Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
kben die foto's ook tegengekomen, wel ergens anders dan op germancarfans, maar kheb ze niet gepost omdat hij geen benzinepijpjes had en ik het daarom nogal twijfelachtig vond...
Dit is volgens mij toch een benzine-versie hoor. Toch vreemd, die wielen onder een E90 lijken altijd te klein...
Toch nog redelijk goed gecamoufleerd hoor, in die zin dat ze niet veel prijsgeven opvlak van het uiterlijk van de wagen. Geen M-bumpers, geen roostertjes opzij, ... Hij ziet eruit als een gewone 3-reeks (op velgen, remmen en uitlaten na natuurlijk).
Andere mogelijkheid: een heel potente diesel (335d?).
Normaal zou een 335d wel met twee uitlaten kunnen, zoals de 535d. Ik ga dus zeker niet beweren dat het zeker een diesel is. Zouden ze een 335d uitbrengen met vier uitlaten om hem potenter te laten overkomen of om een iets mooier geluid te verkrijgen?
Normaal zou een 335d wel met twee uitlaten kunnen, zoals de 535d. Ik ga dus zeker niet beweren dat het zeker een diesel is. Zouden ze een 335d uitbrengen met vier uitlaten om hem potenter te laten overkomen of om een iets mooier geluid te verkrijgen?
Ik ben er bijna zeker van dat het om een diesel gaat, bij de 35d hebben ze die uitlaten gezet als benzineuitlaten omdat dat mooi is. Bij de M3 heeft dat volgens mij wel degelijk zijn nut.
Inderdaad, we kunnen nog niets met zekerheid zeggen. Toch hoop ik dat er een zeer potente diesel uitkomt. Met die diesels van tegenwoordig wordt er toch gegoocheld met de pk's. Bijvoorbeeld de 745d werd nog maar pas voorgesteld met 300pk, tot enkele weken later Mercedes en Audi hun V8-diesel voorstellen met iets meer pk. Reactie van BMW: 745d krijgt nu 330pk, zodat zij weer de meeste pk's hebben. Zomaar effekes 30pk meer in een handomdraai. Om deze rede hoop ik dan ook dat de 335d nog meer pk zal hebben dan de 535d. Het zou ook tof zijn moest deze 335d enkel en alleen in M-uitvoering te verkrijgen zijn, zodat er eindelijk een concurrent is voor de C30cdi AMG, die al enkele jaren te verkrijgen is. En geloof me maar als ik zeg dat ze bij Mercedes en Audi ook niet stilzitten... Diesel is de toekomst...
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Inderdaad, we kunnen nog niets met zekerheid zeggen. Toch hoop ik dat er een zeer potente diesel uitkomt. Met die diesels van tegenwoordig wordt er toch gegoocheld met de pk's. Bijvoorbeeld de 745d werd nog maar pas voorgesteld met 300pk, tot enkele weken later Mercedes en Audi hun V8-diesel voorstellen met iets meer pk. Reactie van BMW: 745d krijgt nu 330pk, zodat zij weer de meeste pk's hebben. Zomaar effekes 30pk meer in een handomdraai. Om deze rede hoop ik dan ook dat de 335d nog meer pk zal hebben dan de 535d. Het zou ook tof zijn moest deze 335d enkel en alleen in M-uitvoering te verkrijgen zijn, zodat er eindelijk een concurrent is voor de C30cdi AMG, die al enkele jaren te verkrijgen is. En geloof me maar als ik zeg dat ze bij Mercedes en Audi ook niet stilzitten... Diesel is de toekomst...
Rood: Da's niet in een handomdraai, hoor, da's door constante ontwikkeling van die motor .
Groen: Fout: als men daadwerkelijk het kyotoplan tot een goed einde wil brengen, en de uitstoot van roetdeeltjes naar beneden wil halen, zal men moeten opteren voor benzine, of later ethanol. Nog later dingen als H2 (niet in mijn opinie), hybride, ... . Geloof me, diesel is nu nog bezig, maar 't is de toekomst niet.
Rood: Da's niet in een handomdraai, hoor, da's door constante ontwikkeling van die motor .
Groen: Fout: als men daadwerkelijk het kyotoplan tot een goed einde wil brengen, en de uitstoot van roetdeeltjes naar beneden wil halen, zal men moeten opteren voor benzine, of later ethanol. Nog later dingen als H2 (niet in mijn opinie), hybride, ... . Geloof me, diesel is nu nog bezig, maar 't is de toekomst niet.
Heel juist, de hybrides zijn nu de eerst volgende stap in de goeie richting. Op lange termijn heeft diesel niet veel overlevingskansen simpelweg omdat het zo vervuilend is.
Wat de 745d betreft, dat is volgens mij ook niet meer dan een software aanpassing. De motor heeft pas een doorontwikkeling achter de rug (van 4.0 naar 4.4). Het specifiek vermogen van deze motor lag ook nog een stukje lager dan die van de concurrentie. Er zat dus zeker nog genoeg reserve in.
Heel juist, de hybrides zijn nu de eerst volgende stap in de goeie richting. Op lange termijn heeft diesel niet veel overlevingskansen simpelweg omdat het zo vervuilend is.
Wat de 745d betreft, dat is volgens mij ook niet meer dan een software aanpassing. De motor heeft pas een doorontwikkeling achter de rug (van 4.0 naar 4.4). Het specifiek vermogen van deze motor lag ook nog een stukje lager dan die van de concurrentie. Er zat dus zeker nog genoeg reserve in.
Het verwondert me dat er hier nog geen PS-en staan van de nieuwe M3... Vorige week in Frankrijk stond op een bepaald autotijdschrift (naam ontglipt me) een fantastische scoop van de nieuwe M3. Ik dacht dat hij hier al lang zou staan!
Groen: Fout: als men daadwerkelijk het kyotoplan tot een goed einde wil brengen, en de uitstoot van roetdeeltjes naar beneden wil halen, zal men moeten opteren voor benzine, of later ethanol. Nog later dingen als H2 (niet in mijn opinie), hybride, ... . Geloof me, diesel is nu nog bezig, maar 't is de toekomst niet.
Euhm, lees dit zelf nog eens na, en verbeter jezelf.
Comment