Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW M3 (e90)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
    Oorspronkelijk geplaatst door Porker
    Ik begin de nadelen van benzinerijden ook gewaar te worden met m'n studenten budget.
    Een trip naar Maastricht met 2 wagens, ik in m'n Beemer, gemiddeld verbruik 13l à € 1,35, kameraad met Focus 1.8 Tddi, verbruik 5l à €1/l

Kwam erop neer, hij 15 EUR opgedaan, ik 50...
    How the fieuw kom jij aan 13 liter / 100 km met je vierpitter ?

Ik reed férm met mijn E30 325i touring, en ik haalde dat nooit. Gemiddeld 10 liter, langere autostraderitten 9 liter. En dat was met stukken 160 tot 180 per uur in.

Gij moet 'es deftig leren rijden, kerel.
    Ik snap dat ook niet, 13 liter op de autostrade als je samen met een focus 1.8 tddi rijd die slechts 5 liter verstookt. zo hard kan je dan niet gereden hebben hé.
    A Twist of the Wrist

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 911turbo
      Ik snap dat ook niet, 13 liter op de autostrade als je samen met een focus 1.8 tddi rijd die slechts 5 liter verstookt. zo hard kan je dan niet gereden hebben hé.

Constant 4000 opm en meer, kwestie van de sound van de motor? Het verschil is idd wel énorm groot.
      120d Hatch Edition Sport

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
        How the fieuw kom jij aan 13 liter / 100 km met je vierpitter ?

Ik reed férm met mijn E30 325i touring, en ik haalde dat nooit. Gemiddeld 10 liter, langere autostraderitten 9 liter. En dat was met stukken 160 tot 180 per uur in.

Gij moet 'es deftig leren rijden, kerel.
        Wel langere autostraderitten schommel ik rond de 9liter, aan zo'n 150km/h, niets zots dus.
        Trek dan nog af en toe eens door, dan gaat dat richting 25l/100km, nog wat stadsverkeer en baf ik kom aan 13l/100km als ik dan nog wat oppas.
        Echt zonder enig probleem.
        Vreemd

Comment

• Leuk, weer een M3 berline! De RS4 zal uit zijn doppen mogen zien.

Comment

• Weet er iemand meer over het gerucht dat er een M4(Ik bedoel niet de Z4M) zou komen ?

Comment

• Deze staan hier toch nog niet, denk ik?! Want op den duur kan ik hier niet meer volgen

Bron: WCF.com

Comment

• Ze staan hier niet omdat dit het E90-topic is en niet dat van de E92

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nfonteijn
                  Ze staan hier niet omdat dit het E90-topic is en niet dat van de E92

Mmh, juist

Maakt niet uit, hier staan nog foto's van de E92

Comment

• Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

• Vandaag op Schiphol, de nieuwe M3. Het betreft een "Mule", de buitenkant lijkt vrij normaal, behalve dan de 4 uitlaatpijpjes verborgen achter de bumper, de extreem grote schijven (zie foto van de neus), en het blok past niet onder de normale kap, dus hebben ze een motorkap gemaakt van kunststof platen en tape. Verder verschillende velgen voor en achter, en in beide gevallen kan er geen vinger meer tussen de schijven en de velgen. Ik vermoed dat er een V8 in ligt, om te kunnen concureren met de S4/RS4. Ik ben benieuwd hoe lang we nog op de definitieve versie moeten wachten..........
                      Opel Corsa 1.7 cdti (sold)

Opel Astra ST Sport (sold)

Opel Zafira Tourer Cosmo 2.0 cdti 165 pk start/stop

Comment

• Heeft deze hier al gestaan?
                        bron: autoweek.nl

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door lele

Zalige camouflage eigenlijk. Ik moet eerlijk gezegd toegeven, dat ik er begot niet zou opkomen om iets achter deze 3 te gaan zoeken moest ik hem tegenkomen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit
                            Zalige camouflage eigenlijk. Ik moet eerlijk gezegd toegeven, dat ik er begot niet zou opkomen om iets achter deze 3 te gaan zoeken moest ik hem tegenkomen
                            Dat dacht ik ook eigenlijk. Enkel de schijfremmen, die echt wel groot zijn , de motorkap en de 4 uitlaten, verklappen dat er een potente motor onder zit! Knap.

Comment

• Iemand op een duits forum is hem ook al tegengekom, de sedan.

Hij moest zich verdorie reppen met zijn audi a3

Comment

• Hmm, als je 'm zo ziet, verschilt hij amper van de gewone 3.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
                                  Hmm, als je 'm zo ziet, verschilt hij amper van de gewone 3.
                                  kvind het wel zijn charmes hebben zo een zware underdog kar... maar je mag er prat op gaan dat hij nog de nodige M3 addenda's zal krijgen. Zo zullen ze hem wel niet laten

Comment

kvind het wel zijn charmes hebben zo een zware underdog kar... maar je mag er prat op gaan dat hij nog de nodige M3 addenda's zal krijgen. Zo zullen ze hem wel niet laten
                                    Ja, dat zal wel niet. Maar de wielkassen mogen nog een slag breder naar mijn goesting!

Comment

Iemand op een duits forum is hem ook al tegengekom, de sedan.

Hij moest zich verdorie reppen met zijn audi a3

Met welke A3 rijdt die mens??? 240 en nog +1000 t/min te gaan

Comment

• Als't in duitsland is, is de kans reëel dat het een 3.2 is.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker
                                          Met welke A3 rijdt die mens??? 240 en nog +1000 t/min te gaan
                                          Volgens mij is dit een "gewone" 2.0 TFSI op topsnelheid. Die motor heeft zijn piekvermogen immers zo rond de 5500 toeren.

Comment

Working...
                                          X