Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Halfgas in 1e om hem hoop te geven, en dan 80% volgas in 2e. Als hij dan nog aanklampt ook in 3e 80% volgas.
Nee, vertrekken in 2, en mooi gelijk op gaan. Als 'ie van 2 naar 3 schakelt plankgassen. Precies alsof 'ie tegen een paal gereden heeft dan (relatief gezien, door jouw achteruitkijkspiegel).
Nee, vertrekken in 2, en mooi gelijk op gaan. Als 'ie van 2 naar 3 schakelt plankgassen. Precies alsof 'ie tegen een paal gereden heeft dan (relatief gezien, door jouw achteruitkijkspiegel).
België heeft plaatsen en gelegenheden zát waar je je vermogen op quasi-legale en zeker niet politiek incorrecte manier kwijt kan. Tal van kruispunten op gewestwegen (waar je 120 mag enige meters voorbij 't kruispunt), opritten van autostrades, hernemingen op 't derde vak van de autostrades (het o zo leuke "eraf trekken" van gatplakkers), lege autostrades 's nachts, ...
Maar helemaal legaal is 't natuurlijk niet vaak. Mjah, je mag ook niet vloeken, en zogezegd ziek zijn op kosten van de werkgever/maatschappij is ook niet echt correct, weetjewel...
Een leuke Jammer eigenlijk dat ik maar zelden als 1e sta aan de lichten om wat te spelen.
Ware "kinderopvang" integraal en zonder limiet aftrekbaar geweest, ik zou 'm helegans in de boeken hebben kunnen proppen. "Ik ben het kind en de opvang is schitterend, meneer de controleur!"
"Koop mijn Porsche 986 en ik steek 'm in jouw boeken op zo'n inventieve wijze dat 'ie jou niks kost en ikzelf genoeg extra verdiend heb om me een 996 te kopen."
Tegen de volgende klant : "Koop mijn Porsche 996 en ik steek 'm in jouw boeken op zo'n inventieve wijze dat 'ie jou niks kost en ikzelf genoeg extra verdiend heb om me een 997 te kopen."
En tegen de klant daarop : "Koop mijn Porsche 997 en ik steek 'm in jouw boeken op zo'n inventieve wijze dat 'ie jou niks kost en ikzelf genoeg extra verdiend heb om me een 997 turbo te kopen."
Comment