Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
op de eerste foto die ik postte zie je volgens mij toch duidelijk remklauwen , op de andere precies niet . Op e90post las ik dat er op 3 januari officiele foto's zouden verschijnen , het zal dus bang afwachten worden .
Ik ben er praktisch zeker van dat het een photoshop is.
Kijk eens naar de zetels. Dit zijn standaard sportstoelen zoals in iedere E92. De M3 zal heel zeker andere stoelen krijgen... en een antraciet plafondbekleding...
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Een nieuw jaar, een nieuw begin en nog 51 weken te gaan. Tijd om oude tradities weer nieuw leven in te blazen.
Ditmaal was Autoblog bezoeker Jurgen zo aardig om de foto’s van de nieuwe BMW M3 uit Car Magazine aan ons ter beschikking te stellen.
De specs zijn de volgende: de 4.0 liter grote V8 levert 420 pk. Schakelen doe je zelf met een zesbak of laat je voor je doen met de 7-traps SMG bak. De M3 zal standaard op 19″ velgen worden afgeleverd. Geschatte prijs in de UK: 48.000 pond (71.000 euro). Daar komt in Nederland nog belasting bij, dus reken op een kleine 90K.
Comment