Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW M3 (e90)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door lele

Bangelijk!
    'k Ga dat op mijn Polo ook hangen.

Comment

• wow ! kan dat ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete
        Ja, dat zal wel niet. Maar de wielkassen mogen nog een slag breder naar mijn goesting!
        Naar mijn goesting ook!

Comment

• Comment

• Die ziet er toch lekker uit hoor alhoewel ik moe zeggen dat het uitzicht van de vorige M3 mooier was in vergelijking met de gewone 3 reeks.
            Mss komen er nog wa aanpassingen...

Comment

• Op de ene foto denk ik dat de wielkassen breder zijn, op de andere dan weer niet ...

Hopelijk wel!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower
                Op de ene foto denk ik dat de wielkassen breder zijn, op de andere dan weer niet ...

Hopelijk wel!
                Ja, ze zijn breder.
                Er was hier vroeger in dit topic eens een foto met de M3 en de gewone 3-reeks.
                En je zag duidelijk dat de M3 breder was.

Comment

• Bron: www.autoscoops.net

Wat voor bandenmaat is dat achteraan wel niet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power
                    iets rond de 265, gok ik ... ferme kloefen
                    1963 Land Rover Series IIa
                    1994 Mercedes SL320
                    2015 Land Rover Discovery SDV6
                    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                      iets rond de 265, gok ik ... ferme kloefen
                      exact mijn gok ook

Comment

Zijn er geen rasterkes langs de zijkanten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo
                          Dat komt er nog wel bij hoor, veronderstel ik. Een Z4 M Roadster heeft dat toch ook niet?

Comment

Dat komt er nog wel bij hoor, veronderstel ik. Een Z4 M Roadster heeft dat toch ook niet?
                            Ja, maar op de 3-reeks vind ik toch dat dat wel iets heeft!
                            Vind het eigenlijk jammer dat ze de E46 niet nog enkele jaartjes langer produceren.
                            Mja, mij gedacht zal mss nog veranderen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo

dit is toch een mule...

Comment

• Ik denk dat de nieuwe M3 m'n hart niet zo snel zal laten kloppen als de E46 M3. Telkens ik die zie rijden staat de wereld efkes stil. Wat een wagen...
                                De E90 doet me al niet springen, dus aan die lekkere kont van de E46 M3 zal hij volgens mij nooit kunnen tippen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mister M3
                                  Ik denk dat de nieuwe M3 m'n hart niet zo snel zal laten kloppen als de E46 M3. Telkens ik die zie rijden staat de wereld efkes stil. Wat een wagen...
                                  De E90 doet me al niet springen, dus aan die lekkere kont van de E46 M3 zal hij volgens mij nooit kunnen tippen.
                                  Het wordt idd moeilijk.

Comment

235 ...

...om op de vraag niet te antwoorden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mister M3
                                      Ik denk dat de nieuwe M3 m'n hart niet zo snel zal laten kloppen als de E46 M3. Telkens ik die zie rijden staat de wereld efkes stil. Wat een wagen...
                                      Ik denk dat dat nog goed komt, allé dat hoop ik toch.

Ik vind de E46 generatie (en dan vooral de facelifts) prachtige BMW's. De M3 was toch wel het übergeilste wat er voor zijn prijs te vinden was.
                                      Van de E90 generatie kunnen eigenlijk alleen maar de M pack versies me echt bekoren. Maar dan ook echt mindblowing bekoren. Dus de nieuwe M3 gaat dat ook doen. Zeker met een leuk aftermarket velgje erop
                                      Ik weet niet maar zonder het M pack zien de E90/E91 er te oosters uit. Vooral die voorbumper doet hem de das om.

-edit-
                                      En qua techniek is het jammer de beruchte 6inlijn verdwijnt. Maar éérlijk gezegd was ik geen echte fan van z'n sound. Echt héél metaalachtig en krijsend. De 6inlijn uit de Alpina D3(s) daarentegen klinkt wel lekker stoer en met een potente grom.
                                      De V8 wordt ongetwijfeld een prachtig staaltje van motortechniek. En ook de prestaties zullen nog performanter zijn met +400pk.

Maar dit is mijn mening
                                      Last edited by ; 06/04/2006, 01:57.

Comment

• Big Ass Fenders!!

Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

Comment

• Hmmm, dat lijkt wel goed te zullen komen. Met de juiste achterbumper, de roostertjes opzij en leuke velgen (hopelijk niet die van het M-pack, anders mogen er wel BBS-jes op! ), zou ik hem wel lusten.
                                          120d Hatch Edition Sport

Comment

Working...
                                          X