Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Die ziet er toch lekker uit hoor alhoewel ik moe zeggen dat het uitzicht van de vorige M3 mooier was in vergelijking met de gewone 3 reeks.
Mss komen er nog wa aanpassingen...
Dat komt er nog wel bij hoor, veronderstel ik. Een Z4 M Roadster heeft dat toch ook niet?
Ja, maar op de 3-reeks vind ik toch dat dat wel iets heeft!
Vind het eigenlijk jammer dat ze de E46 niet nog enkele jaartjes langer produceren.
Mja, mij gedacht zal mss nog veranderen
Ik denk dat de nieuwe M3 m'n hart niet zo snel zal laten kloppen als de E46 M3. Telkens ik die zie rijden staat de wereld efkes stil. Wat een wagen...
De E90 doet me al niet springen, dus aan die lekkere kont van de E46 M3 zal hij volgens mij nooit kunnen tippen.
Ik denk dat de nieuwe M3 m'n hart niet zo snel zal laten kloppen als de E46 M3. Telkens ik die zie rijden staat de wereld efkes stil. Wat een wagen...
De E90 doet me al niet springen, dus aan die lekkere kont van de E46 M3 zal hij volgens mij nooit kunnen tippen.
Ik vind de E46 generatie (en dan vooral de facelifts) prachtige BMW's. De M3 was toch wel het übergeilste wat er voor zijn prijs te vinden was.
Van de E90 generatie kunnen eigenlijk alleen maar de M pack versies me echt bekoren. Maar dan ook echt mindblowing bekoren. Dus de nieuwe M3 gaat dat ook doen. Zeker met een leuk aftermarket velgje erop
Ik weet niet maar zonder het M pack zien de E90/E91 er te oosters uit. Vooral die voorbumper doet hem de das om.
Hmmm, dat lijkt wel goed te zullen komen. Met de juiste achterbumper, de roostertjes opzij en leuke velgen (hopelijk niet die van het M-pack, anders mogen er wel BBS-jes op! ), zou ik hem wel lusten.
Comment