Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Porsche Boxster en Cayman 2016. (facelift)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #41
    Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
    Als je vandaag wil en kan kopen, wacht dan niet op deze facelift! Ik zou vechten om nog zo'n atmosferische GTS te hebben, enkel al voor het prachtige geluid. Echt spijtig dat dit tijdperk ten einde komt.
    Met huidige Boxster Sypder zou k ook al heel tevreden zijn. (bij PCM 2 weken geleden zien staan en is toch de droom Boxster).
    En Boxster/Cayman rijd pak leuker dan TT of Z4 vind k persoonlijk. Enkel de huidige 981 blijft precies goed waarde behouden tov 987 toen deze 3-4jaard oud was.
    Verhuur Lamborghini Gallardo - Porsche Boxster 987 2.9 PDK
    www.musclecarrent.be

    Comment


    • #42
      Nu nog een Boxster of Cayman met 6-cilinder kopen = goede oldtimerbelegging
      Als ik er het geld voor zou hebben, dan stond er ook nog snel een GTS voor mijn deur, denk ik

      Comment


      • #43
        Oorspronkelijk geplaatst door jef Bekijk Berichten
        Nu nog een Boxster of Cayman met 6-cilinder kopen = goede oldtimerbelegging
        Als ik er het geld voor zou hebben, dan stond er ook nog snel een GTS voor mijn deur, denk ik
        Denk je dat bijvoorbeeld een E92 M3 met een atmosferische V8 dan ook een goede belegging zou zijn? Terwijl de nieuwe met turbo eigenlijk gewoon beter blijkt?

        Voor een boxster lijkt mij een turbo motor beter geschikt gezien die toch vaak dienen om te flaneren op de openbare weg.

        Comment


        • #44
          Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
          Denk je dat bijvoorbeeld een E92 M3 met een atmosferische V8 dan ook een goede belegging zou zijn? Terwijl de nieuwe met turbo eigenlijk gewoon beter blijkt?

          Voor een boxster lijkt mij een turbo motor beter geschikt gezien die toch vaak dienen om te flaneren op de openbare weg.
          Geen idee... Ik weet niet of de redenering moet teruggebracht worden naar het al dan niet turbo, maar misschien wel naar het klankkarakter. Ik vermoed daarom dat in het geval van de Porsche modellekes wel eens hetzelfde effect zou kunnen spelen als de 911 met luchtgekoelde boxer ipv watergekoeld. Om die reden (statuut van de laatste der mohikanen) liggen de oldtimerprijzen van de 993 kunstmatig een pak hoger dan de eerdere 964 en ook een pak hoger dan die van de eerste watergekoelde in de serie, de 996.
          Bij de M3 kan dat volgens mij nog iets anders liggen. In de puristische redenering zou je er in dat geval van kunnen uitgaan dat een M3 eigenlijk een 6-cilinder hoort te hebben (turbo of niet) en dat een 8 cilinder er geschiedkundig niet echt in past. Dan zou de 8 cilinder er niet zo goed uitkomen, ook al is die atmosferisch.
          Is maar een persoonlijke gok, natuurlijk.

          Comment


          • #45
            Ik heb gelezen dat met de facelift de Boxster duurder in de markt zal gezet worden dan de Cayman. Dus de moment om nu nog een Boxster te kopen.

            Comment


            • #46
              Duurder en van 6 naar 4 cilinder.

              Comment


              • #47
                Ik vind het niet erg, lekker wat koppel, minder verbruik en beter betaalbaar qua taksen

                Comment


                • #48
                  Oorspronkelijk geplaatst door Int3x0r Bekijk Berichten
                  Denk je dat bijvoorbeeld een E92 M3 met een atmosferische V8 dan ook een goede belegging zou zijn?.
                  Daar twijfel ik toch dik aan hoor.

                  Comment


                  • #49
                    dan heb ik de juiste keuze gemaakt en dan in t'rood === toere !!!

                    boxster GTS bj 2015 full option + pdk
                    Bijgevoegde Bestanden

                    Comment


                    • #50
                      Knap.

                      Comment


                      • #51
                        Mja ik weet niet wat kiezen. BMW M2, Audi RS3, Mercedes A AMG, Porsche Boxster of cayman

                        Comment


                        • #52
                          Poepsimpel nochtans.

