Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW M3 (e90)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
Comment
-
Haast jullie naar jullie BMW-dealer. Ik belde daarnet met m'n verkoper, om 'm te vragen of 'ie een kwartiertje tijd voor me had deze namiddag. En 'ie zei bij 't afsluiten van de telefoon "O ja ik heb nog een verrassing voor je". Ik meteen "Ha, info over de 123d?" (maar die had 'ie gisteren ook nog niet, dus zou 't raar gevonden hebben). Hij : "Neen." Ik : "De X3 3.0sd is er?" Hij : "Neen." Ik : "Euhm..." Hij : "Het zijn foto's." Ik : *lampje* + "Okay, see ya in a jiffy."
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenGelieve niet met oude dingen afkomen als iedereen van jou verwacht dat je elk moment die persfoto's hier gaat neerpleuren
(had 't nog niet gezien, daarmee)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenAch, BMW Z4 M heeft zich ook een accountje weten te bemachtigen op de perssite, ik hoef die dingen niet meer neer te pleuren, hij doet dat wel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenHaast jullie naar jullie BMW-dealer. Ik belde daarnet met m'n verkoper, om 'm te vragen of 'ie een kwartiertje tijd voor me had deze namiddag. En 'ie zei bij 't afsluiten van de telefoon "O ja ik heb nog een verrassing voor je". Ik meteen "Ha, info over de 123d?" (maar die had 'ie gisteren ook nog niet, dus zou 't raar gevonden hebben). Hij : "Neen." Ik : "De X3 3.0sd is er?" Hij : "Neen." Ik : "Euhm..." Hij : "Het zijn foto's." Ik : *lampje* + "Okay, see ya in a jiffy."
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB Bekijk BerichtenFoto's van de gefacelifte 5...
Zou een tegenvaller zijn.
Alhoewel, eigenlijk niét.
Straks is 't een kalender, ofzo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenNiet boos zijn hé
Er staan trouwens nog bákken foto's op de perssite die je nog niet in 't BMW Lovers of 't M Lovers hebt gepost. Allez hup!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenTuurlijk niet, je bent verrékte handig!
Er staan trouwens nog bákken foto's op de perssite die je nog niet in 't BMW Lovers of 't M Lovers hebt gepost. Allez hup!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenAch, BMW Z4 M heeft zich ook een accountje weten te bemachtigen op de perssite, ik hoef die dingen niet meer neer te pleuren, hij doet dat wel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichtendat is toch niet moeilijk?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk BerichtenNeen, idd, kheb er ook eentje...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenLeuk hé
En wat ging gTa ons laten zien?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Z4 M Bekijk BerichtenVan bij zen dealer?
Comment
-
*raaaagh*
De smeerlap had me liggen.Heeft me 'n aanbod gedaan voor die X3 (prefacelift 2.0d met M Pack), helemaal uitgewerkt inclusief terugname van Babs begin volgende maand. 'k Moet zeggen : 'ie heeft z'n best gedaan.
Ik denk dat 'ie érg geschrokken was toen ik 'm een maand geleden zei dat ik misschien wel een C30 zou halen.
De "foto's" die 'ie liggen had, was m'n grote BMW-kalender die op me lag te wachten. Niks M3, die mannen weten zelf nog niks, 'ie zegt dat 'ie nog nooit zo'n tight embargo heeft gezien.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten*raaaagh*
De smeerlap had me liggen.Heeft me 'n aanbod gedaan voor die X3 (prefacelift 2.0d met M Pack), helemaal uitgewerkt inclusief terugname van Babs begin volgende maand. 'k Moet zeggen : 'ie heeft z'n best gedaan.
Ik denk dat 'ie érg geschrokken was toen ik 'm een maand geleden zei dat ik misschien wel een C30 zou halen.
De "foto's" die 'ie liggen had, was m'n grote BMW-kalender die op me lag te wachten. Niks M3, die mannen weten zelf nog niks, 'ie zegt dat 'ie nog nooit zo'n tight embargo heeft gezien.
hehe lol
Zeg, je gaat babs toch niet omruilen voor een X3 he.
Comment
-
Nu alleszins nog niet, neen.
M'n pa heeft net een weekend gespendeerd in de X3 3.0sd ... en toen 'ie me daarstraks belde (we reden trouwens op dezelfde autostrade maar in verschillende richting, zonder 't van elkaar te weten, maar dat doet er eigenlijk niet toe), nam ik op en 't eerste wat 'ie zei was "wow, kerel".Da's écht niet iets voor hem om te zeggen, de eerste en enige keer dat ik hem dat al hoorde zeggen was toen ik hem met Babs en 'r 4 cilinders aan dik 220 per uur voorbijfietste en 'ie ongeveer 5 km nodig had om me terug te pakken.
Ik wist er niks van trouwens (anders had ik 'm wel 'es wezen testrijden), en toen ik doorhad waarover 'ie 't had, zei ik prompt "Sponsoren, hé." maar 'ie zei dat 'ie de Sint niet was.
Zo'n X3 3.0sd ... met M Pack ... in 't donkerblauw metallic en binnenin beige leder in zwart interieur ... met zwarte houtinleg ... yummie. Metéén "ja". Echt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenZo'n X3 3.0sd ... met M Pack ... in 't donkerblauw metallic en binnenin beige leder in zwart interieur ... met zwarte houtinleg ... yummie. Metéén "ja". Echt.
Ik veronderstel dat je die in duitsland toch met hopen vind, volledig naar je goesting...
Waar wacht je dan op
Comment
Comment