Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW M3 (e90)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk Berichten
    Ik hoop hem onder de Paasvakantie te spotten tijdens men skiverlof.
    kans is klein onder een vakantie denk ik
    ik hoop er ook altijd op

Comment

• Eigenlijk grappig en ook jammer dat de jonge kerels zich blindstaren in die dwaze cijfers van 0-100km/u.

In werkelijkheid ga je niet iedere keer je koppeling verkrachten om zo snel mogelijk weg te zijn. Daarmee doe je de wagen "pijn". Geniet liever van zijn wegligging en smijt het ding in de bochten. Heb je véél meer plezier aan.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asthenia Bekijk Berichten
        M3 sneller als M6? I doubt it...
        Tot daartoe de CSL,maar niet de gewone
        O jawel, duidelijk zelfs. Tenzij jij 't énkel over optrekken hebt.

Op circuit is zelfs een gewone E46 M3 sneller dan een E63 M6.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
          Eigenlijk grappig en ook jammer dat de jonge kerels zich blindstaren in die dwaze cijfers van 0-100km/u.
          Ik denk dat dat komt omdat ze nog dicht bij het kwartetten-tijdperk zitten. Je weet wel.

De keren dat ik de karren die ik onder de rechtervoet krijg, compleet mesjogge catapulteer vanuit stilstand, zijn quasi onbestaande zelfs.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
            O jawel, duidelijk zelfs. Tenzij jij 't énkel over optrekken hebt.

Op circuit is zelfs een gewone E46 M3 sneller dan een E63 M6.
            Doordat ie lichter is?
            En daardoor betere wegligging?

Comment

Ik denk dat dat komt omdat ze nog dicht bij het kwartetten-tijdperk zitten. Je weet wel.

De keren dat ik de karren die ik onder de rechtervoet krijg, compleet mesjogge catapulteer vanuit stilstand, zijn quasi onbestaande zelfs.
              Ze komen er zelf nog wel achter dat cijfertjes niet alles zijn

Idem hier, af en toe om een passagier te plezieren
              Maar het vreet banden, dat wel.

Comment

• Banden = niks. Wielen eraf en nieuw laten opleggen. Fixed.

Interne slijtage is een pak erger. Continu sprintjes trekken vréét koppeling, versnellnigsbak, differentieel, ... en zal ook je motor zeker niet langer doen meegaan.

Comment

Ook niet als er een sjonie aan de lichten stoer doet met zijn opgefokte E36?
                  Nja, compleet is niet nodig eh Je hebt nog een pak rezeve

Comment

Banden = niks. Wielen eraf en nieuw laten opleggen. Fixed.

Interne slijtage is een pak erger. Continu sprintjes trekken vréét koppeling, versnellnigsbak, differentieel, ... en zal ook je motor zeker niet langer doen meegaan.
                    Ah ja, de stinkende koppeling vergeten te vermelden.
                    Maar dat kan je ook fixen...

Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten
                    Ook niet als er een sjonie aan de lichten stoer doet met zijn opgefokte E36?
                    Nja, compleet is niet nodig eh Je hebt nog een pak rezeve
                    Halfgas in 1e om hem hoop te geven, en dan 80% volgas in 2e. Als hij dan nog aanklampt ook in 3e 80% volgas.

Comment

• Da's uiteraard leuk ! Maar nog leuker (al leer je dat maar met de jaren) is net niét sprinten tegen mensen die zowiezo trager zijn, en die je toch zitten uit te dagen. Niks leuker dan met een pak peirden onder je achtersteven, een opa-vertrekje placeren terwijl de gele Seat links naast je met spinnende Semperit-voorrubbertjes op z'n Auto5-zwaarmetaal over het kruispunt buldert.

Porsche heeft daar vroeger nog een prachtige reclame over gemaakt. Over het ultieme plezier van 't gebruiken van 46 van de 300 voorhanden zijnde pk's om aan 120 te rijden, terwijl een jonge snaak grijnzend in een Japans ding links aan je voorbijraast aan 140 en daarvoor 79 van z'n 85 pk's gebruikt. Het hébben en toch niet gebruiken.

Ik wou dat ik 't ook dagelijks kon smaken...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk Berichten
                        Halfgas in 1e om hem hoop te geven, en dan 80% volgas in 2e. Als hij dan nog aanklampt ook in 3e 80% volgas.
                        Nee, vertrekken in 2, en mooi gelijk op gaan. Als 'ie van 2 naar 3 schakelt plankgassen. Precies alsof 'ie tegen een paal gereden heeft dan (relatief gezien, door jouw achteruitkijkspiegel).

