Oorspronkelijk geplaatst door toerke
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW M3 (e90)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door arnev. Bekijk Berichtene46 m3 é
nu nog niet , maar eens de nieuwe M3's er zijn zal de E46 vlug een oud model zijn ,
allez ja ge begrijpt mij wel he ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtendaar niet bij stilgestaan eigenlijk ...
toerke denkt na ...
wachten tot de facelift er is in 2009???
te lang
tzal dus iets anders moeten zijn
Tegen dat je er eentje koopt zijn die problemen normaalgezien opgelost eh... Als 2de eigenaar ga je daar geen last van hebben.
't Zijn de eerste eigenaars, die nu in juli hun nieuwe gaan geleverd krijgen en er dan mogelijks mee terug gaan moeten om bepaalde zaken op punt te laten stellen, die met de miserie gaan zitten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geeteethree Bekijk BerichtenWij nooit nee, maar ik vermoed dat de vorige eigenaar hem in die eerste 10.000km wel heeft moeten binnenbrengen ivm de terugroepactie.
Een kennis met 1 van de eerste in België had minder geluk, kon na een 5.000km al een nieuw blok in
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtentegen 2008 is dit al een "zeer" oud model he arnev
nu nog niet , maar eens de nieuwe M3's er zijn zal de E46 vlug een oud model zijn ,
Ik droom denk ik elke week wel even van een M3 CSL
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtendaar niet bij stilgestaan eigenlijk ...
toerke denkt na ...
wachten tot de facelift er is in 2009???
te lang
tzal dus iets anders moeten zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door geeteethree Bekijk BerichtenTegen dat je er eentje koopt zijn die problemen normaalgezien opgelost eh... Als 2de eigenaar ga je daar geen last van hebben.
't Zijn de eerste eigenaars, die nu in juli hun nieuwe gaan geleverd krijgen en er dan mogelijks mee terug gaan moeten om bepaalde zaken op punt te laten stellen, die met de miserie gaan zitten.
dus misschien toch een M3 vooor toerke in 2008
eens denken welk kleur het mooist bij mijn oprit past
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenDie bak is tijdloos.
enkel als ik ene tegenkom ....
dus toch 2a' 3 maal per week
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenWaarom te lang? De E90 kan toch nog mee?
dus ben ik al eens luidop aan het denken wat de opvolger zal zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtennormaal is het de bedoeling om 3jaar met de E90 te rijden en in mei is het 2jaar
dus ben ik al eens luidop aan het denken wat de opvolger zal zijn
E46 te oud, E90-92 te jong, waarom dan niet even kijken bij Audi? Ik zou eens een testrit met een S4 en/of RS4 vragen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenDie bak is tijdloos.
Kijk eens naar de E36 <-> E46, E30 <-> E36,...
Ik vind de E46 tot nu toe (met het beeld wat ik me van de E92 kan vormen) zeker de knappere van de twee, maar hij gaat volgens mij wel duidelijk 'de oudere' zijn.
Iets wat ik met de Z3 coupe tegenover de Z4 coupe veel minder heb. Een Z3 coupe noem ik tijdloos...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toerke Bekijk Berichtentegen 2008 is dit al een "zeer" oud model he arnev
jaja das waar
Comment
Comment