Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Audi SQ2 (2017-2018)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Dat ze eerst hun tijd eens steken in het kunnen configureren van de Q2 ipv die dingen :s.
    Dienen auto is al paar maand voorgesteld aan het publiek en ge kunt die nog altijd niet samenstellen...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nux Bekijk Berichten
      Dat ze eerst hun tijd eens steken in het kunnen configureren van de Q2 ipv die dingen :s.
      Dienen auto is al paar maand voorgesteld aan het publiek en ge kunt die nog altijd niet samenstellen...
      Model is inderdaad nogal vroeg voorgesteld. Uitleveringen beginnen pas in de herfst. Configureren en bestellen vanaf deze zomer. (exacte datum weet ik niet)

Comment

Ik geloof niet dat de SQ2 zoveel pk's krijgt als wat al die automedia roept.
        Van 190 naar 310 pk is wel een heel groot gat, dus 310 pk zal eerder voor de RSQ2 bestemd zijn.
        De SQ2 krijgt waarschijnlijk iets van 254 pk naar mijn mening.

Comment

Achterzijde is totaal niet mijn ding.
          “If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”

Comment

is al even lelijk als een GLA
            Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
              Van 190 naar 310 pk is wel een heel groot gat, dus 310 pk zal eerder voor de RSQ2 bestemd zijn.
              Bij de A3 was dat toch het geval toen ik mijn S3 kost. Van 180 naar 300.

Comment

AUDI OPNIEUW MET SQ2 DE WEG OP

DIK 300 PK VOOR VROLIJKE CROSS-OVER

Audi werkt achter de schermen aan een snelle S-versie van de Q2. Vandaag duikt de auto opnieuw op.

De Q2 is met z'n vrolijke koetswerk vol vreemde details een beetje een vreemde eend in de verder zo strenge en zakelijke Audi-bijt. Een snelle versie past natuurlijk uitstekend bij dat uiterlijk en Audi heeft met de RS Q3 al eerder bewezen dat het niet bang is om veel vermogen in een relatief compacte cross-over te leggen. Zo bont als die auto maakt de SQ2, die immers geen RS is, het niet. Naar verwachting verdwijnt de 310 pk sterke 2.0 TFSI uit de S3 in de neus van de Q2, wat alsnog ruim voldoende moet zijn voor aansprekende prestaties.

Natuurlijk wordt de SQ2 aan de buitenkant een typische S-Audi. Dat betekent minder spoilerwerk dan bij de heftige RS-versies, maar wel zilverkleurige spiegelkappen, een andere grille en vier uitlaateindstukken. De rode auto op deze foto's is overigens niet de eerste SQ2 die onze spionagefotograaf voor z'n lens kreeg: eerder was op deze site al een blauw exemplaar te zien.

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Working...
                X