Voor mij wit met blauwe striping of dat donkergrijs *yum*
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW M3 (e90)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk BerichtenDaarvoor dient de RS6 dan ook.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk BerichtenIk heb zo wat mijn bedenkingen bij de voorspoiler.
Comment
-
Ik vind 'm (op die shops met de verschillende kleuren) zelfs aartslelijk. "Iedereen" hier vindt die Lexus IS-F lelijk om wille van de véél te tjoening voorspoiler, maar bij de M3 zou dat worden getolereerd?
Ney. Lelijk. Ik ben er maar wát zeker van dat 'ie véél discreter wordt, en da's een goede zaak.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenIk vind 'm (op die shops met de verschillende kleuren) zelfs aartslelijk. "Iedereen" hier vindt die Lexus IS-F lelijk om wille van de véél te tjoening voorspoiler, maar bij de M3 zou dat worden getolereerd?
Ney. Lelijk. Ik ben er maar wát zeker van dat 'ie véél discreter wordt, en da's een goede zaak.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenVolledig mee eens. Een M moet discreet zijn. Die groote spoilers en bumpers laten ze maar beter voor Hartge Tuning enzo...
die op die PS'jes vind ik wel lekker, als hij maar goeie brede kassen heeft ben ik al content
Comment
-
Sjah, bij de E30 vond ik dat ook. Die moest een beest uitstralen. Bij de E36 leek hij soms iets te tuning voor mij. De E46 dan vond ik een heerlijke wagen, en underdog voor de niet-kenners. Zo liep ik deze zomer in Knokke en trok ik een foto van een M3. Mijn maat zei tegen me: 'alléjong, waarom trekte daar nu een foto van, ge ziet er zo 100 rijden op nen dag'. De nieuwe moet opnieuw iets uitstralen voor mij, maar het mag niet schreeuwerig zijn. Daarvoor is er de E30, die ik zo bemin, omdat hij voor mij nog steeds de über-M3 is. Daar moet je naar verluidt (en jij zal er ongetwijfeld van kunnen meepsreken)) echt voor kunnen rijden om die te besturen. Dus moet hij er ook uitzien als een beest, bij de E46 heb ik dat gevoel al minder. Nuja, rare uitleg en misschien snap je het niet echt, maar tis dan ook niet makkelijk uit te leggen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenPresentatie Genève 2007, zijnde over een maandje.
Eerste leveringen zijn voorzien voor 't begin van de zomer.
Zalig!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenZien we volgende maand real foto's?
Zalig!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door icew1re Bekijk BerichtenZo die M3 is snel weg.
Hans.
Comment
Comment