Oorspronkelijk geplaatst door Jocar
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 3 Series ( 2018 )
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel
Tuurlijk dat. Maar waarom moet je dat 'gewone publiek' dan RWD en 600 Pk geven, om uiteindelijk die RWD en Pk's met allerlei trucjes te bedaren en af te vlakken?
Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Intexor Bekijk Berichten
Eindelijk een automatische handrem.
Comment
-
“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Bijzonder knap. Als ik de huidige al helemaal niet zou kopen, zou ik hier wel kandidaat zijn denk ik“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk BerichtenNiet slecht, vooral goed dat die knik vooraan de motorkap terug weg is.
“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichtendie poep is echt niet mooi bij de sedan. met M pack kan het misschien beter uitvallen maar het is toch vooral het koffer gedeelte die vreemd is
Comment
-
Ben ook een sedan liefhebber. Break doet mij altijd denken aan auto van de firma of werkautoDe achterkant van de break is in dit geval wel niet mis.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk BerichtenBen ook een sedan liefhebber. Break doet mij altijd denken aan auto van de firma of werkauto
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
Sinds de komst van de Audi A4 (B5) RS4 Avant in 1999, ben ik van dat gedacht afgestapt.
Ligt volkomen aan mij natuurlijk.
Comment
-
Ja een break koop je voor het gemak van laden en niet zozeer om de looks. Daar zijn ze initieel ook voor op de markt gekomen in een heel ver verleden.
Maar natuurlijk, er zijn zoveel verschillende modellen beschikbaar met elk hun aanhangers hee. Voor elk wat wils, zo hoort het. Daarom is het autolandschap ook zo leuk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenJa een break koop je voor het gemak van laden en niet zozeer om de looks.
Een break van vroeger is echt geen break van nu meer.
Vroeger waren dat inderdaad 'werkauto's. Ze waren ook zo ontworpen. Grote laadruimtes met rechte kofferkleppen in meestal witte carrosseriekleuren en geen sportieve uitvoeringen. Niet naar looks toe noch naar motorisaties toe.
Looks zijn tegenwoordig helemaal mee ingecalculeerd bij de ontwerpen van de moderne breaks (die van pakweg de laatste 20 jaar). Aflopende daklijnen, schuine kofferkleppen, dikwijls vrij kleine laadruimtes, sportieve varianten, enz... . De nieuwe breaks noemen ook geen break meer. Het zijn avants, tourings, sportwagons, enz... . Het zijn sportieve vrijetijdswagens geworden.
Persoonlijk vind ik zelfs de meeste 'breaks' van nu mooier en een ander imago hebben dan veel sedan modellen. Veel sedan modellen (niet allemaal hé!) worden tegenwoordig dikwijls door bejaarde mensen gereden. En ze beginnen soms zelfs wat oubollig over te komen.
De Berlingo's, Kangoos, Partners, enz... . Dat zijn nu de breaks van vroeger.
Comment
-
Ja, iedereen heeft daar verschillende meningen over. Ben dan ook al wat ouder dan jij hee. Zijn er die een SUV een mislukte terreinwagen vinden. Sedan inderdaad voor oudere mensen.
Mocht ik 1 gezinswagen hebben en toch het rijgevoel van een traditionele berline willen, zou ik uiteraard ook een break kopen omdat een sedan ronduit onhandig is voor een gezin. Kan je absoluut de bagage voor 4 personen niet in kwijt als je op reis wil, een frigo naar de zoon zijn kot vervoeren kan niet, zelfs grote boodschappen doen voor 4 is moeilijk. Is zelfs al gebeurd dat we op punt stonden te vertrekken en ik vol enthousiasme de wagen begon te laden om te beseffen dat het net niet lukt. (in het begin dat ik een sedan had, nu weet ik beter). Overladen was de enige oplossing
Persoonlijk voor mij de berline en als tweede auto iets handigs dat iets kan vervoeren, in ons geval die Espace. Da's een bestelwagen als de zetels eruit zijn.
Maar ook de kleine berlines vind ik enorm tof, denk aan een A3 en consoorten.
Als ik morgen een andere koop zou 'k wel sterk twijfelen. Een berline of iets hogers... Voor elk wat wils tegenwoordig.
Comment
Comment