Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW M3 (e90)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co
    Ik zie binnen enkele jaren nog een kleindere BMW onder die van de 1 Serie komen Een Isetta misschien?
    Een 0,5-Reeks...?!

Comment

Over enkele jaren terug zou ik ook nooit geloofd hebben dat ze er een 2 liter diesel in een coupé/cabrio zouden steken.
      Ik weet het toch nog zo niet hoor. Een groot publiek ligt toch bij een 318Ci en 320Cd die men toch niet zomaar laat liggen
      Dat BMW aan een 2 Serie denkt lijkt me niet echt meer dan logisch, eigenlijk meer een nood. Over enkele(nu al) jaren zitten al de auto's in een klasse te hoog(hoger). Bekijkt de huidige 3 Serie, die zit aan de bijna aan de grote van de vorige 5 Serie's en de huidige 5 Serie bijna aan de vorige 7 Serie's
      Die evolutie wat ook er toe dwing mede door de concurentie telkens zijn auto's laat groeien, lijkt mij op termijn niet echt positief naar mijn gedacht Niet positief in de zin van het sportief rijgevoel dat minder wordt naargelang de wagen groter wordt!

De Bimmers moeten wel groeien. Als ze dat niet zouden doen, dan zat de 5-reeks nu op het niveau van de C-klasse.
      Het is wel een feit dat de E90 nog weinig te maken heeft met pakweg de E30 van weleer.
      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
        De Bimmers moeten wel groeien. Als ze dat niet zouden doen, dan zat de 5-reeks nu op het niveau van de C-klasse.
        Het is wel een feit dat de E90 nog weinig te maken heeft met pakweg de E30 van weleer.
        Net daarom, er is geen keuze want de concurrentie groeit ook

Comment

Net daarom, er is geen keuze want de concurrentie groeit ook

En ze brengen nieuwe modellen onderaan het gamma uit. Denk maar aan de 3 Compact (die zich nu opgevolgd weet door de 1-reeks), de A-klasse, de A3 (eigenlijk ook de A2, maar die wordt niet meer gemaakt; en de A1 is er nog niet).
          Deze modellen nemen naar mijn mening de rol over van de oudere instapmodellen. Let wel, ik zei de rol, dus niet dat de wagens volledig gelijkaardig zijn aan de instapmodellen van weleer.
          120d Hatch Edition Sport

Comment

• Dit is heel zeker een spyshot van de nieuwe BMW M3...

OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Brede wielkastjes!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Willem-Jan
                Brede wielkastjes!!
                Ja idd, maar geen niertjes opzij?

Edit: Voor de rest ziet dit er wel vet uit, afwachten wat de achterlichen worden.
                Last edited by ; 16/03/2006, 22:57.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower

En wat is dat boven de pinker? Daar zie ik toch iets "anders" aan, niet?

Lijkt wel wat lang voor zo'n rooster, maar als het afgeplakt is...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower

Edit: Voor de rest ziet dit er wel vet uit, afwachten wat de achterlichen worden.
                    Ik mis ook de niertjes! Misschien komen die nog. Inderdaad vette wielkasten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SuperRace
                      En wat is dat boven de pinker? Daar zie ik toch iets "anders" aan, niet?

Lijkt wel wat lang voor zo'n rooster, maar als het afgeplakt is...
                      Ja, je kan gelijk hebben Is nog moeilijk te zien.

Zou niet weten waarom die er niet zou zijn eigenlijk.

Comment

• Ik denk toch ook wel een afgeplakte zone te zien boven de pinker.

Wel eerder in M6-stijl dan in M3 stijl denk ik (lang smal)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito
                          Ik denk toch ook wel een afgeplakte zone te zien boven de pinker.

Wel eerder in M6-stijl dan in M3 stijl denk ik (lang smal)
                          Nu je het zegt: als je goed kijkt, zie je inderdaad een niertje à la M6.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                            Dit is heel zeker een spyshot van de nieuwe BMW M3...

Vétjes !

Comment

• Het wit achterrijlicht lijkt zich nu in een smalle strook beneden te vinden.

Comment

• Volgens mij is de pinker vals, komt op die hoogte het roostertje (pinker is onderlijn, en roostertje gaat dus naar boven.), en zal de uiteindelijk pinker lager komen. (Als je een beetje in de lijn van de gewone E90 denkt.)

Comment

holy schit ....
                                  zo mag hij er uitzien voor mij

Comment

• Het minste wat je kan zeggen is dat het een waardige opvolger wordt

Comment

Lekker breed!!!

Comment

• JA de concurrentie wordt ook groot hé, maar wss niet zo sterk als deze!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toerke
                                          holy schit ....
                                          zo mag hij er uitzien voor mij
                                          Nja, maar nu ik nog eens kijk lijken die velgen redelijk klein vooraan. Maar daar kan gelukkig veel aan gedaan worden, al zou het voor mij niet hoeven, maar voor velen wel.

Comment

Working...
                                          X