Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW M3 (e90)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• foto'tje van huidig uitlaatsysteem.

Comment

• 'k Heb hem eens in't "phoenix yellow" gestoken

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Ik zou nu al durven zeggen dat die kleur hem niet afgaat

Comment

• Grote afbeelding

EDITH zegt dat de link niet werkt.
          Alleszins, ik had hier dezelfde foto gepost als de post hieronder...
          Last edited by BMWMB; 01/11/2006, 17:17.
          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB

Grote afbeelding

EDITH zegt dat de link niet werkt.
              Alleszins, ik had hier dezelfde foto gepost als de post hieronder...
              Voila, de link opnieuw opgezocht.

Ik heb de foto opgeslagen en opnieuw geupload, zodat jullie 'm kunnen bekijken op groot formaat...
              Bijgevoegde Bestanden
              OO 00 OO

Comment

• op het diff van mijn e30 320i staan zelfs kleinne koelvinnetjes
                BMW E10 1600ti 1967
                BMW E10 2002tii 1973
                BMW E30 325i sedan 1986
                BMW E36 318is cabrio 1995
                BMW E36 320i cabrio 1994
                BMW E91 318d touring 2006
                MB Sprinter 316cdi 2,7l 2003

Comment

• Komt de nieuwe M3 alleen uit op basis van E91?
                  Zoniet had ik hem liever gezien op basis van E90.
                  De voorkant van E90 is zoveel beter dan die van de E91 (design licht units ).
                  De E90 komt veel homogener over bij mij.
                  Het grootste punt van kritiek op E91 vind ik zijn Audi A8 achterlichten, al zijn die van de E90 ook niet vrij van kritiek.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door landroverboy Bekijk Berichten
                    Komt de nieuwe M3 alleen uit op basis van E91?
                    Zoniet had ik hem liever gezien op basis van E90.
                    De voorkant van E90 is zoveel beter dan die van de E91 (design licht units ).
                    De E90 komt veel homogener over bij mij.
                    Het grootste punt van kritiek op E91 vind ik zijn Audi A8 achterlichten, al zijn die van de E90 ook niet vrij van kritiek.

de e91 is toch de break hé? bedoel jij niet de e92, de coupé?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 53 Bekijk Berichten
                      de e91 is toch de break hé? bedoel jij niet de e92, de coupé?
                      Denk het wel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RS Bekijk Berichten
                        'k Heb hem eens in't "phoenix yellow" gestoken

Zo ziet ie eruit alsof hij al een jaar of 5 stilstaat aan de rand van een bos met een vijver in de buurt. Volgegroeid met algen en dergelijke.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten
                          Zo ziet ie eruit alsof hij al een jaar of 5 stilstaat aan de rand van een bos met een vijver in de buurt. Volgegroeid met algen en dergelijke.

Deze kar in het zwart of grijs, met mooie bbs-velgen eronder = af

Comment

• The powerful M-version of BMW’s 3-series is scheduled for launch next year.
                            The 3-series M will be available initially as coupe, and later as convertible and four-door.
                            For the first time power will come from a V8 powerplant, derived from the M5 and M6. It is a 4.0 litre engine delivering 415 HP.

Transmission is a seven-speed SMG gearbox. A traditional six speed manual transmission will be offered as an option.
                            The two latest photos are showing a M3 prototype being tested in the US.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door SuperRace Bekijk Berichten

This will be a mad car!

Comment

• De E46 zal snel vergeten zijn...

Ik heb van de week een Nederlandse klant over de vloer gehad die zich al eentje heeft besteld. Hij vertelde dat de M3 in Genève zal voorgesteld worden, waardoor zijn M3 dus al in juni zou geleverd worden...

Dat is sneller dan verwacht...
                                OO 00 OO

Comment

• Inderdaad!
                                  Oorspronkelijk was er gezegd september-oktober! Dus als hij hem heeft in juni zal hij zéér content mogen zijn denk ik!

Comment

• foto m3

Foto van nieuwe m3 (en andere) op auto,motor und sport:

Hier finden Sie alles zum Thema Auto: ausführliche Tests, exklusive Erlkönig-Bilder, Kaufberatung, alles zu Verkehr & Politik, Formel 1 und aktuellen News.

Comment

• die ziet er echt weer strak uit. Alleen vind ik het een tikkeltje spijtig dat ze de 6-cilinder in lijn opofferen. Hopelijk zal dit motortype blijven verder leven in de Z4M en zijn opvolgers. Of eventueel in een M1,mja die naam ligt wel moeilijk hé

Comment

• Was al langer bekend dat er geen M1 zal komen, niet alleen omwille van de naam maar ook omwille van het feit dat de 1-serie niet in de VS geleverd wordt en dus de kost te groot is om hem juist maar voor europa te maken.

Comment

• Motor

Ik hoop stiekem dat de motor in de M3 dit ook zal doen..
                                          Wist trouwens niet dat dit ook effectief zo was -> "Since the start of serial production in 2005, the V10 has won the internationally renowned "Engine of the Year" award a total of seven times."

BMW staat voor technologie, dus ze horen met de M3 nogmaals te bewijzen dat ze beter werk leveren dan Mercedes.
                                          Kan er iemand mij vertellen waarom Mercedes zijn AMG modellen zo snel lanceert? dat scheelt dan toch in prestaties. Ik heb de indruk dat ze gewoon een handgemaakte motor,uitlaat, goede remmen, vering, velgen en wat spoilers op een productiemodel knallen en er dan de stempel AMG op drukken.
                                          Een M model is veel completer getest lijkt me zo..

Vader had de keus tussen mercedes en bmw , nadat ik ongeval had met zijn M6, en hij koos ook meteen weer vastberaden voor bmw, dit keer M6 cabrio, helemaal Neiman limited individual aangekleed. Vind dat hij groot gelijk heeft, ik vind Mercedes haar AMG modellen prachtig, maar als je dan egt een duitse sportwagen wilt, koop dan een BMW..
                                          Verder kijk IK persoonlijk, ook erg uit naar de M3, op een of andere manier moet en zal ik er eentje hebben!

Comment

Working...
                                          X