Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bmw x2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ik loop er nog altijd niet warm van

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
      Ik loop er nog altijd niet warm van
      Anders kon je het best naar de dokter

Comment

BMW X2 With Digital Camo Goes To Milan For Fashion Week.

Even though BMW aren't in a rush to unveil the X2, the newest member of the automaker's X range has already started exploring the urban environment more
        There are Pretenders among us.....
        Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door The Pretender Bekijk Berichten
          BMW X2 With Digital Camo Goes To Milan For Fashion Week.

http://www.carscoops.com/2017/09/bmw...-to-milan.html
          In Bornem hebben ze eentje zonder camouflage

Comment

Wanneer gaan ze die nu eindelijk voorstellen?
            freude am fahren

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RUBN Bekijk Berichten
              Wanneer gaan ze die nu eindelijk voorstellen?
              Gisteren vandaag en nog 8 keer denk ik.
              Voor het grote publiek zal dat begin 2018 zijn heb ik mij laten vertellen (In Belgie Salon Brussel zeker ?)

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Ik heb de definitieve versie mogen zien en ik ben een grote fan. Als de MINI er binnen x tijd uitgaat, is dit de waardige opvolger.
                  The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                  BMW F10 520da 2012
                  MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                  BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                  Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                  VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Komt deze ook volledig elektrisch?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
                      Komt deze ook volledig elektrisch?
                      Goede vraag... Van de X3 in elk geval wel
                      Weten wat BMW Group (BMW, Mini en Rolls-Royce) in de periode 2017 tot 2025 voor plannen heeft? BMW Group-topman Harald Krüger zet alles op een rij.
                      The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                      BMW F10 520da 2012
                      MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                      BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                      Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                      VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BEEMER Bekijk Berichten
                        Ik heb de definitieve versie mogen zien en ik ben een grote fan. Als de MINI er binnen x tijd uitgaat, is dit de waardige opvolger.
                        Volgens mij wordt de X2 een verkoopstopper.
                        Mijn vrouw was er ook direct weg van ter vervanging van haar 1 serie.
                        (vorige week ook live gezien)

Comment

Als deze zuiver elektrisch komt, overweeg ik hem ook...
                          En liefst maximaal 200pk om hem betaalbaar te houden. Ik heb geen nood aan 300-400 pk elektrisch vermogen. Een totaal andere vermogensafgift tov verbrandingsmotoren.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten

Volgens mij wordt de X2 een verkoopstopper.
                            Mijn vrouw was er ook direct weg van ter vervanging van haar 1 serie.
                            (vorige week ook live gezien)
                            Ben ik niet van overtuigd. Wie wil er nu meer betalen voor een auto die minder ruim is dan een X1?
                            freude am fahren

Comment

Ben ik niet van overtuigd. Wie wil er nu meer betalen voor een auto die minder ruim is dan een X1?
                              Oh, je hebt van alle soorten mensen hé,
                              Voor een X6/X4 betaal je ook meer dan een X5/X3 voor minder plaats.
                              Trouwens ik weet nog niet als die X2 veel minder ruim zal zijn dan een X1 hoor.
                              Die X2 is namelijk geen 'coupé' versie van de X1 (zoals de X6/X4 wel zijn) maar een volledig ander ontwerp.

Comment

Mensen die bv de achterzetels niet nodig hebben...

Comment

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Comment

Ziet er niet slecht uit, waarom die BMW badges op de zijkant ?

Comment

Omdat hij in profiel ook herkenbaar moet zijn als BMW

wat een lelijk hok
                                        2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

Lijkt als een kruising tussen een X1 en een 2 AT. Ideaal voor wie niet weet welk van die twee te kiezen, zo geraakt dit gaatje in de markt ook weer opgevuld.

Comment

Working...
                                          X