Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW M3 (e90)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and CoOver enkele jaren terug zou ik ook nooit geloofd hebben dat ze er een 2 liter diesel in een coupé/cabrio zouden steken.
Ik weet het toch nog zo niet hoor. Een groot publiek ligt toch bij een 318Ci en 320Cd die men toch niet zomaar laat liggen
Dat BMW aan een 2 Serie denkt lijkt me niet echt meer dan logisch, eigenlijk meer een nood. Over enkele(nu al) jaren zitten al de auto's in een klasse te hoog(hoger). Bekijkt de huidige 3 Serie, die zit aan de bijna aan de grote van de vorige 5 Serie's en de huidige 5 Serie bijna aan de vorige 7 Serie's
Die evolutie wat ook er toe dwing mede door de concurentie telkens zijn auto's laat groeien, lijkt mij op termijn niet echt positief naar mijn gedacht Niet positief in de zin van het sportief rijgevoel dat minder wordt naargelang de wagen groter wordt!
De Bimmers moeten wel groeien. Als ze dat niet zouden doen, dan zat de 5-reeks nu op het niveau van de C-klasse.
Het is wel een feit dat de E90 nog weinig te maken heeft met pakweg de E30 van weleer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BikefreakDe Bimmers moeten wel groeien. Als ze dat niet zouden doen, dan zat de 5-reeks nu op het niveau van de C-klasse.
Het is wel een feit dat de E90 nog weinig te maken heeft met pakweg de E30 van weleer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and CoNet daarom, er is geen keuze want de concurrentie groeit ook
En ze brengen nieuwe modellen onderaan het gamma uit. Denk maar aan de 3 Compact (die zich nu opgevolgd weet door de 1-reeks), de A-klasse, de A3 (eigenlijk ook de A2, maar die wordt niet meer gemaakt; en de A1 is er nog niet).
Deze modellen nemen naar mijn mening de rol over van de oudere instapmodellen. Let wel, ik zei de rol, dus niet dat de wagens volledig gelijkaardig zijn aan de instapmodellen van weleer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SuperRaceEn wat is dat boven de pinker? Daar zie ik toch iets "anders" aan, niet?
Lijkt wel wat lang voor zo'n rooster, maar als het afgeplakt is...
Zou niet weten waarom die er niet zou zijn eigenlijk.
Comment
Comment