Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi Q5 (2017)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #21
    Zal inderdaad een evolutie worden (zie nieuwe A5) en zal een kleine Q7 worden.

    Veranderingen: het interieur (idem als Q7/A5) samen met de motorisatie.

    Vraag mij af of ze ook een E-tron versie zullen uitbrengen en (wat bijna zeker is) een SQ5 =

    Comment


    • #22
      Waarschijnlijk zal interieurkwaliteit wel klasse-leidend zijn.

      Comment


      • #23
        Verkeerd topic.


        Sending from somewhere, used with Tapatalk
        Last edited by Metaxa; 14/07/2016, 21:05.
        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

        Comment


        • #24
          Komt er in het TFSI gamma ook een andere motorisatie aan?
          Kan je dit dan beschouwen als iets dat nog kinderziektes kan hebben, wegens de nieuwe motor?
          Is het het wachten waard op een nieuwe Q5 naar levering zitten we dan waarschijnlijk makkelijk 1j verder?

          Comment


          • #25
            Oorspronkelijk geplaatst door denechtew Bekijk Berichten
            Komt er in het TFSI gamma ook een andere motorisatie aan?
            Kan je dit dan beschouwen als iets dat nog kinderziektes kan hebben, wegens de nieuwe motor?
            Is het het wachten waard op een nieuwe Q5 naar levering zitten we dan waarschijnlijk makkelijk 1j verder?
            Dit staat op de Duitse auto/moto site:

            Het begint met de 1.4 TFSI (150 pk), ook rangschikken op de benzinemotor 2.0 TFSI Ultra (190 pk) en de 2.0 TFSI (252 pk). Veroorloven de twee-liter viercilinder diesel 150-190 pk zescilinder diesel is de 3.0 TDI met 218 pk en 272 pk. Flyer van het model is de RS Q5 met verbrede spoor en 400 pk 2,5-liter vijfcilinder

            Leveringen zal voor de zomer zijn.

            Comment


            • #26
              Oorspronkelijk geplaatst door Yeanke Bekijk Berichten
              Dit staat op de Duitse auto/moto site:

              Het begint met de 1.4 TFSI (150 pk), ook rangschikken op de benzinemotor 2.0 TFSI Ultra (190 pk) en de 2.0 TFSI (252 pk). Veroorloven de twee-liter viercilinder diesel 150-190 pk zescilinder diesel is de 3.0 TDI met 218 pk en 272 pk. Flyer van het model is de RS Q5 met verbrede spoor en 400 pk 2,5-liter vijfcilinder

              Leveringen zal voor de zomer zijn.
              De Google vertaalmachine staat duidelijk nog niet op punt.
              Er is nog veel speculatie momenteel. Het staat wel vast dat de nieuwe Q5 op het MLB platform wordt gebouwd en technisch nauw bij de A4/A5 zal aansluiten.
              Of die 1.4 TFSI erin komt, daar durf ik m'n hand niet voor in het vuur steken. Zo speculeert Autobild op een start bij de 2.0 TFSI (190pk), bekend uit de A4.
              Model zou voorgesteld worden op het salon van Parijs (oktober 2016)

              Comment


              • #27
                Oorspronkelijk geplaatst door Yeanke Bekijk Berichten
                Dit staat op de Duitse auto/moto site:

                Het begint met de 1.4 TFSI (150 pk), ook rangschikken op de benzinemotor 2.0 TFSI Ultra (190 pk) en de 2.0 TFSI (252 pk). Veroorloven de twee-liter viercilinder diesel 150-190 pk zescilinder diesel is de 3.0 TDI met 218 pk en 272 pk. Flyer van het model is de RS Q5 met verbrede spoor en 400 pk 2,5-liter vijfcilinder

                Leveringen zal voor de zomer zijn.
                Ik kan je verzekeren dat er in de RS Q5 geen 2.5 ltr vijfcilinder motor komt.
                Als er al een RS Q5 komt, dan komt daar gewoon de nieuwe S4 3.0ltr V6 TFSI motor in.
                De vijfcilinder is een "Quer" motor die alleen maar dwars in MQB producten gebruikt gaat worden, in lengte richting zal hij nooit meer gebruikt gaan worden.
                Dat is ook de reden dat vele jaren geleden de productie van die motor gestaakt is geworden.

