Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ik zou het toch ook zeer jammer vinden de mooie 6GC te zien verdwijnen voor dit... misschien moeten ze gewoon de 6GC iets minder duur maken zodat het een alternatief is voor de CLS en A7
Ik vind ne 5GT niet zo lelijk eigenlijk. Maar een 3 GT is mooier, iets sportiever van vorm. Ma ja, een X6 is mijnen natten droom, dus ik ben wellicht niet representatief lol
Zou mij toch heel sterk verwonderen als ze dat een 6 noemen...
Seit 2009 ist der BMW 5er GT (F07) im Fahrzeugprogramm der Bayern und erfreut sich hierzulande nicht besonders großer Beliebtheit. Daher wird es ab 2017 den BMW 5er GT nicht mehr geben – er wird von einem eleganteren BMW 6er GT ersetzt. Aktuell testet BMW das Modell noch als Erlkönig, die Karosserie ist noch nicht fix.
Bron: Auto Motor und Sport
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Waarom niet? De huidige 6 zal vervangen worden door de 8.
Ok, in dat geval misschien wel.
Maar zoals ik hoger al zei is het prijsverschil tussen een 5 en een 6 nu zo'n €40K dus als ze de GT op dat niveau willen brengen wordt het echt wel een heel andere auto.
Als de 6 een 8 wordt en de 6 komt tegenover de 5 zoals de 4 tegenover de 3 dan klopt het plaatje wel natuurlijk.
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
If you're not living on the edge, you're taking up too much space!
Ik zie BMW nog met een coupé-versie van de 5 komen, die ze dan de 6 gaan noemen. De 8 wordt dan de coupé versie van de 7, net zoals Mercedes de S coupé heeft.
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
't is alleen te hopen dat deze 5 plaatsen zal hebben.
als ik me ni vergis (tenzij dat ondertussen veranderd is) heeft de 5GT op vandaag maar 4 plaatsen...
Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you
Comment