Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Porsche Boxster en Cayman 2016. (facelift)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #21


    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

    2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

    Comment


    • #22
      Ik heb ook een 2.0 tsi 280 pk en met een milltek non res en de sound actuator af klinkt dat niet slecht, maar zo een 6pitter cayman klinkt toch echt wel beter/volwassener we trekken nu wel al conclusies voor we ze eigenlijk al gehoord hebben. Misschien heeft Porsche veel tijd gestopt in de sound engineering.

      Comment


      • #23
        Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk Berichten
        Ik heb ook een 2.0 tsi 280 pk en met een milltek non res en de sound actuator af klinkt dat niet slecht, maar zo een 6pitter cayman klinkt toch echt wel beter/volwassener we trekken nu wel al conclusies voor we ze eigenlijk al gehoord hebben. Misschien heeft Porsche veel tijd gestopt in de sound engineering.
        Ik wist niet jij een vier cilinder boxer had?

        :p

        Comment


        • #24
          Dat zeg ik toch niet? Staat toch 2.0tsi

          Comment


          • #25
            Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk Berichten
            Dat zeg ik toch niet? Staat toch 2.0tsi
            De 4 cilinder boxer zal wel redelijk ok klinken.

            Nu gaan de tuners en masse boxsters en Caymans binnen krijgen om te tjippen.

            Comment


            • #26
              En die zullen zeer goed gaan! Chassis Porsche en aerodynamisch.

              Comment


              • #27
                Een boxer 4 cilinder klinkt niet anders dan een gewone 4 in lijn. die Subaru sound die we allemaal mooi vinden is te wijten aan het uitlaatspruitstuk dat ongelijke lengten heeft voor de linkse en de rechts bank. Zo was dat bij de oude Subaru WRX'en toch. Een BRZ klinkt dan ook helemaal anders dan een WRX omdat die zo'n soort uitlaat niet heeft. Er bestaan wel aftermarket systemen die je wel die Subaru sound geven. Dat ter info is het dus nog niet zeker of deze Boxster echt spannend gaat klinken.

                Comment


                • #28
                  een gewone subaru 1600 heeft al een specifieke sound, en een specifieke sound wordt geaprecieerd...ik verwar dat nooit met een l4

                  + YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


                  ik geef toe, sound pakken op youtube is niet juist

                  Comment


                  • #29
                    op www.autoblog.nl het nieuwe motorgeluid van de 911....voorspelt niet veel goeds voor de boxster
                    Want je kan nooit teveel auto's hebben....

                    Comment


                    • #30
                      Goh, op video is het geluid nogal moeilijk te vatten, eerst eens in het echt horen

                      Comment


                      • #31
                        Verlichting op de nieuwe boxster is beter dan op de oude. Ben curieus naar de motoren.

                        Comment


                        • #32
                          Oorspronkelijk geplaatst door Swiftfox Bekijk Berichten
                          Ik heb ook een 2.0 tsi 280 pk en met een milltek non res en de sound actuator af klinkt dat niet slecht, maar zo een 6pitter cayman klinkt toch echt wel beter/volwassener we trekken nu wel al conclusies voor we ze eigenlijk al gehoord hebben. Misschien heeft Porsche veel tijd gestopt in de sound engineering.
                          Hoop dan wel dat het soundengineering is via de motor/uitlaat en niet via de boxen.

                          Comment


                          • #33
                            Goede zet van porsche om hun vrouwen en gay modellen van een 4cilinder te voorzien.
                            Ik snap niet waarom er moeilijk over gedaan word. Niemand verplicht u om de 4cilinder te kopen maar ze bieden het aan omdat een gemiddelde vrouw of gay toch niets geeft acceleratie maar éérder om looks.

                            Op vlak van geluid heb ik een Porsche altijd teleurstellend gevonden buiten de carrera gt en de 918.

                            De 4cilinder gaat goed verkopen daar ben ik zeker van en porsche ook anders ontwikkelen ze dat niet. De volgende stap diesels in alle modellen
                            Last edited by ; 13/09/2015, 13:45.

                            Comment


                            • #34
                              Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                              Goede zet van porsche om hun vrouwen en gay modellen van een 4cilinder te voorzien.
                              Ik snap niet waarom er moeilijk over gedaan word. Niemand verplicht u om de 4cilinder te kopen maar ze bieden het aan omdat een gemiddelde vrouw of gay toch niets geeft acceleratie maar éérder om looks.

                              Op vlak van geluid heb ik een Porsche altijd teleurstellend gevonden buiten de carrera gt en de 918.
                              Porsche verplicht het u bijna.
                              Alleen de GT4 komt nog met een 6 cilinder.
                              Waar je bij de pre-facelift nog een 6 cilinder kon kopen voor 60-80k (cayman S en GTS), moet je nu 120k(?) uitgeven.

                              Wat betreft het geluid, iedereen zijn smaak en goesting maar een 6 cilinder 911, cayman of boxster maken imho toch een fantastisch gehuil als ze de redline naderen.

                              Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                              De 4cilinder gaat goed verkopen daar ben ik zeker van en porsche ook anders ontwikkelen ze dat niet. De volgende stap diesels in alle modellen
                              Uitstootmaatregelen.
                              Maar inderdaad een 4 cilinder gaat goed verkopen, de gemiddelde Porsche koper kijkt alleen naar de badge.

                              Comment


                              • #35
                                Die 4 cilinder turbo's doen qua snelheid en acceleratie niet onder, integendeel. Dus om die reden zou ik ze niet gay noemen.

                                Wel voor ALLE andere redenen

                                Comment


                                • #36
                                  Ooit een testrit gedaan met een cayman 2.7 275pk PDK. In de middenband was die toch niet overdreven vlot. Impressie werd bevestigd door de koppel curve (2500-4500rpm).
                                  Dat is net de band die je bij dagelijks gebruik het meest aanspreekt. Zal met de 2.0 turbo wel beter zijn.


                                  2.7.gif
                                  Last edited by ; 13/09/2015, 17:11.

                                  Comment


                                  • #37


                                    Hoe belachelijk is dit. Boxster en Cayman zijn twee gekende typebenamingen die nu het voorvoegsel 718 krijgen omdat dit herinnerd aan een sportwagen uit 1957.

                                    Marketingdienst draait weer overuren.

                                    En terwijl de Cayman duurder is dan de Boxster, wat vreemd is want een cabrio produceren is altijd duurder dan een coupé, gaan ze het nu omdraaien.

                                    Rare jongens die Germanen.

                                    Comment


                                    • #38
                                      Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk Berichten
                                      http://www.autoweek.nl/nieuws/35356/...boxster-cayman

                                      Hoe belachelijk is dit. Boxster en Cayman zijn twee gekende typebenamingen die nu het voorvoegsel 718 krijgen omdat dit herinnerd aan een sportwagen uit 1957.

                                      Marketingdienst draait weer overuren.

                                      En terwijl de Cayman duurder is dan de Boxster, wat vreemd is want een cabrio produceren is altijd duurder dan een coupé, gaan ze het nu omdraaien.

                                      Rare jongens die Germanen.
                                      Gelukkige kiezen ze voor boxermotoren en niet voor 4 cilinder VAG motoren.

                                      Comment


                                      • #39
                                        Da's toch al iets.

                                        Comment


                                        • #40
                                          Als je vandaag wil en kan kopen, wacht dan niet op deze facelift! Ik zou vechten om nog zo'n atmosferische GTS te hebben, enkel al voor het prachtige geluid. Echt spijtig dat dit tijdperk ten einde komt.
                                          OO 00 OO

                                          Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X