Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW M3 (e90)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
    Nog niks op de perssite, vooralsnog.
    Gelieve je lodderoog permanent op die site gefixeerd te houden!

Comment

• Hier is geen nummerplaat uitsparing te zien !

Comment

• Normaal hoeven we niet te vrezen!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Modena Bekijk Berichten
          Als je logisch nadenkt zou hij toch nooit komen met die kale koffer.
          De achterkant trekt echt op niets meer dan.
          Objection! Ik vind die "nieuwe" achterkant prachtig.
          Why so sporty if it isn't a racing car? Because ... it's a BMW!
          • 4 cilinderboxer 1.4 100 pk @ 5800RPM, topspeed: 300 km/u
          • 2 x turbofan 26.500lb @ 8500 RPM, topspeed: 900 km/u
          • 4 cilinder 2.0d 122 pk @ 4000RPM, topspeed: 210 km/u

Comment

• In Munchen zijn ze al naar huis zeker?
            Zonder nieuws na te laten op de site.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
              In Munchen zijn ze al naar huis zeker?
              Zonder nieuws na te laten op de site.
              Zit jij ook zo angstvallig te wachten op meer nieuws?

By the way, volgens mij blijft die nummerplaatuitsparing gewoon op de koffer, en komt er toch wel een opening ja, onderaan boven de uitlaten. Ik had liever een volle bumper gezien, à la huidig model.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
                Zit jij ook zo angstvallig te wachten op meer nieuws?

By the way, volgens mij blijft die nummerplaatuitsparing gewoon op de koffer, en komt er toch wel een opening ja, onderaan boven de uitlaten. Ik had liever een volle bumper gezien, à la huidig model.
                Ik ben bijna 100% zeker dat de nummerplaat op de koffer blijft ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                  Doe ik, nog steeds niks. Heb 'm continu open staan en refresh elke 5 minuten, ofzo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door davy Bekijk Berichten

Normaal hoeven we niet te vrezen!
                    Thank God...

Want ik vind die nummerplaat in de bumper, en de kale kofferklep erg lelijk...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk Berichten
                      Ik kijk ook wel mee

Comment

• BRON

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk Berichten
                          Die uitlaten moeten meer ingewerkt zitten...

Net nog een M3 e46 gezien en die vind ik gelik mooier als deze.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten
                            Die uitlaten moeten meer ingewerkt zitten...

Net nog een M3 e46 gezien en die vind ik gelik mooier als deze.
                            Hold your horses, dat is niks officieels!

Comment

• Gelukkig maar, want zo zou ik hem echt lelijk vinden. Die spyshots geven mij meer hoop!

*fingers crossed*

Comment

• We used the blueprints to produce a series of four stunning computer-enhanced images revealing exactly how the Three range-topper will look. A sculpted front spoiler punctured by two deep air intakes and a reprofiled bonnet paint a menacing face; elsewhere, the M3 is distinguished by trademark M side gills, 19in alloys and a redesigned rear apron with the licence plate nestled low down in the back bumper.

Comment

• Kunnen ze hem nu niet gewoon de achterkant van de gewone E92 meegeven, met iets brutere achterkant (lichte spoiler, 4 uitlaten redelijk centraal) zoals bij de E46, nu die luchtgaten en uitlaten met die lage nummerplaathouder...

Comment

• hij zal wel geslaagd worden, al zullen veel mensen hem vanaf het begin niet mooi vinden, die mensen zullen er dan wel wennen..

aan geeteethree: op u post van de 3 compact, ik ben egt ni aant zeveren over die wagen, kmoe gwn ng beetje geduld hebben...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asthenia Bekijk Berichten
                                      aan geeteethree: op u post van de 3 compact, ik ben egt ni aant zeveren over die wagen, kmoe gwn ng beetje geduld hebben...

Zal't hier dan nog eens qouten

Oorspronkelijk geplaatst door Asthenia
                                      En nu kan ik het opnieuw, maar dan met eigen F430
                                      Maar voorlopig alles nog intact
                                      Ge hebt dus ipv uwe E36 318i nu een F430 ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asthenia Bekijk Berichten
                                        hij zal wel geslaagd worden, al zullen veel mensen hem vanaf het begin niet mooi vinden, die mensen zullen er dan wel wennen..

is dit sms taal ofzo???

Comment

• Nog niks op de perssite dus niet vrezen.

Comment

Working...
                                          X