare weg verschijnt. Het is vandaag overigens precies 71 jaar geleden dat we voor het eerst kennismaakten met de Defender. Die beleefde destijds zijn werelddebuut op de Amsterdamse Autorai op 30 april 1948.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
De Land Rover Defender is natuurlijk bij uitstek de auto om moeilijk bereikbare gebieden op het Afrikaanse continent te bezoeken, samen met wat Toyota-producten wellicht. Om de nieuwe Defender te laten wennen aan zijn leefomgeving stuurt Land Rover hem alvast naar Kenia.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Ziet er heel knap uit, alleen jammer dat het hele no nonsense karakter van de auto ermee verloren zal gaan waarschijnlijk.
De vorige kon je in de woestijn, met wat plakband, een goed stuk touw en een flinke elastiek aan de praat houden, bij wijze van spreken.
Dat gaat met deze waarschijnlijk niet meer zo zijn.
Of dat eerste überhaupt nog van deze tijd is, is een andere vraag natuurlijk,....
dat is niet meer van deze tijd, in de eerste plaats omdat auto's ontworpen worden om winst te maken
+ dat zelfs een deel die-hards iets comfortbal willen waardat madamme ook graag mee rijdt
+ als de auto goed is gemaakt, gaat die niet meer stuk, haha
dat is niet meer van deze tijd, in de eerste plaats omdat auto's ontworpen worden om winst te maken
+ dat zelfs een deel die-hards iets comfortbal willen waardat madamme ook graag mee rijdt
+ als de auto goed is gemaakt, gaat die niet meer stuk, haha
Niet meer stuk gaan, en Land Rover, zou ik toch niet meteen in 1 zin durven zetten
Comment