Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik heb ook een 2.0 tsi 280 pk en met een milltek non res en de sound actuator af klinkt dat niet slecht, maar zo een 6pitter cayman klinkt toch echt wel beter/volwassener we trekken nu wel al conclusies voor we ze eigenlijk al gehoord hebben. Misschien heeft Porsche veel tijd gestopt in de sound engineering.
Ik heb ook een 2.0 tsi 280 pk en met een milltek non res en de sound actuator af klinkt dat niet slecht, maar zo een 6pitter cayman klinkt toch echt wel beter/volwassener we trekken nu wel al conclusies voor we ze eigenlijk al gehoord hebben. Misschien heeft Porsche veel tijd gestopt in de sound engineering.
Een boxer 4 cilinder klinkt niet anders dan een gewone 4 in lijn. die Subaru sound die we allemaal mooi vinden is te wijten aan het uitlaatspruitstuk dat ongelijke lengten heeft voor de linkse en de rechts bank. Zo was dat bij de oude Subaru WRX'en toch. Een BRZ klinkt dan ook helemaal anders dan een WRX omdat die zo'n soort uitlaat niet heeft. Er bestaan wel aftermarket systemen die je wel die Subaru sound geven. Dat ter info is het dus nog niet zeker of deze Boxster echt spannend gaat klinken.
Ik heb ook een 2.0 tsi 280 pk en met een milltek non res en de sound actuator af klinkt dat niet slecht, maar zo een 6pitter cayman klinkt toch echt wel beter/volwassener we trekken nu wel al conclusies voor we ze eigenlijk al gehoord hebben. Misschien heeft Porsche veel tijd gestopt in de sound engineering.
Hoop dan wel dat het soundengineering is via de motor/uitlaat en niet via de boxen.
Goede zet van porsche om hun vrouwen en gay modellen van een 4cilinder te voorzien.
Ik snap niet waarom er moeilijk over gedaan word. Niemand verplicht u om de 4cilinder te kopen maar ze bieden het aan omdat een gemiddelde vrouw of gay toch niets geeft acceleratie maar éérder om looks.
Op vlak van geluid heb ik een Porsche altijd teleurstellend gevonden buiten de carrera gt en de 918.
De 4cilinder gaat goed verkopen daar ben ik zeker van en porsche ook anders ontwikkelen ze dat niet. De volgende stap diesels in alle modellen
Goede zet van porsche om hun vrouwen en gay modellen van een 4cilinder te voorzien.
Ik snap niet waarom er moeilijk over gedaan word. Niemand verplicht u om de 4cilinder te kopen maar ze bieden het aan omdat een gemiddelde vrouw of gay toch niets geeft acceleratie maar éérder om looks.
Op vlak van geluid heb ik een Porsche altijd teleurstellend gevonden buiten de carrera gt en de 918.
Porsche verplicht het u bijna.
Alleen de GT4 komt nog met een 6 cilinder.
Waar je bij de pre-facelift nog een 6 cilinder kon kopen voor 60-80k (cayman S en GTS), moet je nu 120k(?) uitgeven.
Wat betreft het geluid, iedereen zijn smaak en goesting maar een 6 cilinder 911, cayman of boxster maken imho toch een fantastisch gehuil als ze de redline naderen.
Ooit een testrit gedaan met een cayman 2.7 275pk PDK. In de middenband was die toch niet overdreven vlot. Impressie werd bevestigd door de koppel curve (2500-4500rpm).
Dat is net de band die je bij dagelijks gebruik het meest aanspreekt. Zal met de 2.0 turbo wel beter zijn.
Hoe belachelijk is dit. Boxster en Cayman zijn twee gekende typebenamingen die nu het voorvoegsel 718 krijgen omdat dit herinnerd aan een sportwagen uit 1957.
Marketingdienst draait weer overuren.
En terwijl de Cayman duurder is dan de Boxster, wat vreemd is want een cabrio produceren is altijd duurder dan een coupé, gaan ze het nu omdraaien.
Hoe belachelijk is dit. Boxster en Cayman zijn twee gekende typebenamingen die nu het voorvoegsel 718 krijgen omdat dit herinnerd aan een sportwagen uit 1957.
Marketingdienst draait weer overuren.
En terwijl de Cayman duurder is dan de Boxster, wat vreemd is want een cabrio produceren is altijd duurder dan een coupé, gaan ze het nu omdraaien.
Rare jongens die Germanen.
Gelukkige kiezen ze voor boxermotoren en niet voor 4 cilinder VAG motoren.
Als je vandaag wil en kan kopen, wacht dan niet op deze facelift! Ik zou vechten om nog zo'n atmosferische GTS te hebben, enkel al voor het prachtige geluid. Echt spijtig dat dit tijdperk ten einde komt.
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment