Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Porsche Mission E Concept

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Photoshopped from spyshot to "real"...

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Comment

Comment

Taycan Sport Turismo

Comment

Comment

Erg aan het twijfelen om een reservatie te plaatsen. Is toch volledig vrijblijvend en die 2.500EUR krijg je rap terug als je hem toch niet pakt. Maar ik heb maar een nieuwe auto nodig begin 2022, is nog een kleine 3 jaar... Ik ga toch even de configurator afwachten om een idee van prijs te krijgen, dan nog tijd genoeg.

Comment

New Porsche Taycan Spy Shots Show Production Lights, Bumpers, And More

Last month, Porsche released design sketches of the Taycan all-electric sedan – and from what we can tell, there were more than a few similarities with the Mission E concept from 2015.

The automaker later showed official pics of a camouflaged Taycan that shed more light on the performance EV. Now we’ve got more pieces of the puzzle courtesy of new spy shots from Germany.

Members of the Taycan Forum have spotted Porsche’s first EV with less camouflage than ever, giving us the best look yet at the headlights and taillights. Although Porsche has applied some stickers around the lights units to disguise their shapes, it’s pretty clear that those are the finished items.

The similarities with the Mission E study are striking. The headlights are recessed and have a similar signature, though they feature a transparent cover as opposed to the concept that sported individual elements with no cover. As for the taillights, they also remind us of the concept, although there are hints of the new 911 as well.

Besides the lights, the spy shots also reveal the final shape of the front and rear bumpers, tiny rear side windows and rear fenders. As you would expect, the bumpers look really aggressive thanks to a sharp splitter at the front and a massive diffuser at the rear. On a side note, Porsche has finally dropped the fake exhaust tips from the rear fascia.

Judging from how muscular the car looks and the fact that it packs Porsche Carbon Ceramic Brakes, there’s a chance it could be the range-topping “Turbo” model. Porsche will officially debut the Taycan in September in sedan guise and will begin deliveries before the end of the year. Customers can already place reservations and more than 20,000 of them already have, without even seeing the finished item first. A high-riding, Cross Turismo shooting brake will follow in 2020.

The Taycan will be able to sprint from 0 to 100 km/h (62 mph) in under 3.5 seconds in Turbo guise and offer a driving range of more than 500 km (311 miles) as per the NEDC standard. The 800-volt technology will enable the Taycan to get enough juice for 100 km (62 miles) with just four minutes of charging.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

If anything, the 928 Turbo S E-Hybrid would be an interesting choice if grand touring is your thing. An all-electric grand tourer wouldn't be bad either, and speaking of which,...

there are rumors the Taycan could go coupe and convertible in the not-so-distant future.

source:
                https://www.autoevolution.com/news/n...dMitilFE3qx_ls

Comment

BLIJFT DICHTBIJ MISSION E

PORSCHE TAYCAN RIJDT KIJKERS IN DE KIJKER

De Porsche Taycan heeft zich weer eens in het openbaar laten zien. Porsche doet nog pogingen om de aandacht af te leiden met nep-lichtunits, maar die kunnen niet verhullen dat we de bijzondere EV nu helderder zien dan ooit.

Op deze nieuwe beelden zijn met name de lichtunits beter te zien dan voorheen. Daardoor kunnen we nu met nog iets meer zekerheid stellen dat de koplampunits veel gelijkenissen vertonen met die van de concept-car die geldt als voorbode van de Taycan, de Mission E. Ook op de productieauto zien we geknepen exemplaren, die naadloos overgaan in een stevige inkeping. De lichtunits zelf bestaan uiteraard uit leds, waarbij ruimte is gemaakt voor Porsches herkenbare opzet van vier lichtpunten per kant.

Aan de achterkant is het belangrijk de grote rode vlakken compleet te negeren. Wie daarin slaagt, ziet dat de Taycan feitelijk beschikt over één achterlichtunit, die, zoals we dat ook zien bij andere Porsches, de gehele breedte van de kont voor z’n rekening neemt. In het geval van de gefotografeerde auto is de lichtunit zwart, een optie die ongetwijfeld net als bij andere modellen tegen meerprijs beschikbaar komt. Standaard krijgt de Taycan naar verwachting gewoon rode achterlichten mee. Een ander opvallend kenmerk van de Taycan is dat de kont bijzonder laag is, zeker in vergelijking met een op papier vergelijkbaar koetswerk als dat van de Panamera.

De Porsche Taycan wordt later dit jaar gepresenteerd en moet hier begin 2020 verschijnen. We rekenen op een opgegeven actieradius van zo’n 500 km en een 0-100-tijd van 3,5 seconden.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

❤️❤️❤️

Comment

HOUDT VAST AAN CONCEPT

DASHBOARD UIT PORSCHE TAYCAN DUIKT OP

De onthulling van Porsches volledig elektrische Taycan komt meer en meer dichterbij. De gecamoufleerde buitenkant dook al meerdere keren op. Nu kunnen we door een liefhebbersforum een blik binnenin het productiemodel werpen.

Op de ietwat schimmige foto zien we twee ingenieurs die druk in de weer lijken te zijn met het testen van de Taycan. De foto duikt op via het liefhebbers Taycan-forum. Op het moment dat de testpersonen het camouflagemateriaal een beetje opschuiven, weet een oplettende passant een foto te maken. Daardoor zien we in grote lijnen de vormen van het dashboard in de nieuwe Porsche. Het valt gelijk op dat Porsche vasthoudt aan het ontwerp dat we in de concept-car van de Taycan zagen (foto 2). Vorig jaar presenteerde Porsche namelijk de Mission E Cross Turismo Concept. Deze witte sportback was toen Porsches vooruitblik op een elektrische toekomst. Het dashboard uit die Mission E wordt gekenmerkt door een zwevende middentunnel en digitale schermen over de gehele breedte van het dashboard.

Op de gelekte foto komt de zwevende middentunnel terug. In de Mission E vult Porsche deze tunnel met een touchscreen voor de klimaatregeling. Een laptop op de foto ontneemt ons net het beeld van de indeling van de middentunnel, dus we kunnen niet met zekerheid zeggen dat dit één-op-één terugkomt, maar het ligt wel voor de hand. Ook de schermen voor de neus van de bijrijder lijken in het productiemodel terug te komen. Hoewel de spionagebeelden een zwart geheel laten zien, verwachten we na de introductie een breed scala van verschillende kleuren en materialen voor het interieur van de Taycan.

Begin volgend jaar zou de EV zijn opwachting moeten maken. Een paar cijfers op een rij: we kunnen rekenen op een ongeveer 600 pk sterke elektrische aandrijflijn. Een sprintje vanuit stilstand naar een snelheid van 100 km/h in 3,5 tellen behoort straks tot de mogelijkheden en de Taycan zou, volgens de NEDC-methode, meer dan 500 kilometer kunnen afleggen op een actielading.

De concept

Comment

Begin volgend jaar?
                        Amai, Porsche houdt ons ook goed aan het lijntje met hun 'gelekte' spionage foto's.

Comment

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk Berichten
                            Begin volgend jaar?
                            Amai, Porsche houdt ons ook goed aan het lijntje met hun 'gelekte' spionage foto's.
                            September 2019 wordt deze voorgesteld in Frankfurt

Comment

Looks sharp

Comment

Comment

Comment

Comment

Comment

More info:

Comment

Gaat een prachtig ding worden, alleen die prijs alweer

Comment

Working...
                                          X