Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
De Bimmers moeten wel groeien. Als ze dat niet zouden doen, dan zat de 5-reeks nu op het niveau van de C-klasse.
Het is wel een feit dat de E90 nog weinig te maken heeft met pakweg de E30 van weleer.
De Bimmers moeten wel groeien. Als ze dat niet zouden doen, dan zat de 5-reeks nu op het niveau van de C-klasse.
Het is wel een feit dat de E90 nog weinig te maken heeft met pakweg de E30 van weleer.
Net daarom, er is geen keuze want de concurrentie groeit ook
Net daarom, er is geen keuze want de concurrentie groeit ook
En ze brengen nieuwe modellen onderaan het gamma uit. Denk maar aan de 3 Compact (die zich nu opgevolgd weet door de 1-reeks), de A-klasse, de A3 (eigenlijk ook de A2, maar die wordt niet meer gemaakt; en de A1 is er nog niet).
Deze modellen nemen naar mijn mening de rol over van de oudere instapmodellen. Let wel, ik zei de rol, dus niet dat de wagens volledig gelijkaardig zijn aan de instapmodellen van weleer.
Volgens mij is de pinker vals, komt op die hoogte het roostertje (pinker is onderlijn, en roostertje gaat dus naar boven.), en zal de uiteindelijk pinker lager komen. (Als je een beetje in de lijn van de gewone E90 denkt.)
Nja, maar nu ik nog eens kijk lijken die velgen redelijk klein vooraan. Maar daar kan gelukkig veel aan gedaan worden, al zou het voor mij niet hoeven, maar voor velen wel.
Comment