Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik begin de nadelen van benzinerijden ook gewaar te worden met m'n studenten budget.
Een trip naar Maastricht met 2 wagens, ik in m'n Beemer, gemiddeld verbruik 13l à € 1,35, kameraad met Focus 1.8 Tddi, verbruik 5l à €1/l
Kwam erop neer, hij 15 EUR opgedaan, ik 50...
How the fieuw kom jij aan 13 liter / 100 km met je vierpitter ?
Wel langere autostraderitten schommel ik rond de 9liter, aan zo'n 150km/h, niets zots dus.
Trek dan nog af en toe eens door, dan gaat dat richting 25l/100km, nog wat stadsverkeer en baf ik kom aan 13l/100km als ik dan nog wat oppas.
Echt zonder enig probleem.
Vreemd
Vandaag op Schiphol, de nieuwe M3. Het betreft een "Mule", de buitenkant lijkt vrij normaal, behalve dan de 4 uitlaatpijpjes verborgen achter de bumper, de extreem grote schijven (zie foto van de neus), en het blok past niet onder de normale kap, dus hebben ze een motorkap gemaakt van kunststof platen en tape. Verder verschillende velgen voor en achter, en in beide gevallen kan er geen vinger meer tussen de schijven en de velgen. Ik vermoed dat er een V8 in ligt, om te kunnen concureren met de S4/RS4. Ik ben benieuwd hoe lang we nog op de definitieve versie moeten wachten..........
Zalige camouflage eigenlijk. Ik moet eerlijk gezegd toegeven, dat ik er begot niet zou opkomen om iets achter deze 3 te gaan zoeken moest ik hem tegenkomen
Zalige camouflage eigenlijk. Ik moet eerlijk gezegd toegeven, dat ik er begot niet zou opkomen om iets achter deze 3 te gaan zoeken moest ik hem tegenkomen
Dat dacht ik ook eigenlijk. Enkel de schijfremmen, die echt wel groot zijn , de motorkap en de 4 uitlaten, verklappen dat er een potente motor onder zit! Knap.
Hmm, als je 'm zo ziet, verschilt hij amper van de gewone 3.
kvind het wel zijn charmes hebben zo een zware underdog kar... maar je mag er prat op gaan dat hij nog de nodige M3 addenda's zal krijgen. Zo zullen ze hem wel niet laten
kvind het wel zijn charmes hebben zo een zware underdog kar... maar je mag er prat op gaan dat hij nog de nodige M3 addenda's zal krijgen. Zo zullen ze hem wel niet laten
Ja, dat zal wel niet. Maar de wielkassen mogen nog een slag breder naar mijn goesting!
Comment