Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Verschillende bronnen spreken over de keuze tussen een SMG7 en een manuele bak. Over dat laatste twijfel ik geen seconde, maar dat eerste lijkt me twijfelachtig. Of het zou moeten zijn dat BMW nog niet klaar is met hun DSG, tegen dan.
Maar SMG verdwijnt op termijn. 't Is een concept dat enkel bij de die-hards geliefd is, veel ///M-rijders vloeken op het ding omdat 't in 't dagelijks rustig verkeer een vrij oncomfortabele bak is.
't Is zowiezo een Versuchträger, 't kan zijn dat ze hierin dus enkel motor en bak testen, b.v. Maar BMW zei inderdaad al iets in die aard, dat er terug een M3 berline zou komen.
't Is zowiezo een Versuchträger, 't kan zijn dat ze hierin dus enkel motor en bak testen, b.v. Maar BMW zei inderdaad al iets in die aard, dat er terug een M3 berline zou komen.
Wel meen ik mij te herinneren dat er van die sedan ook foto's zijn geweest van de achterzijde. Daarop zagen we dat er geen uitlaten te zien waren. Zou de sedan misschien een eerste M diesel zijn...?
EDIT
Ziehier de foto van de achterzijde van de sedan...
Comment