Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW M3 (e90)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door THE GT3
    http://www.pistonheads.com/news/defa...?storyId=14884

meer fotos, waar iets meer te zien is van de achterkant
    De nieuwe M3 zal net zoals de M5 geen mistlampen in de voorspoiler hebben.
    OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
    Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Hmmm had daar nog niet bij stil gestaan ...

Waar steken ze de mistlichten dan?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TheNxSyS
        Hmmm had daar nog niet bij stil gestaan ...

Waar steken ze de mistlichten dan?
        Geen mistlichten vooraan Heeft de mijne ook niet.

Comment

• amaaaaaaaaaaaai: wat een beest!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
            Geen mistlichten vooraan Heeft de mijne ook niet.
            Dus ook niet in optie beschikbaar... niet ideaal vind ik !!!

Comment

• Eerdaags kom je mij tegen met een 325i coupé en dan zeg ik:" Eigenlijk had ik een M3 willen kopen, maar die heeft geen mistlichten vooraan, dus heb ik deze 325 maar gekocht..."
              OO 00 OO

Comment

Dus ook niet in optie beschikbaar... niet ideaal vind ik !!!
                Heb jij dan vaak die mistlampen opstaan? Deze wagen heeft lucht nodig! Daarom geen mistlichten, op de plaats waar deze normaal zitten zitten koelgaten voor de remmen, en zodat de luchtfilter frisse lucht krijgt . Iets belangrijker dan mistlichten

Comment

• Ja ik vind het veel aangenamer rijden, zeker tijdens regen, daar je de wegmarkeringen 50% beter ziet ...

Comment

Ja ik vind het veel aangenamer rijden, zeker tijdens regen, daar je de wegmarkeringen 50% beter ziet ...
                    I second that: je hebt ze niet vaak nodig, maar ze zijn toch nuttig in zo'n omstandigheden...

Comment

• Ik gebruik mijn mistlichten vooraan enkel om gezien te worden bij mistig weer. Dat vind ik wel een stuk veiliger...
                      OO 00 OO

Comment

• Inderdaad de kans op mist is te klein om ze daarvoor te kopen ...

Maar ik gebruik ze graag, wel niet op johny te doen, maar op donkere binnenwegen en regenachtige autostrades zijn ze zeker hun geld waard...

Comment

• Dit wordt de knapste M!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                            Carbon roof.

Hou dat toch voor de CSL. Ik wil een zonnedak.
                            Hier zie ik toch een sunroof...? Of wilt dit niets zeggen...?

Comment

Maar ik gebruik ze graag, wel niet op johny te doen, maar op donkere binnenwegen en regenachtige autostrades zijn ze zeker hun geld waard...
                              Wordt ruimschoots opgevangen door de steeds betere spreiding van de lichtbundel + door de zwaar gestegen lichtopbrengst van xenonlampen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door STA911
                                Hier zie ik toch een sunroof...? Of wilt dit niets zeggen...?

http://www.pistonheads.com/news/defa...?storyId=14884
                                Ideaal.

Ik hoopte al dat de schrijver van 't artikel geen gelijk zou hebben wat betreft het standaard carbon dak al bij de gewone M3...

Afwachten, zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nfonteijn
                                  Filmpje, op 1minuut hoor je de motor goed.

http://www.youtube.com/watch?v=RUl2HOuDihg
                                  Echt een mega geil beest!

Comment

• Looking very very very good!!!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa
                                      Wordt ruimschoots opgevangen door de steeds betere spreiding van de lichtbundel + door de zwaar gestegen lichtopbrengst van xenonlampen.
                                      Zijn de Xenon lampen uit pakweg een M5 beter als degene van een normale 5? Volgens mij zijn het klak dezelfde. Volgens jou heeft dus een normale 5 met Xenon dus eigenlijk geen mistlichten nodig?

Ik veronderstel dat mistlichten wel degelijk handig zijn ook al heb je Xenon, de lichtstralen kunnen nl. door de lage positie van de lichten 'onder' opspattend water en laag hangende mist stralen... betere spreiding heeft hier dus denk ik niets mee te maken.

Volgens mij is het dan ook louter qua design dat de M's geen mistlichten meer hebben.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Malaise
                                        Zijn de Xenon lampen uit pakweg een M5 beter als degene van een normale 5? Volgens mij zijn het klak dezelfde. Volgens jou heeft dus een normale 5 met Xenon dus eigenlijk geen mistlichten nodig?

Ik veronderstel dat mistlichten wel degelijk handig zijn ook al heb je Xenon, de lichtstralen kunnen nl. door de lage positie van de lichten 'onder' opspattend water en laag hangende mist stralen... betere spreiding heeft hier dus denk ik niets mee te maken.

Volgens mij is het dan ook louter qua design dat de M's geen mistlichten meer hebben.
                                        eerder noodzaak zoals gezegd: Ms hebben veel verse lucht nodig en mistlampen blokeren lucht invoer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke
                                          eerder noodzaak zoals gezegd: Ms hebben veel verse lucht nodig en mistlampen blokeren lucht invoer.
                                          Had ik overgelezen en niet aan gedacht

Comment

Working...
                                          X