Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Toyota S-FR Concept.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Toyota S-FR production version for Japan allegedly has 130 PS 1.5-liter engine, manual gearbox, Weighs 980 kg.

Comment

Het is niet ondenkbaar dat er een "Mazda's 1.5 liter i4 W SkyActive" motor toe gepast gaat worden.

Comment

Forum: http://www.sfrforums.com/forums/index.php

Comment

Licht, achterwielaandrijving, manueel, zo moet het!
          2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
          2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
          2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

Ja, lijkt mijn een erg interessant auto-tje te worden, waar je veel lol mee kan hebben.
            Maar ik vermoed toch dat dit gewoon minimaal rond de 30.000,- Euro gaat kosten.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
              Ja, lijkt mijn een erg interessant auto-tje te worden, waar je veel lol mee kan hebben.
              Maar ik vermoed toch dat dit gewoon minimaal rond de 30.000,- Euro gaat kosten.
              Waarom denk je dit? Om iets of wat te gaan verkopen zal het toch niet te ver boven de MX-5 mogen uitkomen denk ik.

Comment

Las ergens dat hij waarschijnlijk ± $ 8000,- goedkoper wordt dan de GT86.
                En ik heb het over Nederlandse prijs.

Comment

Las ergens dat hij waarschijnlijk ± $ 8000,- goedkoper wordt dan de GT86.
                  En ik heb het over Nederlandse prijs.
                  Een Nederlands artikel dan? Waarom zou hij hier dan ook niet substantieel goedkoper zijn dan de GT86. Met deze startende op 32k in België zou het toch heel vreemd zijn als deze slechts marginaal goedkoper zou zijn?

Comment

Ik heb het over 8000 dollar.

Comment

Nu brengt ge mij helemaal in de war, $8000 dollar minder dan de Nederlandse prijs die in euro's is.

Welja, maakt niet uit, het blijft voorlopig koffiedik kijken, we zullen wel zien. Eerste indruk is wel dat deze weinig competitief gaat zijn aan een substantieel hogere prijs dan de MX5.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Phate Bekijk Berichten
                        Nu brengt ge mij helemaal in de war, $8000 dollar minder dan de Nederlandse prijs die in euro's is.

Welja, maakt niet uit, het blijft voorlopig koffiedik kijken, we zullen wel zien. Eerste indruk is wel dat deze weinig competitief gaat zijn aan een substantieel hogere prijs dan de MX5.
                        Nee, 8000 dollar minder dan een GT86 in Dollars kost.

Comment

Vind dit toch echt een verschrikking om te zien. En zie dit eerder als concurrentie voor kleine hothatches zoals een Fiesta ST/Clio RS..... en dan moet de prijs toch een stuk onder de 25k liggen.

Comment

Een Scion GT86 (hij wordt in de states niet als Toyota GT86 verkocht) kost daar vanaf 26.100,- Dollar.

Comment

Een Scion GT86 (hij wordt in de states niet als Toyota GT86 verkocht) kost daar vanaf 26.100,- Dollar.
                              Dus geen prototype maar iets dat echt op de markt komt. Leuk ding, en voldoende verschillend van den GT86.
                              30 jaar Mr Yuge!

Comment

Dit karretje heeft heel veel potentieel, ga er maar van uit dat er snel een tuner (Kraftwerks) is die met een Rotrex kit komt.
                                Deze S-FR wordt uitermate leuk speelgoed.

Comment

waarschijnlijk de motor uit de mx5

Het is niet ondenkbaar dat er een "Mazda's 1.5 liter i4 W SkyActive" motor toe gepast gaat worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door OPC-Belgium Bekijk Berichten
                                    waarschijnlijk de motor uit de mx5

Motortype

Cilinderinhoud (cc)
                                    1496 cc

Compressie verhouding
                                    13,0

Kleppen per cilinder
                                    4

Maximum koppel (Nm / tpm)
                                    150/ 4800 Nm / tpm

Maximumvermogen (kW /PK / tpm)
                                    96/ 131/ 7000 kW (pk) / tpm
                                    Last edited by ; 11/10/2015, 08:35.

Comment

Minuut, weten ze nu al of hij er komt of niet? Er staat geen bevestiging van in het artikel.
                                      30 jaar Mr Yuge!

Comment

Zoals dit er nu uitziet vind ik het echt niets.
                                        Hij kijkt zo boos met zijn grote zwarte muil, die zwarte dikke poep, te drukke lijnen.
                                        Wanneer gaan autodesigners terug de pure weg op?

Comment

Working...
                                        X