Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi e-tron quattro concept (2015)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Linkje?
    Sorry, te laat gezien Was op de Audi AG facebook pagina

Comment

Ziet er goed uit dat interieur, typisch Audi.
      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Ik vraag mij af hoeveel het zal kosten om een afgekraakte achteruitkijkspiegel te vervangen...

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

66000€ (in Duitsland) voor het goedkoopste model?

Comment

Comment

Begint er op te lijken... ik zal in elk geval vlugger tekenen (maar niet bij de eersten) bij Audi dan bij tesla of Jaguar

Comment

Was het nu echt zo moeilijk om velgen te maken die er links en rechts hetzelfde uitzien?
                  Velgen met een knik er in zijn wel leuk, maar 1 helft lijkt de verkeerde kant op te draaien.

Comment

Audi e-tron: productie in Vorst (Brussel) is gestart

Verwachte lancering : 01.12.2018

De Audi-fabriek in Brussel (Vorst) is begonnen met de productie van de e-tron, de elektrische SUV. Hij wordt op 17 september onthuld in San Francisco (18 september in Brussel).

De productie van de Audi e-tron is afgelopen maandag 3 september gestart in de fabriek in Vorst. De Brusselse productiesite is verbouwd voor het maken van de elektrische SUV en omvat nu onder meer een afdeling waar batterijen worden gebouwd. Die worden dan door autonome voertuigen naar de assemblagelijn gebracht. Ook de arbeiders van Audi Vorst moesten worden herschoold om dit strategische model voor het merk met de vier ringen te bouwen. Normaalgezien zou de e-tron op 30 augustus onthuld zijn geweest in Brussel, maar dat is verschoven naar 17 september en… San Francisco (18 september om 5 uur 30 bij ons). Audi belooft dat de accu tijdens lange trajecten aan een 150 kW-lader kan worden volgeladen in 30 minuten.

Comment

Hij moet eerst naar beneden rijden...

Last edited by Metaxa; 04/09/2018, 15:51.
                      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Wordt volgens mijn ook de eerste Audi zonder buiten spiegels.
                        There are Pretenders among us.....
                        Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

Comment

There are Pretenders among us.....
                          Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door The Pretender Bekijk Berichten
                            Als je het spiegelglas zelf bedoeld kan dat wel kloppen.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                            Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                            Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                            Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door The Pretender Bekijk Berichten
                              Volgens de Audi-pagina op Facebook zou hij standaard met gewone buitenspiegels komen, en als optie die met camera. Heb het een tijdje terug gevraagd.

Comment

wel grappig eigenlijk dat ze schrijven dat wltp zorgt voor een lager bereik.
                                Alsof een test de eigenschappen van de wagen verandert

Comment

Het is feitelijk ook al oud nieuws.

Comment

Working...
                                  X