Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ik weet wat er verkeerd is met het profiel; ziet er waarschijnlijk heel goed uit op de kop maar zijdelings veranderd de bult op de motorkap de lijn van de wagen. Die motorkap vloeit niet in profiel bekeken
Nog ff een vraag zitten er in een m3 standaard donker getinte ruiten of kan je dit bestellen en mag er wel zo worden gereden?
standaard zijn er gele ruiten met rode bollen. zo van de fabriek af dus. af en toe zijn er ook wel groene stippeltjes tussen. dat is dan de individualisering : geen enkele ruiten zijn hetzelfde.
en je mag zo rijden, ja. je auto wordt dan gecatalogiseerd als circuswagen, wat tevens voor aantrekkelijke fiscale voordelen zorgt !
als optie kun je de rode bollen nog vervangen door paarse of roze.
Wat is het verschil tussen een gewone m3 en een m3 csl? hier in nl heb je alleen de gewone m3 en een m3 competition maar wat voor opties krijg je extra in een bmw m3 competition.
vooral minder krijg je, hardere zetels die erg onconfortabel zitten bij langdurig gebruik, geen airco en alles wat te zwaar is smijten ze eruit.
en dan betaal je meer. Logisch toch ?
Nog ff een vraag zitten er in een m3 standaard donker getinte ruiten of kan je dit bestellen en mag er wel zo worden gereden?
Donkere ruiten zal niet standaard worden op de M3, maar zal wel optioneel kunnen besteld worden. Enkel de achterrruit en de achterste zijruiten zullen dan verduisterd zijn. Voorste zijruiten en de voorruit mogen wettelijk niet verduisterd worden...
OO 00 OO
Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.
Wat is het verschil tussen een gewone m3 en een m3 csl? hier in nl heb je alleen de gewone m3 en een m3 competition maar wat voor opties krijg je extra in een bmw m3 competition.
De CSL is een speciale versie van de M3 die meer gebaseerd is op een competitiewagen.
De wagen heeft daardoor meer vermogen, nl 360pk ipv 343pk en is steeds uitegrust met de SMG, specifieke velgen, stuur, zetels en bumpers/spoilers. Ook is de wagen lichter gebouwd met bijvoorbeeld een carbon dak en een kartonnen vloer in de koffer.
De standaarduitrusting is ook kariger waardoor een radio en een airco enkel optioneel te verkrijgen zijn.
Ook was de CSL in slechts 2 kleuren leverbaar, nl Saffierzwart en Silbergrau.
Er zullen nog wel wat verschillen zijn, maar die kan ik me zo niet direct voor de geest halen.
De CSL was trouwens een beperkte oplage.
Naderhand kwam er een optioneel pakket, nl competition pack, waarbij de M3 bepaalde opties kreeg die typisch waren voor de CSL.
Wat is het verschil tussen een gewone m3 en een m3 csl? hier in nl heb je alleen de gewone m3 en een m3 competition maar wat voor opties krijg je extra in een bmw m3 competition.
Comment