Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW M3 (e90)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Voor mij wit met blauwe striping of dat donkergrijs *yum*

Comment

• Ik vind die rode wel iets hebben eigenlijk.
      BMW = Freude Am Fahren

Comment

• Dat ze hem maar snel brengen, wat een beest! Die motorkap vind ik super knap.

Al die kleurtjes staan hem schitterend, behalve de zakelijke.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
          Daarvoor dient de RS6 dan ook.
          Ah daar spelen ze de tactiek omgekeerd?

Comment

• voorspoiler past er wel bij. Subtiel is niks voor een M3 e, de legende moet blijven bestaan. Get out of my face.

Comment

• Iemand enig idee wanneer deze m3 uitkomt? maart mischien?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk Berichten
                Ik heb zo wat mijn bedenkingen bij de voorspoiler.
                Ik ook. Tlijkt me een beetje té bombastisch.

Comment

• Ik vind 'm (op die shops met de verschillende kleuren) zelfs aartslelijk. "Iedereen" hier vindt die Lexus IS-F lelijk om wille van de véél te tjoening voorspoiler, maar bij de M3 zou dat worden getolereerd?

Ney. Lelijk. Ik ben er maar wát zeker van dat 'ie véél discreter wordt, en da's een goede zaak.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                    Ik vind 'm (op die shops met de verschillende kleuren) zelfs aartslelijk. "Iedereen" hier vindt die Lexus IS-F lelijk om wille van de véél te tjoening voorspoiler, maar bij de M3 zou dat worden getolereerd?

Ney. Lelijk. Ik ben er maar wát zeker van dat 'ie véél discreter wordt, en da's een goede zaak.
                    Volledig mee eens. Een M moet discreet zijn. Die groote spoilers en bumpers laten ze maar beter voor Hartge Tuning enzo...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                      Volledig mee eens. Een M moet discreet zijn. Die groote spoilers en bumpers laten ze maar beter voor Hartge Tuning enzo...
                      totaal mee oneens een M3 moet imo helemaal niet discreet zijn, tmoet deftig blijven maar er moet toch duidelijk een verschil zijn met de coupé, ze moeten er ook geen underdog van maken he

die op die PS'jes vind ik wel lekker, als hij maar goeie brede kassen heeft ben ik al content

Comment

• Sjah, bij de E30 vond ik dat ook. Die moest een beest uitstralen. Bij de E36 leek hij soms iets te tuning voor mij. De E46 dan vond ik een heerlijke wagen, en underdog voor de niet-kenners. Zo liep ik deze zomer in Knokke en trok ik een foto van een M3. Mijn maat zei tegen me: 'alléjong, waarom trekte daar nu een foto van, ge ziet er zo 100 rijden op nen dag'. De nieuwe moet opnieuw iets uitstralen voor mij, maar het mag niet schreeuwerig zijn. Daarvoor is er de E30, die ik zo bemin, omdat hij voor mij nog steeds de über-M3 is. Daar moet je naar verluidt (en jij zal er ongetwijfeld van kunnen meepsreken)) echt voor kunnen rijden om die te besturen. Dus moet hij er ook uitzien als een beest, bij de E46 heb ik dat gevoel al minder. Nuja, rare uitleg en misschien snap je het niet echt, maar tis dan ook niet makkelijk uit te leggen.

Comment

• Zie hier zoveel M3 freaks maar niemand weet wanneer deze machtige M3 uitkomt?

Comment

• Presentatie Genève 2007, zijnde over een maandje.

Eerste leveringen zijn voorzien voor 't begin van de zomer.

Comment

• Eindelijk antwoord bedankt Ik kan niet wachten ben benieuwd hoe die er uiteindelijk eruit zal zien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk Berichten
                                Presentatie Genève 2007, zijnde over een maandje.

Eerste leveringen zijn voorzien voor 't begin van de zomer.
                                Zien we volgende maand real foto's?

Zalig!

Comment

• 2008 BMW M3 tegen een 328

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk Berichten
                                    Zien we volgende maand real foto's?

Zalig!
                                    BMW wacht blijkbaar tot het allerlaatste momtent (net voor het salon) om zn foto's te relaeasen.
                                    2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                                    2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Inderdaad ja, wat wel spijtig is..

Ik vraag mij af of hij onmiddelijk mét SMG beschikbaar zal zijn, al dan niet ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk Berichten
                                        Zo die M3 is snel weg.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door icew1re Bekijk Berichten
                                          Zo die M3 is snel weg.
                                          Met 415 pk zal het geen langzame auto zijn denk ik.

Hans.

Comment

Working...
                                          X