Oorspronkelijk geplaatst door davy
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW M3 (e90)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk BerichtenIk zou hem zeker willen hebben, maar tijdloos... dat weet ik zo nog niet.
Kijk eens naar de E36 <-> E46, E30 <-> E36,...
Ik vind de E46 tot nu toe (met het beeld wat ik me van de E92 kan vormen) zeker de knappere van de twee, maar hij gaat volgens mij wel duidelijk 'de oudere' zijn.
Iets wat ik met de Z3 coupe tegenover de Z4 coupe veel minder heb. Een Z3 coupe noem ik tijdloos...
Tijdloos voor mij wel. Maar das persoonlijk.
Voor mij staat hij even hoog als een E30.
De minst geslaagd vind ik eigenlijk de E36, die zegt me eigenlijk zo weinig
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenHet enige wat ik een beetje jammer vind aan de M3 is dat de 4 uitlaten nogal sterk gecentreerd staan. Hadden ze wat meer op de hoeken gestaan dan had de auto er langs achter nog breder uit gezien denk ik.
Vind ik ook ! Ziet er nogal onnozel uit nu...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rabbit Bekijk BerichtenTijdloos voor mij wel. Maar das persoonlijk.
Voor mij staat hij even hoog als een E30.
De minst geslaagd vind ik eigenlijk de E36, die zegt me eigenlijk zo weinig
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door newadrie Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maxime Soete Bekijk BerichtenHet enige wat ik een beetje jammer vind aan de M3 is dat de 4 uitlaten nogal sterk gecentreerd staan. Hadden ze wat meer op de hoeken gestaan dan had de auto er langs achter nog breder uit gezien denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SuperRace Bekijk BerichtenJa man, wat een agressief beest
Comment
Comment