                Comment


                • #28
                  Oorspronkelijk geplaatst door Löwe Bekijk Berichten
                  De Google vertaalmachine staat duidelijk nog niet op punt.
                  Er is nog veel speculatie momenteel. Het staat wel vast dat de nieuwe Q5 op het MLB platform wordt gebouwd en technisch nauw bij de A4/A5 zal aansluiten.
                  Of die 1.4 TFSI erin komt, daar durf ik m'n hand niet voor in het vuur steken. Zo speculeert Autobild op een start bij de 2.0 TFSI (190pk), bekend uit de A4.
                  Model zou voorgesteld worden op het salon van Parijs (oktober 2016)
                  Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                  Ik kan je verzekeren dat er in de RS Q5 geen 2.5 ltr vijfcilinder motor komt.
                  Als er al een RS Q5 komt, dan komt daar gewoon de nieuwe S4 3.0ltr V6 TFSI motor in.
                  De vijfcilinder is een "Quer" motor die alleen maar dwars in MQB producten gebruikt gaat worden, in lengte richting zal hij nooit meer gebruikt gaan worden.
                  Dat is ook de reden dat vele jaren geleden de productie van die motor gestaakt is geworden.
                  Owlaaaaaa ik heb niks verzekerd eh mannen! Ik zeg alleen wat het www zegt e

                  Comment


                  • #29

                    Comment


                    • #30
                      Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                      Ik heb hem gisteren irl gezien

                      Comment


                      • #31

                        Comment


                        • #32
                          Uitgaande van deze eerste foto's is het voor mijn wel weer duidelijk dat dit ook weer een mislukt product is.
                          Dit toont ook weer opnieuw het dodelijk saaie inspiratieloze Audi design.

                          Comment


                          • #33
                            Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
                            Uitgaande van deze eerste foto's is het voor mijn wel weer duidelijk dat dit ook weer een mislukt product is.
                            Dit toont ook weer opnieuw het dodelijk saaie inspiratieloze Audi design.
                            Het zal wel goed verkopen.

                            Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

                            Comment


                            • #34
                              Ja daarmee dat ee van het vorige model er meer dan 1,5 miljoen van werden verkocht wereldwijd. In het begin werd daar ook van gezegd dat het op niets trok.


                              Sending from somewhere, used with Tapatalk
                              Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                              Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                              Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

                              Comment


                              • #35
                                zegt meer over hoeveel mensen totaal geen smaak hebben dan over het model
                                lets have some more member berries

                                Comment


                                • #36
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                                  zegt meer over hoeveel mensen totaal geen smaak hebben dan over het model
                                  Dat zegt ook genoeg over Mercedes klanten

                                  Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk

                                  Comment


                                  • #37
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                                    Dat zegt ook genoeg over Mercedes klanten

                                    Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
                                    met de huidige generatie kan ik daar helaas geen argumenten tegenover zetten
                                    lets have some more member berries

                                    Comment


                                    • #38
                                      elk model moet na enkel jaren ietwat veranderen, enkel om de verkoop te stimuleren; hier hebben wij te maken met een meer grondige evolutie, de basis verandert en het gewicht daalt; dat zal wel voelbaar zijn, maar enkel daarom van wagen veranderen is voor mij denkaar als het verschil meteen zeer groot is; anders blijf ik bollen mijn verouderde maar perfect bruikbare "pre-face-lift"... indien het dashboard overgenomen wordt van de A4 (dus met vast scherm) en overal roosters in de breedte, zal ik nog een beetje wachten, mijn model heeft al zijn waardedaling gekend (17.000 euros voor een wagen van 7 jaar en nog geen 100.000kms, daarvoor blijft ik zelf mee rijden...)

                                      Comment


                                      • #39
                                        zal er vooral vanaf hangen wat de prijzen nu weer gaan doen... goedkoper worden ze niet, en als ze de nieuwe glc gaan volgen, worden ze zo goed als onbetaalbaar.... Ben benieuwd wat bmw met zijn X3 gaat doen in 2017/2018....

                                        Comment


                                        • #40
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                                          zegt meer over hoeveel mensen totaal geen smaak hebben dan over het model
                                          Ja tegenwoordig maakt het de mensen niet uit hoe het er uit ziet, als er maar Audi ringen opzitten.
                                          Audi is tegenwoordig niets meer dan een luxe volkswagen voor de massa, vergelijkbaar met de luxe merken van Toyota (lexus), Nissan (infinity), Honda (Acura).
                                          Volkswagen past ook in dat rijtje met Audi, Volkswagen (Audi).

                                          Comment

                                          Working...
                                          X