Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Audi R6 Coupe' en Spider.
Collapse
X
-
Spider vind ik -zoals bijna alle soortgelijke wagens- niks aan, de Coupé is zeker en vast een mooitje.King of the Ludospace - currently running nr. 6
2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gpdude Bekijk BerichtenSpider vind ik -zoals bijna alle soortgelijke wagens- niks aan, de Coupé is zeker en vast een mooitje.
Geen liefhebber van cabrio's?
Die coupe is idd prachtig.
Comment
-
De coupe is wel erg knap. De eerste Audi waar ik dat van zeg“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door David67 Bekijk BerichtenGeen liefhebber van cabrio's?
Die coupe is idd prachtig.
Heel weinig eigenlijk.
Soms ook wél. De Mazda MX5 heeft me altijd aangesproken. Net zoals de Triumph Spitfire. Waarom de ene wel en de andere niet, daar ben ik nog niet uit.King of the Ludospace - currently running nr. 6
2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenIk heb helemaal niets met dakloze auto, en al helemaal niet met het feit dat je er ook nog eens meer voor moet betalen, terwijl er niet eens een fatsoenlijk dak op zit.
Comment
-
wow die coupé is wel knap, de cabrio vind ik minder, maar toch mooier dan een TT RoadsterKlik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Ik ben van mening dat dit het daglicht niet gaat zien.
Is weer zo'n automedia fabeltje om tijdschriften te verkopen als je het mijn vraagt.
De Audi Sport quattro Concept met 2.5TFSI motor is er ook nog steeds niet en die had de Conceptfase al bereikt.
Het gerucht is nu dat de nieuwe quattro in 2018 komt als grote coupe op basis van de volgende generatie A6, terwijl hij als eerste concept niet veel groter was dan de TT en iets kleiner dan de A5.
Als er dan zondig een compacte midden motor Coupe'/Roadster moet komen onder de R8, transformeer dan de volgende generatie TT voor dat doel, dan heeft het ding gelijk een naam met historie.
Comment
Comment