Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW M3 (e90)

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dat word een dure grap met tanken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door icew1re Bekijk Berichten
      Dat word een dure grap met tanken.
      Dat weet je al voor je de auto koopt eh.
      Iets datje erbij moet nemen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk Berichten
        Toch verbasend hoe klein het verschil in acceleratie/hernemingen aanvankelijk is. De M3 heeft dubbel zoveel vermogen dan die 328... en toch laat 'ie 'm zeker in 't begin niet pardoes ter plekke staan.

Wel zot ritje, niet goed, helemaal niet goed. 'Ie zat daar zomaar eventjes bijna op een vrachtwagen.

Comment

• Het duurt nog zolang voordat ie uitkomt kan niet wachten.

Comment

Het duurt nog zolang voordat ie uitkomt kan niet wachten.
            Zal er snel zijn hoor...

Comment

• lees op sommige forums in augustus dan weer in 2008 hoop dat je gelijk hebt met zal er snel zijn

Comment

• Jij zaagt !!

Hij wordt voorgesteld op het salon van Genève in maart 2007 !

Nu hoef je het nietmeer te vragen..

Comment

• je maakt me happy

Comment

lees op sommige forums in augustus dan weer in 2008 hoop dat je gelijk hebt met zal er snel zijn

Wat maakt jou dat eigenlijk uit? Wil je er eentje bestellen? Indien niet: je vindt al genoeg filmpjes en foto's van de wagen terug op het net. Bij de voorstelling van de wagen, wordt dat gewoon officieel, maar daarmee heb je hem nog niet IRL gezien, laat staan dat je ermee gereden zal hebben.
                    120d Hatch Edition Sport

Comment

• Ik wil hem zo snel mogelijk in het echt bewonderen en die foto's en filmpjes wat je op internet vind zijn alleen maar prototypes, ben benieuwd hoe die in echt word.

Comment

Ik wil hem zo snel mogelijk in het echt bewonderen en die foto's en filmpjes wat je op internet vind zijn alleen maar prototypes, ben benieuwd hoe die in echt word.
                        Geduld is een mooie deugd!

Comment

• YES YES

Comment

YES YES
                            ?

Comment

• Ik moet geduld hebben maar de m3 maakt me gek.

Comment

Ik moet geduld hebben maar de m3 maakt me gek.
                                Wij worden verondersteld ook geduld te hebben maar jij maakt ons gek.

Comment

Ik wil hem zo snel mogelijk in het echt bewonderen en die foto's en filmpjes wat je op internet vind zijn alleen maar prototypes, ben benieuwd hoe die in echt word.

Een foto als deze noem ik geen prototype, maar een testwagen die voor bijna 100% gelijk is aan de werkelijke productiewagen.

Enkel de logo's en enkele onderdelen van de wagen zijn nog ingepakt, maar anders kan je al duidelijk zien hoe de wagen er in werkelijkheid zal uitzien.
                                  2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                                  2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

• Op deze foto vallen zijn brede heupjes niet op

Hopelijk zijn ze toch aanwezig, ik zit met twijfels.

Comment

• Nee zo is ie best lelijk vooral die spiegels maar ik weet dat hij er veel mooier uit gaat zien als ie word voorgesteld want de 3 serie coupe vind ik al super laatstaan de m3.

Comment

• Maar dit is een sedan m3 dat is zoiezo niet mijn smaak.

Comment

• Dit is een prototype, als ik me niet vergis van de huidige 7.(pré fl)

2008 Opel Corsa 1.7CDTI
                                          2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

Working...
                                          X