Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW M3 (e90)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • OO 00 OO

    Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

    Comment


    • OO 00 OO

      Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
      Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
        Met CSL-velgen...

        *rrrrrauw*

        Een vette powerdome en breeede wielkasjes. Wat een grandioze bad ass look heeft die wagen.

        Comment


        • Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
          EDIT: Welke velgen zijn dat trouwens onder die E60 op de achtergrond?
          Als ik me niet vergis is dat een M5 met de ChromeLine. De velg heb ik echter nog nooit gezien, toch niet als 't OEM BMW is, en daar lijkt 't eerlijk gezegd niet onmiddellijk op.

          Geen idee.

          Comment


          • OMFG !

            Die nieuwe M3 gaat zo zwaar 'AF' zijn hé...

            Is het nu eigenlijk E90 of E92 ? of mss nog iets anders???

            Comment


            • Weet niet of dees piccies hier al vermeld zijn geworden.

              Comment


              • Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                Weet niet of dees piccies hier al vermeld zijn geworden.

                http://www.m3post.com/forums/showthr...d=1#post170171

                Zou de M3 echt zulke dikke uitlaten krijgen?
                120d Hatch Edition Sport

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                  Weet niet of dees piccies hier al vermeld zijn geworden.

                  http://www.m3post.com/forums/showthr...d=1#post170171
                  De E60 die voor de M3 rijdt is ook gecamoufleerd ter hoogte van de bumpers. Het is misschien de gefacelifte versie die men aan het testen is...
                  OO 00 OO

                  Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                  Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

                  Comment


                  • 60.000 euri's zeker?

                    of meer?

                    Comment


                    • ziet er ongelooflijk uit. Maar vraag me echt af of ik hem mooier ga vinden dan het vorig model M3 GTR. dat is de ultieme BMW voor mij.

                      Comment


                      • Toen we zondag naar hier (lees: zuiden van Frankrijk) reden, stopten we op een parking naast de autosnelweg in regio Jura. Toen we naar het restaurant wandelden, reed er een gecamoufleerde M3 voor onze neus de parking op. Ik kreeg er echt kippevel van... De wagen maakte een heerlijke brom. Er lagen van die BBS velgen onder.

                        Mijn vrouw maakte een heerlijke opmerking: "amaai, is dat de nieuwe M3. Die wagen is nogal toegetakeld aan de onderzijde..." Daarmee had ze dus niet begrepen dat dat camouflage was... :

                        Helaas had ik geen kodak bij de hand. Ik heb ook niet gezien waar ze naartoe reden. Ik had trouwens vrouw en kinderen bij. Het was dus niet zo evident om effe terug naar de wagen te lopen om de kodak te halen...
                        Trouwens, de wagen was identiek zoals de reeds geposte foto's hier...

                        Toch vond ik het wel eens tof om ook eens een 'mule' tegen te komen...
                        OO 00 OO

                        Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                        Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door Bikefreak
                          Zou de M3 echt zulke dikke uitlaten krijgen?
                          Ik heb het gevoel dat er aan de achterbumpers nog het één en ander gaat veranderen waardoor de grootte van de uitlaten beter in het geheel zal passen.

                          Ik blijf het wel wat spijtig vinden van die V8. Ideaal zou zijn een standaard V6 versie en een tweede super M3 (met V die dienst doet als RS4 killer. (Want de V8 in de Audi is toch de hoofdreden van die in de BMW niet???)

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB


                            EDIT: Welke velgen zijn dat trouwens onder die E60 op de achtergrond?
                            Vetjes
                            Ik krijg wel de indruk dat de M3 erin slaagt om zelfs 19" klein te doen uitvallen!

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door Zonda
                              Ik heb het gevoel dat er aan de achterbumpers nog het één en ander gaat veranderen waardoor de grootte van de uitlaten beter in het geheel zal passen.

                              Ik blijf het wel wat spijtig vinden van die V8. Ideaal zou zijn een standaard V6 versie en een tweede super M3 (met V die dienst doet als RS4 killer. (Want de V8 in de Audi is toch de hoofdreden van die in de BMW niet???)
                              Vult de 335i die plaats van standaard power 3-reeks dan niet? Trouwens, zeg nooit BMW en V6 in één zin . Het is niet omdat de RS4 een V8 heeft dat BMW er ook eentje wilt. Het probleem is die 420pk die de RS4 levert. 420pk uit een atmosferische 6-in-lijn peuteren is niet zo evident. Een cilinderinhoud van ong. 4 liter is niet geschikt voor een hoogtoerige zescilinder. En nu dat de M5 een V10 onder de kap heeft is er plaats voor een V8 in de M3 en een R6 in een toekomstige M-variant van de 1-reeks. Kwestie van de hiërarchie in ere te houden.

