Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Skoda 'Snowman' SUV (2017)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Skoda 'Snowman' SUV (2017)

Skoda werkt achter de schermen hard aan een forse SUV en vandaag zien we de nieuwe Tsjech alvast warmlopen op de Nürburgring.

Skoda brengt volgend jaar een SUV op de markt die zowel als vijf- als als zevenzitter in showrooms komt zal verschijnen. Onze spionagefotograaf heeft ogenschijnlijk een Yeti gekiekt, maar wie goed kijkt, ziet dat een aantal zaken niet helemaal kloppen.
    Zo is deze zwarte Yeti net wat langer en breder dan het model dat bij de plaatselijke Skoda-dealer te koop staat en bovendien lijkt hij wat hoger op z'n poten te staan. Onderhuids gaat hier dan ook de 'Snowman' rond, de naam die de media aan de aanstaande SUV van Skoda hebben gegeven.
    De Snowman wordt zo'n 4,6 meter lang en gaat z'n genen delen met de aanstaande SUV van concerngenoot Seat, waar we met de 20v20 al een voorproefje van te zien kregen. Onder de kap komen - net als in de Superb - alleen viercilinders te liggen. Eind 2016 verwachten we hem op de markt. Het eindproduct gaat de strijd aan met succesnummers als de Mazda CX-5 en de Nissan Qashqai.

Bron: Autoweek

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

Nice! Dat misten ze nog.

Comment

Had ik het geld, ik ging direct eentje voor vrouwlief gaan bestellen!
          Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
          Motoren & Tjeurisme

Comment

Een grotere suv misten ze inderdaad nog, maar deze is wel érg lelijk. Beetje een kruising tussen de lelijkste autos op de markt: de yeti en de multipla met een beetje fiat freemont. Not my cup of tea alleszins...

Jammer. Beetje een gemiste kams. Hun andere modellen zien er allemaal bij de tijd uit en dan brengen ze zo iets uit
            Last edited by metalpe; 25/05/2015, 15:37.

Comment

Deze zocht ik. Kloon van de forester uit 1995..

Comment

Ik vind em echt geweldig! Net als de Yeti en de (oudere) Foresters
                Motoren & Tjeurisme

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door metalpe Bekijk Berichten
                  https://www.tradebit.com/usr/pecno1/...orester_XS.jpg

Deze zocht ik. Kloon van de forester uit 1995..
                  Dit is een mule, de techniek zit onder een verbrede Yeti carrosserie, er kan dus nog niks gezegd worden over het design.

Comment

Skoda ist mit einem Versuchsträger auf dem Nürburgring unterwegs. Unter der gestreckten und verbreiterten Karosserie des Yeti verbirgt sich die Technik des kommenden Siebensitzers, der möglicherweise auf den Namen Snowman getauft wird.

Das Design wird sich sehr wahrscheinlich am neuen Superb orientieren, schließlich ist die Limousine das Vorzeigemodell von Skoda und damit auch richtungsweisend für das Marken-Design.

Vermutlich Ende 2016 wird der Snowman auf den Markt kommen und soll dann den Absatz der Tschechen kräftig ankurbeln. Bis 2018 will Skoda 1,5 Millionen Autos pro Jahr absetzen.

Comment

Dan heb ik goede hoop.

Comment

gaat geen goedkope auto worden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door metalpe Bekijk Berichten
                          Een grotere suv misten ze inderdaad nog, maar deze is wel érg lelijk. Beetje een kruising tussen de lelijkste autos op de markt: de yeti en de multipla met een beetje fiat freemont. Not my cup of tea alleszins...

Jammer. Beetje een gemiste kams. Hun andere modellen zien er allemaal bij de tijd uit en dan brengen ze zo iets uit
                          Ik vind de Yeti helemaal geen lelijke oto,

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten
                            Ik vind de Yeti helemaal geen lelijke oto,
                            Mooi is die ook niet, maar hij heeft iets heel erg cool!

Het moet ergens liggen aan de verhouding van de afmetingen. Hij komt zo wat geblokt over. Staat erg stoer.
                            Motoren & Tjeurisme

Comment

Als je de Yeti ziet in het rijtje met de meeste van zijn concurrenten zoals de Caddy, Kangoo, Berlingo/Partner. Dan is de Yeti toch de mooiste "happy-family" car imho.
                              1993 Jaguar XJ40 3.2 Sovereign (208000km)
                              2008 Peugeot 207 SW 1.6hdi (166000km)
                              2009 Opel Astra H Tourer 1.7cdti (257000km)
                              -> weldra Opel Astra K Tourer 1.6cdti EcoFlex (0km)

www.carfac.be "Driving on experience"

Comment

Heb toch niet de indruk dat de Yeti een echt commercieel succes is, je ziet die amper rijden
                                Zoals bobo zegt ook vrij duur (voor een Skoda)
                                2.0 JTDm

Comment

presies een verhoogde lijkwagen
                                  lets have some more member berries

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk Berichten
                                    Heb toch niet de indruk dat de Yeti een echt commercieel succes is, je ziet die amper rijden
                                    Zoals bobo zegt ook vrij duur (voor een Skoda)
                                    Dat is het juist: wat indien er bijvoorbeeld een Porsche logo had opgestaan, en de marketingafdeling deze had gepromoot als de nieuwe macan.(tegen dezelfde prijs als Skoda).
                                    Ik denk dat ze deze niet rap genoeg zouden kunnen leveren

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Haddock Bekijk Berichten
                                      Ik heb dat 6 maand geleden ook gezegd en nu ik er op let kom ik er toch veel tegen.
                                      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlueSkyraider Bekijk Berichten
                                        Als je de Yeti ziet in het rijtje met de meeste van zijn concurrenten zoals de Caddy, Kangoo, Berlingo/Partner. Dan is de Yeti toch de mooiste "happy-family" car imho.
                                        Dit is toch helemaal niet dezelfde klasse als de ludospaces?
                                        De Roomster speelt daarin mee, maar de Yeti niet.
                                        Idleness is not doing nothing, idleness is being free to do anything...

Comment

Working...
                                        X