Comment

Da's uiteraard leuk ! Maar nog leuker (al leer je dat maar met de jaren) is net niét sprinten tegen mensen die zowiezo trager zijn, en die je toch zitten uit te dagen. Niks leuker dan met een pak peirden onder je achtersteven, een opa-vertrekje placeren terwijl de gele Seat links naast je met spinnende Semperit-voorrubbertjes op z'n Auto5-zwaarmetaal over het kruispunt buldert.

Comment

Het hébben en toch niet gebruiken.
                            In België heb je geen andere keuze...
                            OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                            Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Nee, vertrekken in 2, en mooi gelijk op gaan. Als 'ie van 2 naar 3 schakelt plankgassen. Precies alsof 'ie tegen een paal gereden heeft dan (relatief gezien, door jouw achteruitkijkspiegel).
                              Haha, die ga ik onthouden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk Berichten
                                In België heb je geen andere keuze...
                                Vind ik niet.

België heeft plaatsen en gelegenheden zát waar je je vermogen op quasi-legale en zeker niet politiek incorrecte manier kwijt kan. Tal van kruispunten op gewestwegen (waar je 120 mag enige meters voorbij 't kruispunt), opritten van autostrades, hernemingen op 't derde vak van de autostrades (het o zo leuke "eraf trekken" van gatplakkers), lege autostrades 's nachts, ...

Maar helemaal legaal is 't natuurlijk niet vaak. Mjah, je mag ook niet vloeken, en zogezegd ziek zijn op kosten van de werkgever/maatschappij is ook niet echt correct, weetjewel...

Comment

Da's uiteraard leuk ! Maar nog leuker (al leer je dat maar met de jaren) is net niét sprinten tegen mensen die zowiezo trager zijn, en die je toch zitten uit te dagen. Niks leuker dan met een pak peirden onder je achtersteven, een opa-vertrekje placeren terwijl de gele Seat links naast je met spinnende Semperit-voorrubbertjes op z'n Auto5-zwaarmetaal over het kruispunt buldert.

Porsche heeft daar vroeger nog een prachtige reclame over gemaakt. Over het ultieme plezier van 't gebruiken van 46 van de 300 voorhanden zijnde pk's om aan 120 te rijden, terwijl een jonge snaak grijnzend in een Japans ding links aan je voorbijraast aan 140 en daarvoor 79 van z'n 85 pk's gebruikt. Het hébben en toch niet gebruiken.

Ik wou dat ik 't ook dagelijks kon smaken...

Koop de mijne anders, dan haal ik me een 997

Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                  Een leuke Jammer eigenlijk dat ik maar zelden als 1e sta aan de lichten om wat te spelen.

Maar soms heb je ook een sjonnie voor je, en dan trekken die zo snel mogelijk op om me voor te blijven. Als ze naar rechts gaan even doorduwen en dan zie je ze héél klein worden

Comment

• Jouw Posj?

Enkel als je die aankoop in mijn boekhouding zodanig kan "oplossen" dat die aankoop me de facto niks kost.

Deal?

Comment

• Ware "kinderopvang" integraal en zonder limiet aftrekbaar geweest, ik zou 'm helegans in de boeken hebben kunnen proppen. "Ik ben het kind en de opvang is schitterend, meneer de controleur!"

Comment

• Zie naar je onderschrift, in Belgenland moet dat lukken

Comment

• Da's wel dé ideale verkooptruc voor boekhouders.

"Koop mijn Porsche 986 en ik steek 'm in jouw boeken op zo'n inventieve wijze dat 'ie jou niks kost en ikzelf genoeg extra verdiend heb om me een 996 te kopen."

Tegen de volgende klant : "Koop mijn Porsche 996 en ik steek 'm in jouw boeken op zo'n inventieve wijze dat 'ie jou niks kost en ikzelf genoeg extra verdiend heb om me een 997 te kopen."

En tegen de klant daarop : "Koop mijn Porsche 997 en ik steek 'm in jouw boeken op zo'n inventieve wijze dat 'ie jou niks kost en ikzelf genoeg extra verdiend heb om me een 997 turbo te kopen."

...

Comment

Working...
                                          X