                          M2 : veel te lange wachttijd
                          RS3 : prima voor topacceleratie tot ge een bocht tegenkomt
                          A AMG : steriel
                          Boxster : cabrio's en hoge vermogens, ik heb dat nooit begrepen

                          Blijft over : de Cayman

                          Comment


                          • #53
                            Lol over de rs3, nog niet met de nieuwe gereden dus...

                            Comment


                            • #54
                              En binnenkort de Spyder,















                              Meer pics: [www.carscoops.com]
                              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                              2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                              Comment


                              • #55
                                Boxster toch wel de minste porsche voor mij.

                                Comment


                                • #56
                                  Op het salon is goed bekeken en toch wat meer interesse gekregen, echt wel nice zo een Boxster en moest ik ooit geld hebben voor zoiets zou deze toch te overwegen vallen! Ferm baksken! Ne Cayenne, Macan of dit? Ik zou het wel weten!

                                  Comment


                                  • #57
                                    Die grote polyesteren bult achteraan, blijft dit zo ? Is dit het productiemodel ? Zo ja, dan ben ik nieuwsgierig die toch eens in 'het echt' te zien. Nu lijkt dat zeer opvallend.

                                    Comment


                                    • #58
                                      PORSCHE 718 BOXSTER SPYDER DUIKT OP

                                      MOGELIJK ZESCILINDER VOOR TOP-BOXSTER

                                      In oktober stelde Porsche de 718 Boxster en Cayman als GTS aan de wereld voor. De volgende stap in het uitbreiden van het 718-gamma is het voeren van twee topversies voor zowel de dichte als open aanbiedingen van de 718-familie.

                                      Voordat Porsche de Cayman en Boxster een facelift gaf en het duo voortaan schaarde onder het 718-label, stond de 385 pk sterke GT4 aan de top van het Cayman-gamma. Ook de Boxster had een topversie, de 375 sterke Boxster Spyder. Het is die laatste variant waarvan de opvolger nu weer ingepakt en wel is opgedoken.

                                      Hoewel Porsche nog zijn best doet om de voorzijde van deze 718 Boxster de GTS-bumper mee te geven, verraden de twee bulten achterop dat er meer aan de hand is met deze nieuwe variant, de vorige Boxster Spyder had die twee exemplaren immers ook.

                                      Waar de standaard 718's aangedreven worden door een 300 pk sterke 2,0 liter viercilinder, schoppen de S-versies het al tot 350 pk dankzij een 2,5-liter grote geblazen vierpitter. De GTS-smaken doen daar met 365 pk nog een schepje bovenop en dat betekent dat deze Spyder het waarschijnlijk over zo'n 400 pk komt te beschikken. Volgens de geruchten hangt Porsche voor de gelegenheid weer een zescilinder achterin de hardcore inzending, een variant doordat hij waarschijnlijk weer zonder elektrisch bedienbare kap verschijnt, tevens de lichtste Boxster in het 718-gamma wordt.









                                      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                                      2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                                      Comment


                                      • #59
                                        Spyder vorig model ter vergelijking,



                                        Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                                        2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                                        Comment


                                        • #60
                                          PORSCHE 718 GT4 GESPOT

                                          BLIJVEN HOPEN OP ZESCILINDER

                                          Net als bij voorgaande Boxsters en Caymans brengt Porsche binnenkort een extra heftige versie uit van de moderne 718-varianten. Ook bij deze Cayman blijven de ogen gericht op wat er precies achter de voorstoelen schuilgaat.

                                          Bij de reguliere 718's huist daar sinds de invoering van die lettercombinatie namelijk een viercilinder boxermotor, maar dat zou bij deze snelle topversies zomaar eens een atmosferische zescilinder kunnen zijn. De voortekenen daarvoor zijn gunstig, maar pas bij de onthulling weten we het zeker. Wel is duidelijk dat de nieuwe GT4 er minstens zo heftig uitziet als de oude. Ook hier zien we een extra laag op de weg liggende Porsche met een gigantische achtervleugel en indrukwekkende bumperpartijen. Open broertje Boxster Spyder werd al eerder gespot en ontbeert de vleugel, maar zet daar een bijzonder gevormd dakje tegenover.

                                          De GTS-variant is op dit moment de snelste 718 en levert 365 pk uit een geblazen 2,5-litermotor. De vorige GT4 en Spyder kwamen tot 385 pk, dus de stap naar 400 pk lijkt een logische voor de nieuwe varianten.









                                          Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

                                          2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

                                          Comment

                                          Working...
                                          X