Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW M3 (e90)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower
    Die shop is, geloof het of niet, gebasseerd op de Z4, via google vind je snel die foto, de schaduwen ed komen overeen.
    Hier is dus veel gepruts bij te pas gekomen.
    Niet echt geslaagd.
    Waarschijnlijk heeft men gewoon een E90 in plaats van die Z4 gezet ...
    1963 Land Rover Series IIa
    1994 Mercedes SL320
    2015 Land Rover Discovery SDV6
    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT
      Toerke heeft de M3-velgen voor dat de M3 bestaat!

Nee, inderdaad, volgens mij zijn het ook dezelfde velgen, dit vind ik wel raar.

Euhm, je ziet toch direct dat die velgen rechtstreeks van een M5 komen en onder die '3 geshopt zijn?

Alles lijkt van een M5 te komen: bumpers, roostertje opzij. Kan iemand die foto van de Z4 posten waar die M3-scoop zogezegd op gebaseerd zou zijn?

Edit:
      De roostertjes opzij lijken quasi zeker van een M5 te zijn, maar ze zitten er omgkeerd in. M.a.w. in spiegelbeeld.
      Last edited by Beta; 09/12/2005, 03:01.
      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Snafu_xv
        't is welliswaar een pure gok maar meestal ziek ik jouw velgen in een minder blinkende versie en zijn de replica's meestal (bling blinger, maar ook niet te natuurlijk )

anyway, mij zou het ook niet kunnen deeren moest ik nu echt of replica's hebben zolang je wagen er maar mooi mee is, en dat is de jouwe, heb hem nu en dan al eens in het echt mogen aanschouwen (op de fiets dan )
        op de fiets ??? zwaaien he

Comment

• mss voor de liefhebbers....

http://www.automotorsport.se/tv/?m=56

Comment

• Je hoort de V8 al lekker brullen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nfonteijn
              Je hoort de V8 al lekker brullen
              Ik vind het meer op een 6 cilinder lijken dat motorgeluid.

mvg, Hans.

Comment

• Is er al enige zekerheid over de lanceerdatum?
                BMW = Freude Am Fahren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman
                  Ik vind het meer op een 6 cilinder lijken dat motorgeluid.

mvg, Hans.
                  Vind ik ook. Klinkt niet echt als een V8. Soms had ik ook de indruk het gefluit van een turbo waar te nemen, maar 't kan ook aan de mindere kwaliteit van de video liggen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
                    Vind ik ook. Klinkt niet echt als een V8. Soms had ik ook de indruk het gefluit van een turbo waar te nemen, maar 't kan ook aan de mindere kwaliteit van de video liggen.
                    Volgens mij is dat niet de M3, maar een gewone E92 coupé
                    BMW E61 525d LCI '09
                    Suzuki Bandit 1250NA /07
                    Fiesta Red Edition '16

Comment

• Da's inderdaad een zes-cilinder.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                        Da's inderdaad een zes-cilinder.
                        Ben je zeker? Deze klinkt toch duidelijk 'zwaarder' en minder snerpend dan een zes-cilinder? Of bedriegen mijn laptopboxjes mij nu zo hard..

Comment

• Doet mij toch sterk denken aan de 5.0 v8 conversie van Hartge die ze in de e46 gedropt hebben. De grasmasjiensound van de 6cyl hoor je hier niet echt vind ik. Maar mss zijn er grotere kenners.
                          Ben zaterdag nog bij dealer in brugge geweest en daar vertelden ze mij dat de coupé ergens van april - juni verwacht wordt... met een voorlopig topmodel een 335.

Comment

• Ik hoop maar één ding: dat de nieuwe M3 niet klinkt zoals die Ferrari V8-dinges maar wél zoals een echte brabbelende V8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nfonteijn
                              Ik hoop maar één ding: dat de nieuwe M3 niet klinkt zoals die Ferrari V8-dinges maar wél zoals een echte brabbelende V8
                              Dat hij moge klinken als de Schnitzer V8 uit de M3 GTR die in de 24u van spa was

Mooiste sound ooit!

Comment

• Ik hoop maar één ding: dat de nieuwe M3 niet klinkt zoals die Ferrari V8-dinges maar wél zoals een echte brabbelende V8
                                dan schelen wij totaal ik hoor niks liever dan zo een ferrari geluid en dat brabbelend geluid doet mij weining!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
                                  Dat hij moge klinken als de Schnitzer V8 uit de M3 GTR die in de 24u van spa was

Mooiste sound ooit!
                                  Gelijk heb je. Hij bezorgde mij constant koude rillingen over mijn rug. Daar kreeg je gewoon kippenvel van!

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Comment

Working...
                                          X