                              Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door nfonteijn
                                Vult de 335i die plaats van standaard power 3-reeks dan niet? Trouwens, zeg nooit BMW en V6 in één zin . Het is niet omdat de RS4 een V8 heeft dat BMW er ook eentje wilt. Het probleem is die 420pk die de RS4 levert. 420pk uit een atmosferische 6-in-lijn peuteren is niet zo evident. Een cilinderinhoud van ong. 4 liter is niet geschikt voor een hoogtoerige zescilinder. En nu dat de M5 een V10 onder de kap heeft is er plaats voor een V8 in de M3 en een R6 in een toekomstige M-variant van de 1-reeks. Kwestie van de hiërarchie in ere te houden.
                                Het is dat dat ik eigenlijk bedoel hé de M3 wordt steeds vergeleken met de rs4 en doordat het moeilijk is om al die pk's uit die V6 te halen moeten ze ook voor een V8 gaan want ze kunnen niet onderdoen voor Audi. Op zich vind ik dat geen slechte zaak integendeel zelfs, maar de keerzijde van de medaille is wel dat we er hier niet teveel meer gaan zien rijden. De M3 was/is voor velen toch de ultieme bereikbare droomwagen en door die V8 zal dat voor velen al niet meer het geval zijn vandaar mijn opmerking waarom ook geen V6 versie.

                                Qua motor komt de 335i wel meer dan aardig in de buurt maar qua looks en uitstraling kan hij nooit tippen aan een M3.

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door Zonda
                                  Ik heb het gevoel dat er aan de achterbumpers nog het één en ander gaat veranderen waardoor de grootte van de uitlaten beter in het geheel zal passen.

                                  Ik blijf het wel wat spijtig vinden van die V8. Ideaal zou zijn een standaard V6 versie en een tweede super M3 (met V die dienst doet als RS4 killer. (Want de V8 in de Audi is toch de hoofdreden van die in de BMW niet???)
                                  Neen, eigenlijk.

                                  De huidige 6-in-lijn van 3,25 liter is volledig uitgerijpt, 'ie valt niet meer uit te boren, en met de pk-wedloop valt er gewoonweg geen 400 pk uit dat blok te halen op bestendige wijze.

                                  Dat de nieuwe M3 een V8 zou gaan krijgen, staat al enkele jaren vast, al voor er nog maar geweten was welke motor een eventuele nieuwe RS4 zou krijgen.

                                  Trouwens, de BMW M modellen zijn altijd al minstens even puur/sportief als de snelste/sportiefste versies van de grootste concurrenten (Audi RS en Mercedes AMG). Een echte Audi S- en MB AMG-concurrent heeft BMW zelf eigenlijk niet, daarvoor moet je eerder naar Alpina kijken.
                                  De gewone M3 zal zowiezo een harde klant worden voor de RS4, en een eventuele nieuwe CSL zal (net zoals de huidige) definitely out of the league van de directe concurrentie (RS4, CLK AMG) zitten. Een M3 CSL kan zonder zich te hoeven schamen de concurrentie met de GT3 aan, 'ie is daarom niet beter en/of sneller, maar wel even intens en vraagt van de rijders wel een even grote driver's skill.

                                  Comment


                                  • Hoewel ik volledig met je uitleg meega... zit ik toch ergens met een wrang gevoel. Het gevoel dat er bij velen weer een droom, een droom zal blijven... Ik weet het, het klinkt megabelachelijk

                                    Comment


                                    • Weet niet of deze hier al gestaan hebben...







                                      Comment


                                      • Kijk, die lijkt mij te hebben wat de E92 mist.

                                        Stoerheid

                                        Comment


                                        • De M3 ziet er inderdaad stoer uit.

                                          Ik ben dan ook des te meer benieuwd naar het M-Sportpakket voor de E92/93...

                                          Links aan het tankstation staat trouwens ook de M5 Touring...
                                          OO 00 OO

                                          Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X