Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi Q5 (2017)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Audi Q5 (2017)

The Audi crossover news continues as our spies have snapped the first photos of the 2017 Q5.

Dressed in swirly camouflage, the crossover has an evolutionary front fascia with a wide grille that is flanked rectangular headlights and familiar looking air intakes. We can also see door mounted mirrors, a sloping roof and a prominent shoulderline. Out back, there's a tailgate-mounted spoiler and a dual exhaust system which is integrated into the rear bumper.
    Audi has been tight-lipped about the model but it will ride on the MLB Evo platform that underpins the A4 and Q7. This should enable the model to be significantly lighter than its predecessor.
    Engine options will likely echo the 2016 A4 so expect an assortment of familiar four- and six-cylinder petrol and diesel engines.

Bron: [www.worldcarfans.com]

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

Audi rolt de ene na de andere toekomstige auto naar buiten in het testgebied in Spanje. Ditmaal richten we de spotlight op de nieuwe Q5.

De Q5 is inmiddels alweer sinds 2008 op de markt, dus het is logisch dat de opvolger niet al te lang meer op zich laat wachten. Waarschijnlijk komt de tweede generatie van de SUV medio 2016 op de markt.
        Audi gaat het MLBevo-platform gebruiken voor de nieuwe Q5. Ook de onlangs onthulde nieuwe A4 gebruikt deze bouwstenen.
        Net als bij die auto zal dit ook bij de SUV voor gewichtsbesparing zorgen. De verwachting is dat de Q5 ongeveer 100 kg lichter wordt.
        Uiteraard komt de auto beschikbaar met conventionele benzine- en dieselmotoren. Een SQ5 komt er sowieso weer en wellicht denkt Audi ditmaal ook aan een RSQ5. Aan de andere kant van het spectrum komt ook een E-Quattro plug-in hybride beschikbaar.

Comment

Comment

Comment

hier valt zo weinig nieuws te rapen ? Nochtans een heel succesvol model waar véél van verwacht wordt...

Comment

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dikkejos Bekijk Berichten
                  hier valt zo weinig nieuws te rapen ? Nochtans een heel succesvol model waar véél van verwacht wordt...
                  Hij zal eruit zien zoals de huidige, met een streepje aan de zijkant over de ganse zijde. De neus zal op die van de Q7 lijken en het interieur zal op de huidige A4 lijken. Er is hier geen nieuws omdat er geen interesse is. De mensen weten al hoe hij eruit ziet. Meer een facelift dan een nieuw model.
                  Last edited by ; 22/03/2016, 23:08.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door de_fre Bekijk Berichten
                    Hij zal eruit zien zoals de huidige, met een streepje aan de zijkant over de ganse zijde. De neus zal op die van de Q7 lijken en het interieur zal op de huidige A4 lijken. Er is hier geen nieuws omdat er geen interesse is. De mensen weten al hoe hij eruit ziet. Meer een facelift dan een nieuw model.

April 2016 zal deze worden voorgesteld...

Comment

Audi is keeping itself quite busy these days at the Nürburgring where the Ingolstadt-based marque is putting the finishing touches on the new Q5.

Comment

Veel mooier dan de huidige.
                        OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

+1
                          “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                            Veel mooier dan de huidige.
                            Dat valt nog af te wachten.
                            Voorlopig zijn het alleen maar renders en Camo test-mules die er te zien zijn.
                            En op basis van die Camo test-mules ben ik niet overtuigt dat het erg fraai gaat worden.
                            Net zoals de komende A5, gaat er ook niet uit zien naar mijn mening, als ik die Camo mules bekijk.
                            De enige echte nieuwe Audi die er op dit moment acceptabel uit ziet is de nieuwe Q2.

Comment

Ik hoop deze binnen 2 weken te zien

Comment

Visueel zal er geen denderende verandering zijn, het huidig model verkoopt nog vlotjes... Wel tof (als de foto niet liegt) dat de achteruitkijkspiegels verplaatst worden : in het huidig model verbergen de spiegels een te groot deel van het landschap, wat vlakaf gevaarlijk is

Comment

Nog steeds geen nieuws hierover

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Cyrano.ak Bekijk Berichten
                                    Nog steeds geen nieuws hierover
                                    Anfang 2017 startet das Erfolgsmodell in neuer Form durch – auch wenn man es ihm äußerlich kaum ansieht. Doch der Q5 wird größer, geräumiger und technisch ein noch näherer Verwandter des A4 als bislang. Die Preise für die Neuauflage starten bei 45.100 Euro.

Ten vroegste najaar.

Comment

Ik verwacht er niet zo veel van.
                                      Ik zie een A5 style golvende knik over de flank en verder toch veel huidig model Q5.
                                      Dus weer een dodelijke saaie facelift achtige uitziende auto.

Comment

Working...
                                      X