Dat word een dure grap met tanken.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW M3 (e90)
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door icew1re Bekijk BerichtenDat word een dure grap met tanken.
Iets datje erbij moet nemen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sinister Bekijk Berichten
Wel zot ritje, niet goed, helemaal niet goed. 'Ie zat daar zomaar eventjes bijna op een vrachtwagen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door icew1re Bekijk BerichtenHet duurt nog zolang voordat ie uitkomt kan niet wachten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door icew1re Bekijk Berichtenlees op sommige forums in augustus dan weer in 2008 hoop dat je gelijk hebt met zal er snel zijn
Wat maakt jou dat eigenlijk uit? Wil je er eentje bestellen? Indien niet: je vindt al genoeg filmpjes en foto's van de wagen terug op het net. Bij de voorstelling van de wagen, wordt dat gewoon officieel, maar daarmee heb je hem nog niet IRL gezien, laat staan dat je ermee gereden zal hebben.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door icew1re Bekijk BerichtenIk wil hem zo snel mogelijk in het echt bewonderen en die foto's en filmpjes wat je op internet vind zijn alleen maar prototypes, ben benieuwd hoe die in echt word.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door icew1re Bekijk BerichtenIk moet geduld hebben maar de m3 maakt me gek.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door icew1re Bekijk BerichtenIk wil hem zo snel mogelijk in het echt bewonderen en die foto's en filmpjes wat je op internet vind zijn alleen maar prototypes, ben benieuwd hoe die in echt word.
Een foto als deze noem ik geen prototype, maar een testwagen die voor bijna 100% gelijk is aan de werkelijke productiewagen.
Enkel de logo's en enkele onderdelen van de wagen zijn nog ingepakt, maar anders kan je al duidelijk zien hoe de wagen er in werkelijkheid zal uitzien.
Comment
-
Dit is een prototype, als ik me niet vergis van de huidige 7.(pré fl)
Comment
Comment