foto'tje van huidig uitlaatsysteem.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW M3 (e90)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
'k Heb hem eens in't "phoenix yellow" gestoken
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Grote afbeelding
EDITH zegt dat de link niet werkt.
Alleszins, ik had hier dezelfde foto gepost als de post hieronder...Last edited by BMWMB; 01/11/2006, 17:17.OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
Grote afbeelding
EDITH zegt dat de link niet werkt.
Alleszins, ik had hier dezelfde foto gepost als de post hieronder...
Ik heb de foto opgeslagen en opnieuw geupload, zodat jullie 'm kunnen bekijken op groot formaat...Bijgevoegde BestandenOO 00 OO
Comment
-
Komt de nieuwe M3 alleen uit op basis van E91?
Zoniet had ik hem liever gezien op basis van E90.
De voorkant van E90 is zoveel beter dan die van de E91 (design licht units ).
De E90 komt veel homogener over bij mij.
Het grootste punt van kritiek op E91 vind ik zijn Audi A8 achterlichten, al zijn die van de E90 ook niet vrij van kritiek.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door landroverboy Bekijk BerichtenKomt de nieuwe M3 alleen uit op basis van E91?
Zoniet had ik hem liever gezien op basis van E90.
De voorkant van E90 is zoveel beter dan die van de E91 (design licht units ).
De E90 komt veel homogener over bij mij.
Het grootste punt van kritiek op E91 vind ik zijn Audi A8 achterlichten, al zijn die van de E90 ook niet vrij van kritiek.
de e91 is toch de break hé? bedoel jij niet de e92, de coupé?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 53 Bekijk Berichtende e91 is toch de break hé? bedoel jij niet de e92, de coupé?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RS Bekijk Berichten'k Heb hem eens in't "phoenix yellow" gestoken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk BerichtenZo ziet ie eruit alsof hij al een jaar of 5 stilstaat aan de rand van een bos met een vijver in de buurt. Volgegroeid met algen en dergelijke.
Deze kar in het zwart of grijs, met mooie bbs-velgen eronder = af
Comment
-
The powerful M-version of BMW’s 3-series is scheduled for launch next year.
The 3-series M will be available initially as coupe, and later as convertible and four-door.
For the first time power will come from a V8 powerplant, derived from the M5 and M6. It is a 4.0 litre engine delivering 415 HP.
Transmission is a seven-speed SMG gearbox. A traditional six speed manual transmission will be offered as an option.
The two latest photos are showing a M3 prototype being tested in the US.
Comment
-
-
De E46 zal snel vergeten zijn...
Ik heb van de week een Nederlandse klant over de vloer gehad die zich al eentje heeft besteld. Hij vertelde dat de M3 in Genève zal voorgesteld worden, waardoor zijn M3 dus al in juni zou geleverd worden...
Dat is sneller dan verwacht...OO 00 OO
Comment
-
Motor
Ik hoop stiekem dat de motor in de M3 dit ook zal doen..
Wist trouwens niet dat dit ook effectief zo was -> "Since the start of serial production in 2005, the V10 has won the internationally renowned "Engine of the Year" award a total of seven times."
BMW staat voor technologie, dus ze horen met de M3 nogmaals te bewijzen dat ze beter werk leveren dan Mercedes.
Kan er iemand mij vertellen waarom Mercedes zijn AMG modellen zo snel lanceert? dat scheelt dan toch in prestaties. Ik heb de indruk dat ze gewoon een handgemaakte motor,uitlaat, goede remmen, vering, velgen en wat spoilers op een productiemodel knallen en er dan de stempel AMG op drukken.
Een M model is veel completer getest lijkt me zo..
Vader had de keus tussen mercedes en bmw , nadat ik ongeval had met zijn M6, en hij koos ook meteen weer vastberaden voor bmw, dit keer M6 cabrio, helemaal Neiman limited individual aangekleed. Vind dat hij groot gelijk heeft, ik vind Mercedes haar AMG modellen prachtig, maar als je dan egt een duitse sportwagen wilt, koop dan een BMW..
Verder kijk IK persoonlijk, ook erg uit naar de M3, op een of andere manier moet en zal ik er eentje hebben!
Comment
Comment