Mooie Alfa!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW 3 Series ( 2018 )
Collapse
X
-
“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenWie verzint zoiets. Crazy
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenOp de foto lijkt zelfs de nummerplaathouder niet meer voorzien te worden. Dan wordt het zo'n geklooi als bij Alfa.
Op zich moet ik dit toch eerst eens IRL zien om te kunnen oordelen. Zou nog eens best kunnen meevallen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kevin_krystofiak Bekijk Berichten
Ze luisteren echt wel naar hun klanten, iedereen klaagt over de te grote nieren en wat doen ze?
Comment
-
The BMW 3-Series Is Going All Electric As New Prototype Proves
BMW will have 25 electrified models by 2023 and it appears one of them will be an electric 3-Series.
Recently spotted undergoing testing, this prototype is heavily disguised but there’s no mistaking it for a run-of-the-mill model as it lacks an exhaust and features “Electric Test Vehicle” badging.
While there isn’t much to see, the prototype appears to have a fully enclosed grille that is similar to the one on the iX3. The front bumper could also feature minor modifications to improve aerodynamics, but it’s hard to be certain at this point.
The rest of the model largely carries over, but there’s a new rear bumper which doesn’t feature exhaust cut outs. We can also expect a charging port on the driver’s side front fender, just like the one used on the 330e plug-in hybrid.
Little is known about the vehicle at this point, but the prototype is based on the long-wheelbase model that is sold in China. It features a 4.3 inch (11 cm) longer wheelbase and the extra room should allow BMW to install a relatively large battery. Of course, this also suggests the vehicle will be exclusive to China.
Considering the 3-Series LWB is built at the same plant that will make the iX3, it’s possible that electric 3-Series will share some components with the crossover. That remains unconfirmed, but BMW previously announced the iX3 will have a 74 kWh battery pack and a rear electric motor that produces 282 hp (210 kW / 286 PS) and 295 lb-ft (400 Nm) of torque. This setup will enable the iX3 to have a range in excess of 273 miles (440 km) in the WLTP test cycle.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
METAMORFOSE
NIEUWE BMW I3 IN BEELD
BMW is aan het testen geslagen met een ingepakte 3-serie met een opvallende tekst op z'n achterste. 'Electric test vehicle'. Dat kan maar één ding betekenen: dít is de nieuwe BMW i3!
Modelnaam 'i3' ga je in de toekomst niet meer op een relatief hoge hatchback, maar op een compleet ander soort model tegenkomen. Jawel, de nieuwe i3 wordt namelijk gewoon de volledig elektrische variant van de 3-serie. Dat is natuurlijk niet echt een verrassing. BMW plakt namelijk al een 'i' voor de naam van de volledig elektrische versie van de X3 (iX3) en de elektrische variant van de op stapel staande nieuwe 4-serie Gran Coupé gaat 'i4' heten. De tekst op het achterste van dit ingepakte testmodel verraadt dat de ingepakte sedan op deze foto's de EV-versie van de 3-serie moet zijn. De nieuwe i3 dus.
BMW wil een uitgebreide reeks modellen met zo veel mogelijk verschillende aandrijflijnen aanbieden. Als de iX3 eind dit jaar op de markt komt, dan is de X3 te krijgen met een benzinemotor, met een zelfontbrander, met een plug-in hybride aandrijflijn én met een EV-hart. Datzelfde geldt straks ook voor de 3-serie. Met de nieuwe i3 heeft BMW straks meer dan met de reeds in conceptvorm getoonde i4 een rivaal voor de Tesla Model 3 op de menukaart. De nieuwe i3 krijgt mogelijk dezelfde 286 pk en 400 Nm sterke elektromotor op de achteras als de op stapel staande iX3. De iX3 heeft een 74 kWh groot accupakket in zijn bodem, kijk niet gek op als de nieuwe i3 een pakket met een vergelijkbare capaciteit tussen de voor- en achteras krijgt.
Vanbuiten zal de nieuwe i3 dankzij onder meer een reeks blauwe accenten en zaken als een dichte grille en relatief dichte wielen als i-model herkenbaar zijn. De nieuwe elektrische i3 verwachten we volgend jaar op de markt.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
If you were hoping the 2021 BMW M3 would eschew the massive grille used on the M4, we have some bad news for you as a prototype has been spotted with a sizeable schnoz.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
MET NEUS VAN DE 4-SERIE
BMW M3 TOURING IN BEELD!
Dít zijn de allereerste foto's van de op stapel staande BMW M3 Touring. Het is voor het eerst dat een door de mannen van BMW's M-divisie een M-versie van de 3-serie Touring op de markt komt.
BMW-liefhebbers wisten medio augustus even niet waar ze het zoeken moesten. BMW kondigde namelijk aan op termijn met een M3 Touring te komen. Onder de M-fanaten deed dat de gemoederen hoog oplopen. Niet eerder in de M-geschiedenis kwam er daadwerkelijk een M3 Touring op de markt. In 2000 heeft BMW de M3 Touring Concept op basis van de 3-serie (E46) laten zien, maar die auto is nooit in productie gegaan. Dat maakt BMW straks goed.
De M3 Touring komt pas na de M3 en M4 op de markt. Wel weten we al wat er in de neus van de knalstation komt te liggen. BMW heeft namelijk al geroepen dat de M3's en M4's een 480 pk sterke 3.0 zes-in-lijn krijgen, die fors krachtiger is dan de zescilinder in de vorige generaties. De vorige M4 was als Competition namelijk goed voor 450 pk. Ook van de nieuwe M-versies komen extra potente Competition-uitvoeringen, alles overtreffende varianten die 510 pk en 650 Nm gaan leveren. De M3 en M4 hebben in 480 pk sterke 'basistrim' een handgeschakelde zesbak. De Competition-uitvoeringen zijn altijd voorzien van een achttraps M Steptronic-automaat. In beginsel zijn de nieuwe M3 en M4 achterwielaangedreven, maar er komen varianten met xDrive-vierwielaandrijving. Op deze foto's zijn de uitgebouwde achterste wielkasten goed te zien. Ook zijn de op twee pootjes staande zijspiegels en de twee sets dubbele uitlaatpijpen een M-kenmerk.
Het is eigenlijk opvallend dat BMW zelden Touring-modellen de volwaardige M-behandeling geeft. Slechts van twee generaties 5-serie, de E34 (foto 11) en V10-generatie E60/E61 (foto 12), leverde BMW een M5 Touring. De 3-serie heeft zoals gezegd nooit een échte M3 Touring gekend. Audi levert de huidige RS4 en RS6 juist alleen als Avant en Mercedes-Benz heeft van de AMG-uitvoeringen van de C- en E-klasse juist een sedan én een Estate op de menukaart staan.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
Comment