Oorspronkelijk geplaatst door Porker
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW M3 (e90)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenAls dat echt zou zijn, zou die dan in de eerste plaats al geen shadowline moeten hebben?
Voor zover ik kan herinneren is er nooit een M3 zonder geweest, zelfs geen M-packs dus...
Chrome line is een optie op de M6 en M5
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geeteethree Bekijk BerichtenPerformance - 0-62mph 4.9 secs, 155mph (limited)[/I]OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Ik ben er praktisch zeker van dat het een photoshop is.
Kijk eens naar de zetels. Dit zijn standaard sportstoelen zoals in iedere E92. De M3 zal heel zeker andere stoelen krijgen... en een antraciet plafondbekleding...
OO 00 OO
Comment
-
Ook zullen de spiegels anders zijn, met volgens mij weer een dubbele ophanging. Ook zal de achteruitkijkspiegel weer een ovale vorm krijgen...
Allé, ik noem hier maar wat op waarvan ik denk dat het niet zo zal zijn...OO 00 OO
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenOok zal de achteruitkijkspiegel weer een ovale vorm krijgen...
Waarom zouden ze dat weer invoeren ? Huidige M5 & M6 hebben toch ook geen ovale binnenspiegel ?
Comment
-
Een nieuw jaar, een nieuw begin en nog 51 weken te gaan. Tijd om oude tradities weer nieuw leven in te blazen.
Ditmaal was Autoblog bezoeker Jurgen zo aardig om de foto’s van de nieuwe BMW M3 uit Car Magazine aan ons ter beschikking te stellen.
De specs zijn de volgende: de 4.0 liter grote V8 levert 420 pk. Schakelen doe je zelf met een zesbak of laat je voor je doen met de 7-traps SMG bak. De M3 zal standaard op 19″ velgen worden afgeleverd. Geschatte prijs in de UK: 48.000 pond (71.000 euro). Daar komt in Nederland nog belasting bij, dus reken op een kleine 90K.
Bron: Autoblog.nl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenhoe meer ik de foto zie hoe beter ik de andere nr-plaathouder nog vind, nog geslaagder
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CarreraGT Bekijk BerichtenIets groter
Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
- 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
- 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
- 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u
Comment
Comment