Oorspronkelijk geplaatst door MPower
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW M3 (e90)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomTToerke heeft de M3-velgen voor dat de M3 bestaat!
Nee, inderdaad, volgens mij zijn het ook dezelfde velgen, dit vind ik wel raar.
Euhm, je ziet toch direct dat die velgen rechtstreeks van een M5 komen en onder die '3 geshopt zijn?
Alles lijkt van een M5 te komen: bumpers, roostertje opzij. Kan iemand die foto van de Z4 posten waar die M3-scoop zogezegd op gebaseerd zou zijn?
Edit:
De roostertjes opzij lijken quasi zeker van een M5 te zijn, maar ze zitten er omgkeerd in. M.a.w. in spiegelbeeld.Last edited by Beta; 09/12/2005, 03:01.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Snafu_xv't is welliswaar een pure gok maar meestal ziek ik jouw velgen in een minder blinkende versie en zijn de replica's meestal (bling blinger, maar ook niet te natuurlijk )
anyway, mij zou het ook niet kunnen deeren moest ik nu echt of replica's hebben zolang je wagen er maar mooi mee is, en dat is de jouwe, heb hem nu en dan al eens in het echt mogen aanschouwen (op de fiets dan )
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door IcemanIk vind het meer op een 6 cilinder lijken dat motorgeluid.
mvg, Hans.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime SoeteVind ik ook. Klinkt niet echt als een V8. Soms had ik ook de indruk het gefluit van een turbo waar te nemen, maar 't kan ook aan de mindere kwaliteit van de video liggen.BMW E61 525d LCI '09
Suzuki Bandit 1250NA /07
Fiesta Red Edition '16
Comment
-
Doet mij toch sterk denken aan de 5.0 v8 conversie van Hartge die ze in de e46 gedropt hebben. De grasmasjiensound van de 6cyl hoor je hier niet echt vind ik. Maar mss zijn er grotere kenners.
Ben zaterdag nog bij dealer in brugge geweest en daar vertelden ze mij dat de coupé ergens van april - juni verwacht wordt... met een voorlopig topmodel een 335.
Comment
Comment