Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi A6 C8 2017.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Audi A6 C8 2017.

Audi A6, Marktstart: Frühjahr 2017.

2017 erscheint der neue Audi A6.
    Generation C8 bekommt ein eigenständiges Cockpit mit vier verschiedenen Bildschirmen aus besonders dünnen und biegsamen OLEDs.
    So kann sich der Beifahrer andere Inhalte anzeigen lassen als der Fahrer.
    Bei den Dieselmotoren ...

... setzt Audi auf den elektrisch angetriebenen Verdichter.
    Der arbeitet im Prinzip wie ein Turbolader, bügelt aber Anfahrschwächen aus und boostet bei Volllast – und soll ganz nebenbei auch noch den Verbrauch gegenüber einem klassischen Turbo senken.
    Hybrid-Antrieb und zumindest teilautonomes Fahren auf der Autobahn stehen ebenfalls im Lastenheft.

I like!

Comment

blijft een mooie wagen maar de weinige veranderingen die ze gemaakt hebben maken deze toch minder dan de huidige generatie.
      bij de A4 was het al idem... heeft audi wel een design team?
      lets have some more member berries

Comment

Ik vind dat je bij deze toch wel een stuk meer de verschillen ziet dan bij de A4...
        Lijkt een stuk breder dan de huidige A6
        Want je kan nooit teveel auto's hebben....

Comment

Knap... Maar is een grote A4

Iemand idee wanneer de nieuwe A7 er komt ?

Comment

De huidige A7 is er al van midden 2010, dus ik verwacht de nieuwe A7 midden 2017. De nieuwe A6 zal een half jaar later komen.

In deze klasse komen nu heel wat leuke auto's op de markt.

Begin 2017: BMW 5
            Midden 2017: Audi A7
            Eind 2017: Mercedes CLS
            Begin 2018: Audi A6 en BMW 6
            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Vind de huidige A6 nog steeds een heel mooie auto, vind dat de knapste Audi op dit ogenblik.
              En die is er met de subtiele facelifts alleen maar knapper op geworden.

Comment

Ziehier ook al wat 'scoops' van de nieuwe A7. Als 'm dat lelijk hanggat niet meer heeft, dan zou ik wel eens fan durven zijn. Afgaande op deze scoops ben ik alvast fan.

OO 00 OO

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk Berichten
                  Vind de huidige A6 nog steeds een heel mooie auto, vind dat de knapste Audi op dit ogenblik.
                  En die is er met de subtiele facelifts alleen maar knapper op geworden.
                  Vind ik dus ook.
                  OO 00 OO

Comment

Thx.... Momenteel met A7 en moet volgend jaar veranderen...
                    Midden 2017: dus leverbaar eind 2017?

Comment

Audi is zijn modellengamma aan het opfrissen. Vandaag is het de nieuwe A6 die voor het eerst een uitstapje maakt.

Vorig jaar maakte autoland kennis met de Audi Q2 en voor de komende jaren staat niet alleen een nieuwe A1 op de planning, maar ook een compleet nieuwe A6, A7 en A8. Zowel de nieuwe A7 als de nieuwe A8 hebben we al eens ingepakt en wel voor de lens van onze spionagefotograaf zien verschijnen. Vandaag is ook de A6 voor het eerst gesnapt.

Net als de nieuwe A7 en A8 krijgt ook de A6 een uiterlijk mee dat in zekere zin is geïnspireerd op dat van de Prologue Concept. We zien een brede grille, scherp getekende lichtunits en overhangen die zowel aan voor- als achterzijde korter lijken dan die van de huidige A6. Op technisch vlak maakt ook de nieuwe A6 gebruik van het MLBevo-platform, een lichtere basis die uiteraard voor een gewichtsreductie zal zorgen.

Op termijn vult Audi de A6-familie aan met een nieuwe Avant, een auto waarop we in de vorm van de Prologue Avant al eens een voorproefje gepresenteerd kregen. Een officiële onthulling staat voor 2018 op de kalender. De nieuwe A8 is wél dit jaar aan de beurt.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

AUDI A6 OP DE NÜRBURGRING

Nu de BMW 5-serie en Mercedes-Benz E-klasse in het recente verleden allebei volledig zijn vernieuwd, is de Audi A6 ineens een heuse oudgediende in z’n segment. Deze nieuwe generatie moet daar verandering in brengen.

De nieuwe A6 liet zich eerder dit jaar ook al zien, maar is nu voor het eerst op volle snelheid op de Nürburgring te zien. Sinds februari is er helaas nog geen camouflagemateriaal verdwenen. De auto die je hier ziet rijden is alweer de vijfde generatie van Audi's A6, die z'n leven ooit begon als gefacelifte Audi 100. Generatie vier moet er nog even tegenaan, want deze opvolger staat pas voor volgend jaar op de planning. Eerst is het de beurt aan de nieuwe A8.

Zoals we van Audi gewend zijn, is de nieuwe A6 een evolutie van het huidige model. De Duitsers gaan voorzichtig te werk, willen de bestaande klantenkring niet afschrikken en kiezen voor een nog verder strakgetrokken koetswerk. Net als bij de A4 en veel andere producten van de Volkswagen Groep, spelen scherpe vouwen een rol van betekenis in het lijnenspel van de A6. De bredere grille, met scherpe punten aan beide zijden, is een typisch kenmerk van de Audi's die in de komende periode op de markt zullen verschijnen.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

Denk dat hij rapper op het toneel zal verschijnen gezien de mega kortingen die ze op de huidige A6 geven.

Comment

Dat weet ik nog zo niet.
                            Ze geven dikke kortingen omwille van de concurrentie van de nieuwe E, 5 en V/S90.

Als ik vandaag een nieuwe auto moet kiezen als bedrijfswagen staat de Audi toch helemaal achteraan tenzij ze me de opties naar mijn kop gooien.

Ben benieuwd wanneer de nieuwe A6 wordt voorgesteld.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
                              Dat weet ik nog zo niet.
                              Ze geven dikke kortingen omwille van de concurrentie van de nieuwe E, 5 en V/S90.

Als ik vandaag een nieuwe auto moet kiezen als bedrijfswagen staat de Audi toch helemaal achteraan tenzij ze me de opties naar mijn kop gooien.

Ben benieuwd wanneer de nieuwe A6 wordt voorgesteld.
                              ik heb bij de Audi dealer al kortingen gehoord van 15.000 tot 20.000EUR. Kan je al wat mee doen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten

ik heb bij de Audi dealer al kortingen gehoord van 15.000 tot 20.000EUR. Kan je al wat mee doen.
                                Tijd om zo eentje aan te schaffen, met die korting kunt ge een garage zetten

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten

Tijd om zo eentje aan te schaffen, met die korting kunt ge een garage zetten
                                  Heb al geconfigureerd, maar ik ben nen moeilijken in opties en hij komt dus nog te duur uit

Comment

Japanse achterlichten. ??
                                    There are Pretenders among us.....
                                    Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door The Pretender Bekijk Berichten
                                      Japanse achterlichten. ??
                                      Het is eens iets anders he

Comment

2018 kommt der neue Audi A6. Sowohl optisch als auch technisch lehnt er sich am A8 an: Die Scheinwerfer werden breiter, aber auch schmaler. Auch die Innenausstattung ist vom großen Bruder inspiriert. Außerdem hält Gestensteuerung Einzug. Motorseitig werden die Vier- und Sechszylindermotoren (Benziner und Diesel) überarbeitet. Plug-in-Hybride ergänzen das Angebot. Natürlich wird es mit dem Avant auch wieder eine Kombiversion geben.

Comment

Working...
                                        X